TuanChe نتایج مالی سه ماهه سوم حسابرسی نشده سال 2020 را اعلام کرد

پکن، 18 دسامبر 2020 / PRNewswire / – TuanChe Limited (“TuanChe” ، “Company” ، “ما” یا “خود”) (NASDAQ: TC) ، بازار خودروهای پیشرو همه کانال در چین، امروز اعلام کرد نتایج مالی حسابرسی نشده خود برای سه ماهه سوم به پایان رسید 30 سپتامبر 2020.

معیارهای مالی و عملیاتی سه ماهه سوم کلیدی 2020 در مقایسه با دوره سال قبل

نتایج مالی و عملیاتی شرکت برای سه ماهه سوم سال 2020 تحت تأثیر منفی همه گیر COVID-19 قرار گرفت:

  • درآمد خالص با 26.2٪ کاهش به 100.0 میلیون RMB (14.7 میلیون دلار آمریکا) از جانب 135.6 میلیون RMB.
  • سود ناخالص با کاهش 22.6٪ به 72.1 میلیون RMB (10.6 میلیون دلار آمریکا) از جانب 93.2 میلیون RMB. حاشیه ناخالص از 68.7٪ به 72.1٪ افزایش یافت.
  • تعداد سه ماهه نمایشگاههای خودکار سازمان یافته در سراسر کشور چین با كاهش 28.3٪ از 212 مورد در 150 شهر به 152 مورد در 107 شهر. تعداد سه ماهه رویدادهای ویژه تبلیغات 66.7٪ از 192 به 64 کاهش یافته است.
  • تعداد سه ماهه معاملات فروش خودرو با کاهش 36.2 درصدی به 48995 مورد از 76،798 رسید. سه ماهه فروش ناخالص کالای جدید فروش اتومبیل با 33.3 درصد کاهش به 7.0 میلیارد RMB (1.0 میلیارد دلار آمریکا) از جانب 10.5 میلیارد RMB.
  • عملیات فروش 129 شهر را تحت پوشش قرار داده است 30 سپتامبر 2020، در مقایسه با 134 شهر از 30 ژوئن 2020 و 148 شهر از 30 سپتامبر 2019.

معیارهای مالی و عملیاتی اول نه ماهه 2020 در مقایسه با دوره سال قبل

  • درآمد خالص با 64.4 درصد کاهش به 164.5 میلیون RMB (24.2 میلیون دلار آمریکا) از جانب 462.0 میلیون RMB.
  • سود ناخالص با 63.0٪ کاهش به RMB120.8 میلیون (17.8 میلیون دلار آمریکا) از جانب 326.1 میلیون RMB. حاشیه ناخالص از 70.6٪ به 73.5٪ افزایش یافت.
  • تعداد نمایشگاه های اتومبیلرانی سازمان یافته طی 9 ماه نخست سال 2020 با 70.2 درصد کاهش به 219 نمایشگاه در 133 شهر از 734 نمایشگاه اتومبیل در 233 شهر در سراسر جهان چین. تعداد رویدادهای ویژه تبلیغاتی که طی 9 ماه اول سال 2020 برگزار شده است ، با کاهش 56.4 درصدی به 156 مورد از 358 مورد رسیده است.
  • تعداد معاملات فروش خودرو در 9 ماهه سال 2020 با 71.8٪ کاهش از 251،883 به 70956 کاهش یافته و حجم ناخالص کالاهای فروش خودروهای جدید در 9 ماهه 2020 با 70.6٪ کاهش به 10.0 میلیارد RMB (1.5 میلیارد دلار آمریکا) از جانب 34.0 میلیارد RMB.

آقای. وی ون، رئیس و مدیر ارشد اجرایی TuanChe ، اظهار داشت: “ما خوشحالیم که نتایج سه ماهه سوم را نشان می دهیم که به دنبال شرایط شدید بازار که COVID-19 در اوایل سال ایجاد کرده است ، حرکت ما در بازسازی درآمد و کاهش ضرر خالص را نشان می دهد. درآمد خالص ما بود 100.0 میلیون RMB، 26.2 درصد کمتر از سه ماهه مشابه سال گذشته است ، اما در مقایسه با سه ماهه دوم سال گذشته 82.7 درصد بهبود یافته است که عمدتاً ناشی از بازیابی خدمات بازاریابی آفلاین است زیرا از سرگیری تدریجی خودروهای آفلاین که از ماه مه آغاز شده است ، پیشرفت مداوم دارد. علاوه بر بازیابی متوالی سه ماهه سه ماهه درآمد ، ضرر خالص خود را بیشتر کاهش دادیم 41.2 میلیون RMB، در مقایسه با 47.5 میلیون RMB در سه ماهه مشابه سال گذشته

“اگر نقره ای برای خرابی های همه گیر وجود داشته باشد ، این رشد خارق العاده در اقتصاد دیجیتال بوده است. خدمات آنلاین ما ، از جمله رویدادهای پخش زنده ، از این روند سود می برند ، زیرا ما درآمد مثبت این بخش را تشخیص می دهیم. در سه ماهه سوم ، درآمد خالص حاصل از نمایندگی مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر محصولات 160.9٪ افزایش یافته است 15.4 میلیون RMB. یک عامل کلیدی در این زمینه همکاری های مشترکی است که ما با TMall و Baidu Youjia ، بخش خودکار پورتال غول پیکر Baidu ایجاد کرده ایم. از طریق این تعاملات ما نه تنها بخشی از اکوسیستم آنها هستیم که از طریق OEM قوی و روابط فروشنده به ارزش آنها کمک می کند ، بلکه از طریق دسترسی گسترده به آنها رویدادهای ما را تحت تأثیر قرار می دهد و اطلاعات و بینش ارزشمند کاربر را بدست می آوریم. در توسعه بیشتر پیشنهادات دیجیتال خود در حوزه بازاریابی خودرو ، ما راهی روشن برای افزایش فرصت هایی داریم که با توجه به نقاط قوت ما در زمینه تسهیل معاملات خودرویی چند کاناله عمل می کنند.

“اصلی ترین پیشنهاد ما کمک به تولیدکنندگان خودرو و فروشندگان در بهینه سازی تلاش های بازاریابی ، استراتژی های جذب کاربر و نرخ تبدیل برای ایجاد تجربه خرید و خرید برای مشتریان است که نرم ، طبیعی و بدون دردسر باشد. با وجود نیروهای پویای فعلی آقای ون نتیجه گیری کرد: ما اطمینان داریم که با بهره گیری از سالها تخصص متبحر و اجرای استراتژی های چند جانبه ما ، صنعت را به سرعت در حال شکل گیری مجدد قرار خواهیم داد.

آقای. چنکسی یو، معاون مدیر مالی TuanChe ، افزود: “در پس زمینه بازار مصرف در حال بهبودی ، ما خوشحالیم که می توانیم بهبود عملکرد را در سه ماهه دوم انجام دهیم و کاهش سال به سال را تعدیل کنیم ، که با حمایت از رشد فعالیت های بازار آفلاین و عملکرد قوی بخشهای آنلاین ما. با حفظ قدرت در سه ماهه گذشته ، درآمد خالص از نمایندگی های مجاز ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر محصولات 160.9٪ نسبت به سال گذشته رشد کرده است. علاوه بر این ، ما به طور مداوم اقدامات دقیق کنترل هزینه و هزینه را انجام می دهیم. با این اقدامات ، ما توانستیم حاشیه ناخالص افزایش یافته را به 72.1٪ و 21.4٪ کاهش کل هزینه های عملیاتی سال به سال را ثبت کنیم و همچنین به بهبود خط پایین دست پیدا کنیم. همانطور که به پایان سال نگاه می کنیم ، ما در حال توسعه این حرکت هستیم و قابلیت های خدماتی را که به عنوان پایه و اساس پلت فرم منحصر به فرد کانال همه جانبه ما است ، تقویت می کنیم. ما در مکان خوبی هستیم تا بتوانیم چشم اندازهای طولانی مدت را در صنعت در حال تحقق بخشیده و مزایای واقعی را برای همه افراد در زنجیره ارزش خود فراهم کنیم. “

تحولات اخیر تجاری

به عنوان بیماری همه گیر COVID-19 تا حد زیادی تبدیل شده است تحت کنترل در چین، از پایان سال مه 2020، این شرکت بتدریج فعالیتهای آفلاین خود را در برخی از شهرها از سر گرفته است ، با سرعت بهبودی منوط به توسعه مداوم بیماری همه گیر COVID-19 و راهنمایی های مربوط به دولت توسعه اخیر بیماری همه گیر COVID-19 در چین، مانند موارد گزارش شده در منطقه خودمختار سین کیانگ وایگور و دالیان شهر در سه ماهه سوم و در شهر چینگدائو در ماه اکتبر ، و همچنین تهدید احتمالی موج دوم COVID-19 در سه ماهه چهارم جهانی ، همچنان باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد شرکت ، نتایج عملیات ، وضعیت مالی و جریانات نقدی شرکت می شود. علاوه بر این ، از آنجا که عملیات تجاری مشتریان صنعت نیز به دلیل همه گیری COVID-19 مختل شده است ، این شرکت همچنان با تاخیر در جمع آوری حساب های دریافتنی از این مشتریان روبرو شده و افزایش بدهی بد را به دلیل مشکلات نقدینگی مشتریان خاص ثبت کرده است. برای مشاهده نظرات اولیه و اولیه شرکت در مورد تأثیر COVID-19 بر بازار خودرو و شرایط عملیاتی سه ماهه چهارم ، به “چشم انداز تجاری” مراجعه کنید. این شرکت همچنین همچنان از نزدیک نظارت بر توسعه واکنش ها و محدودیت های همه گیر و نظارتی و همچنین تأثیر آن بر تجارت شرکت ، نتایج عملیات ، وضعیت مالی و جریان های نقدی را دنبال می کند. علاوه بر این ، شرکت اقداماتی را برای تنظیم سرعت عملیات تجاری و صرفه جویی در منابع اجرا کرده و خواهد کرد و ممکن است به سایر اقدامات کاهش هزینه برای مدیریت جریان نقدی متوسل شود.

نتایج مالی سه ماهه سوم حسابرسی نشده 2020

درآمد خالص

درآمد خالص در سه ماهه سوم سال 2020 با 26.2 درصد کاهش به 100.0 میلیون RMB (14.7 میلیون دلار آمریکا) از جانب 135.6 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش 34.8 درصدی درآمد سالانه از خدمات بازاریابی آفلاین به 84.6 میلیون RMB (12.5 میلیون دلار آمریکا) از جانب 129.7 میلیون RMB در دوره سال قبل و تا حدی با رشد شدید درآمد حاصل از نمایندگی های فروش مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر موارد جبران می شود.

  • خدمات بازاریابی آفلاین. درآمد خالص حاصل از نمایشگاه های اتومبیل با 33.2٪ کاهش به 822.6 میلیون RMB (12.2 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از RMB123.6 میلیون در دوره سال قبل ، و درآمد خالص حاصل از رویدادهای ویژه تبلیغاتی 67.1٪ کاهش یافته و به 2.0 میلیون RMB (293 هزار دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از 6.0 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل اثرات سوverse همه گیر COVID-19 است.
  • نمایندگی مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر خدمات. درآمد خالص حاصل از نمایندگی های مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر محصولات 160.9٪ افزایش یافته است 15.4 میلیون RMB (2.3 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از 5.9 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل گسترش مداوم رویدادهای پخش زنده و همکاری با بایدو یوجیا و Webank.

سود ناخالص

سود ناخالص با کاهش 22.6٪ به 72.1 میلیون RMB (10.6 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از 93.2 میلیون RMB در دوره سال قبل حاشیه ناخالص در سه ماهه سوم سال 2020 از 7/68 درصد در دوره سال قبل به 72.1 درصد افزایش یافت که دلیل اصلی آن تغییر ترکیب درآمد است.

کل هزینه های عملیاتی و خسارات ناشی از ادامه کار

کل هزینه های عملیاتی با 21.4 درصد کاهش به 114.7 میلیون RMB (16.9 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از 146.0 میلیون RMB در دوره سال قبل

  • هزینه های فروش و بازاریابی با 15.8 درصد کاهش به 911.6 میلیون RMB (13.5 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از 108.8 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش هزینه های ارتقا و هزینه های جبران خسارت کارکنان در نتیجه اقدامات کنترل شده توسط شرکت و کاهش رویدادهای آفلاین.
  • هزینه های عمومی و اداری با 36.3 درصد کاهش به RMB15.9 میلیون (2.3 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از 25.0 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش هزینه های جبران خسارت کارکنان.
  • هزینه های تحقیق و توسعه 41.3٪ کاهش یافته است 7.1 میلیون RMB (1.1 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 از 12.2 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش هزینه های جبران خسارت کارکنان.

در نتیجه موارد ذکر شده ، ضرر ناشی از ادامه کار بود 422.6 میلیون RMB (6.3 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 در مقایسه با 522.8 میلیون RMB در دوره سال قبل

ضرر خالص قابل انتساب به سهامداران شرکت و اقدامات غیر GAAP

خالص خالص قابل انتساب به سهامداران شرکت در سه ماهه سوم سال 2020 با کاهش 11.9٪ به 41.2 میلیون RMB (6.1 میلیون دلار آمریکا) از جانب 46.8 میلیون RMB در دوره سال قبل ضرر اساسی و رقيق به ازای هر سهم عادی از ادامه کار هر دو بود RMB0.13 (0.02 دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 در مقایسه با RMB0.16 در دوره سال قبل

خالص خالص تعدیل شده مربوط به سهامداران شرکت بود 38.3 میلیون RMB (5.6 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 در مقایسه با 36.9 میلیون RMB در دوره سال قبل ضرر خالص اساسی و رقیق شده به ازای هر سهم عادی هر دو بود RMB0.13 (0.02 دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 در مقایسه با RMB0.13 در دوره سال قبل (1)

EBITDA تنظیم شده ضرر بود 37.0 میلیون RMB (5.5 میلیون دلار آمریکا) در سه ماهه سوم سال 2020 در مقایسه با از دست دادن 37.9 میلیون RMB در دوره سال قبل (1)

(1) برای جزئیات مربوط به محاسبه و سازگاری با نزدیکترین اقدامات GAAP برای هر یک از خالص سود خالص / (زیان) قابل انتساب به سهامداران شرکت ، سود خالص / (ضرر) تعدیل شده برای هر سهم عادی و EBITDA تعدیل شده ، لطفا به ” استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP “و” سازگاری نتایج غیر GAAP و GAAP. “

ترازنامه و جریان نقدی

از همان زمان 30 سپتامبر 2020، شرکت داشته است 78.8 میلیون RMB (11.6 میلیون دلار آمریکا) پول نقد و معادل، 95.3 میلیون RMB (14.0 میلیون دلار آمریکا) سپرده های مدت دار ، و 8.9 میلیون RMB (1.3 میلیون دلار آمریکا) سرمایه گذاری کوتاه مدت 183.0 میلیون RMB (27.0 میلیون دلار آمریکا) خالص وجه نقد مورد استفاده در فعالیت های عملیاتی در سه ماهه سوم سال 2020 بوده است 6.9 میلیون RMB (1.0 میلیون دلار آمریکا) در مقایسه با خالص نقدی که در فعالیتهای عملیاتی استفاده می شود 55.7 میلیون RMB در دوره سال قبل

نتایج مالی نه ماهه اول حسابرسی نشده 2020

درآمد خالص

درآمد خالص در 9 ماهه سال 2020 با 64.4 درصد کاهش به 164.5 میلیون RMB (24.2 میلیون دلار آمریکا) از جانب 462.0 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش 71.8 درصدی سالانه درآمد حاصل از خدمات بازاریابی آفلاین به 1255.500 میلیون RMB (18.5 میلیون دلار آمریکا) از جانب 445.7 میلیون RMB در دوره سال قبل ، تا حدی با رشد سریع ابتکارات جدید تجاری ، مانند رویدادهای پخش زنده و همکاری با Baidu Youjia و Webank ، که در نمایندگی های مجازی و خدمات بازاریابی آنلاین گنجانده شده اند ، جبران می شود.

  • خدمات بازاریابی آفلاین. درآمد حاصل از نمایشگاه های اتومبیل در 9 ماهه اول سال 2020 با کاهش 71.9٪ به 71.12 میلیون RMB (17.9 میلیون دلار آمریکا) از جانب 433.0 میلیون RMB در دوره سال قبل ، و درآمد حاصل از رویدادهای ویژه تبلیغات در 9 ماه اول سال 2020 با 70.1 درصد کاهش به 3.8 میلیون RMB (0.6 میلیون دلار آمریکا) از جانب 12.6 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل اثرات سوverse همه گیر COVID-19 است.
  • نمایندگی مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر خدمات. درآمد حاصل از نمایندگی های مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر موارد به طور قابل توجهی افزایش یافت 39.0 میلیون RMB (5.7 میلیون دلار آمریکا) در نه ماه اول سال 2020 از 16.3 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل گسترش مداوم رویدادهای پخش زنده و همکاری با Baidu Youjia و Webank.

سود ناخالص

سود ناخالص در نه ماه اول سال 2020 با 63.0 درصد کاهش به RMB120.8 میلیون (17.8 میلیون دلار آمریکا) از جانب 326.1 میلیون RMB در دوره سال قبل حاشیه ناخالص در 9 ماه اول سال 2020 از 73.6 درصد در دوره سال قبل به 73.5 درصد افزایش یافت که دلیل اصلی آن تغییر ترکیب درآمد است.

کل هزینه های عملیاتی و ضررهای ناشی از ادامه کار

کل هزینه های عملیاتی در نه ماهه اول سال 2020 با 49.0 درصد کاهش به 264.2 میلیون RMB (38.9 میلیون دلار آمریکا) از جانب 518.1 میلیون RMB در دوره سال قبل

  • هزینه های فروش و بازاریابی در نه ماه اول سال 2020 با 58.3 درصد کاهش به 171.9 میلیون RMB (25.3 میلیون دلار آمریکا) از جانب 412 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش غرامت کارکنان و هزینه های ارتقا به عنوان یک نتیجه از اقدامات کنترل هزینه های شرکت و کاهش رویدادهای آفلاین.
  • هزینه های عمومی و اداری در نه ماه اول سال 2020 با 10.2 درصد کاهش به 68.3 میلیون RMB (10.1 میلیون دلار آمریکا) از جانب 76.1 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش هزینه های جبران خسارت کارکنان.
  • هزینه های تحقیق و توسعه در 9 ماه اول سال 2020 با 18.7 درصد کاهش به 24.0 میلیون RMB (3.5 میلیون دلار آمریکا) از جانب 29.6 میلیون RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول به دلیل کاهش هزینه های جبران خسارت کارکنان.

از دست دادن ادامه کار بود 143.4 میلیون RMB (21.1 میلیون دلار آمریکا) در نه ماه اول سال 2020 در مقایسه با 191.9 میلیون RMB در دوره سال قبل

ضرر خالص قابل انتساب به سهامداران شرکت و اقدامات غیر GAAP

خالص خسارت قابل انتساب به سهامداران شرکت در 9 ماهه اول سال 2020 بوده است 137.7 میلیون RMB (20.3 میلیون دلار آمریکا) در مقایسه با 182.9 میلیون RMB در دوره سال قبل زیان اساسی و رقیق شده به ازای هر سهم عادی از ادامه فعالیت هر دو بود RMB0.45(0.07 دلار آمریکا) در نه ماه اول سال 2020 در مقایسه با RMB0.62 در دوره سال قبل

خالص خالص تعدیل شده مربوط به سهامداران شرکت بود 122.9 میلیون RMB (18.1 میلیون دلار آمریکا) در نه ماه اول سال 2020 در مقایسه با خالص ضرر تعدیل شده از 81.6 میلیون RMB در دوره سال قبل ضرر اساسی و رقیق شده به ازای هر سهم عادی هر دو بود RMB0.40(0.06 دلار آمریکا) در نه ماه اول سال 2020 در مقایسه با سود پایه و تعدیل شده به ازای هر سهم عادی ، که هر دو بود RMB0.28 در دوره سال قبل (1)

EBITDA تنظیم شده ضرر بود 119.8 میلیون RMB (17.6 میلیون دلار آمریکا) در نه ماه اول سال 2020 در مقایسه با EBITDA تنظیم شده از 86.1 میلیون RMB در دوره سال قبل (1)

(1) برای جزئیات مربوط به محاسبه و سازگاری با نزدیکترین اقدامات GAAP برای هر یک از خالص سود خالص / (زیان) قابل انتساب به سهامداران شرکت ، سود خالص / (ضرر) تعدیل شده برای هر سهم عادی و EBITDA تعدیل شده ، لطفا به ” استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP “و” سازگاری نتایج غیر GAAP و GAAP. “

چشم انداز تجارت

برای سه ماهه چهارم سال 2020 ، این شرکت انتظار دارد که درآمد خالص از تقریباً متغیر باشد 145000000 RMB به RMB155.0 میلیون، به معنای کاهش تقریبی سالانه 20.7 to به 15.2 است. این امر عمدتا مربوط به کاهش تخمینی رویدادهای آفلاین است که انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال 2020 برگزار شود (از جمله نمایشگاه های اتومبیل و رویدادهای ویژه تبلیغاتی) به دلیل همه گیری COVID-19.

این پیش بینی منعکس کننده دیدگاه های اولیه و اولیه شرکت در مورد بازار و شرایط عملیاتی و همچنین تأثیر همه گیر COVID-19 است که قابل تغییر است.

اشتراک برنامه خرید مجدد

بر 17 ژوئن 2019، TuanChe اعلام کرد که هیئت مدیره آن یک برنامه خرید مجدد سهام را تا حداکثر مجاز کرده است 20.0 میلیون دلار آمریکا ارزش ADS شرکت برای یک دوره بیش از 12 ماه و از ابتدا 17 ژوئن 2019. این شرکت 427،738 ADS را تقریباً برای خرید مجدد خریداری کرده بود 2.0 میلیون دلار آمریکا تحت این برنامه

اطلاعات تماس کنفرانسی

مدیریت TuanChe یک کنفرانس تلفنی برگزار خواهد کرد جمعه 18 دسامبر 2020، در 7:30 صبح وقت شرقی یا 8:30 بعد از ظهر. وقت پکن در همان روز برای بحث در مورد نتایج مالی. شنوندگان می توانند با شماره گیری شماره های زیر به تماس دسترسی پیدا کنند:

بین المللی:

+ 1-412-902-4272

تلفن رایگان ایالات متحده:

+ 1-888-346-8982

سرزمین اصلی چین:

400-120-1203

هنگ کنگ ، چین:

800-905-945

بازپخش از طریق قابل دسترسی خواهد بود 25 دسامبر 2020، با شماره گیری شماره های زیر:

بین المللی:

+ 1-412-317-0088

تلفن رایگان ایالات متحده:

+ 1-877-344-7529

کد دسترسی:

10150388

پخش مستقیم و بایگانی شده تماس تلفنی کنفرانس نیز در وب سایت روابط سرمایه گذاران شرکت به آدرس http://ir.tuanche.com/ در دسترس خواهد بود.

قیمت ارز

این اطلاعیه مطبوعاتی شامل ترجمه برخی از مقادیر Renminbi به دلار آمریکا با نرخ های مشخص فقط برای راحتی خوانندگان است. در غیر این صورت که موارد دیگری ذکر شده باشد ، در این اطلاعیه مطبوعاتی ، تمام ترجمه ها از رنمینبی به دلار آمریکا انجام شده است RMB6.7896 به 1.00 دلار آمریکا، نرخ خرید ظهر در اثر است 30 سپتامبر 2020 در شهر نیویورک برای انتقال کابل در Renminbi به ازای هر دلار ایالات متحده به عنوان گواهی شده برای اهداف گمرکی توسط بانک فدرال رزرو نیویورک. هیچ نمایندگی مبنی بر این که مبالغ Renminbi با این نرخ به دلار آمریکا تبدیل شده باشد ، می تواند تبدیل یا تحقق یابد یا تسویه شود ، ارائه نمی شود. 30 سپتامبر 2020، یا به هر نرخ دیگری

بیانیه بندر امن

این اطلاعیه شامل گزاره های آینده نگرانه به معنای بند 21E قانون بورس اوراق بهادار سال 1934 ، با اصلاحیه ، و همانطور که در قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده از 1995 تعریف شده است. این بیانیه های آینده نگر ، بدون محدودیت ، شامل اظهارات شرکت است. برنامه های تجاری و توسعه ، چشم انداز تجارت ، و همچنین طول و شدت همه گیر COVID-19 و تأثیر آن بر تجارت و صنعت شرکت ، که می تواند با اصطلاحاتی مانند “ممکن است” ، “خواهد شد” ، “انتظار می رود ،” مشخص شود “” پیش بینی ، “” هدف “،” تخمین “،” قصد “،” برنامه “،” باور “،” بالقوه “،” ادامه “،” احتمال وجود دارد “یا عبارات مشابه دیگر. چنین اظهاراتی بر اساس انتظارات فعلی مدیریت و شرایط فعلی بازار و عملکرد است و مربوط به حوادثی است که شامل خطرات شناخته شده یا ناشناخته ، عدم قطعیت و سایر عوامل است ، پیش بینی همه آنها دشوار است و بسیاری از آنها خارج از کنترل شرکت است. اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر خطرات ، عدم قطعیت ها یا عوامل در پرونده های شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گنجانده شده است. شرکت هیچ تعهدی در مورد بروزرسانی هرگونه اظهارنظر آینده نگر در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا موارد دیگر ، به استثنای موارد مورد نیاز در قانون ، متعهد نمی شود.

استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP

برای تکمیل اطلاعات مالی فشرده تلفیقی سه ماهه شرکت که مطابق با GAAP ایالات متحده ارائه می شود ، شرکت همچنین از درآمد خالص / (زیان) تعدیل شده مربوط به سهامداران شرکت ، درآمد خالص / (زیان) تعدیل شده برای هر سهم عادی و EBITDA تعدیل شده به عنوان اضافی استفاده می کند. اقدامات مالی غیر GAAP. شرکت این اقدامات مالی غیر GAAP را ارائه می دهد زیرا توسط مدیریت شرکت برای ارزیابی عملکرد عملیاتی آن استفاده می شود. شرکت همچنین معتقد است که این اقدامات مالی غیر GAAP اطلاعات مفیدی را به سرمایه گذاران و دیگران در درک و ارزیابی نتایج تلفیقی عملیات شرکت به همان شیوه مدیریت آن و مقایسه نتایج مالی بین دوره های حسابداری و نتایج مشابه شرکت ارائه می دهد. شرکت ها

شرکت درآمد خالص / (ضرر) تعدیل شده را به عنوان سود خالص / (ضرر) به استثنای تأثیر هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و کاهش ارزش سرمایه گذاری تعریف می کند. شرکت درآمد خالص / (زیان) تعدیل شده به ازای هر سهم عادی را به عنوان سود خالص / (ضرر) تعدیل شده تقسیم بر میانگین وزنی تعداد سهام عادی تعریف می کند. شرکت EBITDA تنظیم شده را به عنوان درآمد خالص / (ضرر) به استثنای تأثیر استهلاک و استهلاک ، درآمد بهره / (هزینه ها) ، خالص ، هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و کاهش ارزش سرمایه گذاری تعریف می کند. شرکت معتقد است که این اقدامات مالی غیر GAAP اطلاعات مفیدی را به سرمایه گذاران و سایرین در درک و ارزیابی نتایج عملیاتی شرکت ارائه می دهد. این اقدامات مالی غیر GAAP برای تأثیر اقلامی تنظیم می شود که شرکت آنها را نشان دهنده عملکرد عملیاتی مشاغل شرکت نمی داند و نباید آنها را جداگانه در نظر گرفت و یا آنها را به عنوان جایگزینی برای سود خالص / (ضرر) یا هرگونه تفسیر در نظر گرفت. اندازه گیری دیگر عملکرد یا به عنوان شاخص عملکرد شرکت.

علاوه بر این ، اقدامات مالی غیر GAAP تحت GAAP ایالات متحده تعریف نشده و مطابق با GAAP ایالات متحده ارائه نمی شود. اقدامات مالی غیر GAAP به عنوان ابزار تحلیلی محدودیت هایی دارد. یکی از محدودیت های اساسی استفاده از این اقدامات مالی غیر GAAP این است که این موارد منعکس کننده تمام موارد درآمد و هزینه ای نیستند که بر عملکرد شرکت تأثیر می گذارند. درآمد یا هزینه های بهره ، استهلاک و استهلاک ، هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و کاهش ارزش سرمایه گذاری ، در تجارت شرکت تحمیل شده است و ممکن است ادامه داشته باشد و در ارائه این اقدامات غیر GAAP منعکس نشده است. بعلاوه ، این اقدامات مالی غیر GAAP ممکن است قابل مقایسه با اقدامات مشابه عنوان شده توسط سایر شرکتها نباشد. سایر شرکت ها ممکن است اقدامات مشابه با عنوان مشابه را محاسبه کنند و مفید بودن آنها را به عنوان اقدامات مقایسه ای با داده های شرکت محدود کنند. این شرکت سرمایه گذاران و دیگران را تشویق می کند تا اطلاعات مالی شرکت را به طور کامل بررسی کنند و به یک اقدام مالی اعتماد نکنند. به سرمایه گذاران توصیه می شود اقدامات مالی غیر GAAP تاریخی را با مستقیم ترین اقدامات GAAP مقایسه كنند.

درباره TuanChe

TuanChe Limited (NASDAQ: TC) در سال 2010 تاسیس شد ، یک بازار اتومبیل پیشرو در کانال های همه کانال است چین. TuanChe خدماتی را برای اتصال مصرف کنندگان خودرو با بازیکنان مختلف صنعت مانند خودروسازان ، فروشندگان و سایر ارائه دهندگان خدمات خودرو ارائه می دهد. TuanChe با ادغام سیستم عامل های آنلاین خود با رویدادهای فروش آفلاین ، خدمات مربوط به بازاریابی خودرو و خدمات مربوط به معاملات را ارائه می دهد. TuanChe از طریق راه حل های یکپارچه بازاریابی خود ، با ایجاد یک فضای تعاملی از چند در یک ، معاملات خرید خودروهای منفرد و منفرد را به فعالیت های خرید جمعی در مقیاس بزرگ تبدیل می کند. TuanChe همچنین با اتصال خودروسازان و نمایندگی های فروش حقوقی با نمایندگی های ثانویه خدمات نمایندگی مجازی را ارائه می دهد که در نهایت به نفوذ خودروسازان و گسترش آنها در شهرهای سطح پایین کمک می کند. علاوه بر این ، پلت فرم خدمات بازاریابی آنلاین TuanChe با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های اختصاصی و سیستم پیشرفته بازاریابی دیجیتال ، به مشتریان این صنعت کمک می کند تا کارایی و اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهند. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید [email protected].

برای سوالات مربوط به سرمایه گذاران و رسانه ها ، لطفا با ما تماس بگیرید:

TuanChe محدود
سینتیا تان
تلفن: +62 (10) 6398-6232
پست الکترونیک: [email protected]

گروه Piacente ، شرکت
برندی پیازنته
تلفن: +1 (212) 481-2050
پست الکترونیک: [email protected]

آهنگ یانگ
تلفن: +86 (10) 6508-0677
پست الکترونیک: [email protected]

TUANCHE محدود است
برگه های تعادل متراکم متراکم

(مبلغ هزاران ، بجز آنچه ذکر شد)




از همان زمان



31 دسامبر 2019


30 سپتامبر 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$



(حسابرسی شده)


(بدون حسابرسی)


(بدون حسابرسی)

دارایی های







دارایی های جاری:







پول نقد و معادل


193،920


78،778


11603

پول توقیف شده


1،529


9202


1،355

سرمایه گذاری های کوتاه مدت



8900


1،311

سپرده های مدت


69،762


95،341


14،042

حساب های دریافتنی ، خالص


72،391


48566


7153

پیش پرداخت و سایر دارایی های جاری


193،782


83،766


12،337

کل دارایی های جاری


531،384


324،553


47801

دارایی های غیر جاری:







اموال ، تجهیزات و نرم افزار ، خالص


20360


6574


968

دارایی های نامشهود



22،854


3،366

سرمایه گذاری بلند مدت


7874


8،912


1،313

حسن نیت



115،414


17،002

سایر دارایی های غیرجاری


7،577


313


46

کل دارایی های غیر جاری


35811


154،067


22،695

کل دارایی


567،195


478،620


70،496

تعهدات و حقوق سهامداران







بدهی های جاری:







حسابهای قابل پرداخت


5،825


4،463


657

پیشرفت از مشتریان


4805


30،539


4،498

وام های کوتاه مدت



3000


442

حقوق و مزایای رفاهی قابل پرداخت


68،025


55976


8244

سایر مالیات های قابل پرداخت


22،494


22،488


3،312

بخش فعلی درآمد معوق



6326


932

تضمین بدهی ها



154


23

دیگر بدهی های جاری


40،913


33،184


4888

کل بدهی های جاری


142،062


156،130


22996

بدهی های غیر جاری:







درآمد معوق



1،058


156

بدهی مالیاتی معوق



5709


841

سایر بدهی های غیر جاری


2،158


1700


251

کل بدهی های غیر جاری


2،158


8،467


1،248

کل بدهی


144،220


164،597


24،244

حقوق صاحبان سهام:







سهام عادی کلاس A


173


181


27

سهام عادی کلاس B


35


35


5

سهام خزانه داری


(47،888)


(47،241)


(6،959)

اضافی پرداخت در پایتخت


1،187،577


1،218،659


179،491

کسری انباشته


(718،666)


(856،333)


(126،124)

سایر درآمد / (زیان) جامع انباشته


2،403


(497)


(73)

ارزش کل سهام قابل انتساب به سهامداران سهام عدالت
شرکت


423،634


314،804


46،367

علایق غیر قابل کنترل


(659)


(781)


(115)

حقوق صاحبان سهام کل


422،975


314،023


46،252

مجموع تعهدات و حقوق سهامداران


567،195


478،620


70،496

TUANCHE محدود است
بیانیه های تلفیقی عملکردها

(مبلغ هزاران ، به جز داده های اشتراک و هر سهم)






برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر ،




2019


2020




RMB

حسابرسی نشده


RMB

حسابرسی نشده


دلار امریکا$

حسابرسی نشده


ادامه عملیات

درآمد خالص








خدمات بازاریابی آفلاین:








نمایش خودکار


123،631


82،616


12168


رویدادهای ویژه تبلیغاتی


6،036


1،988


293


نمایندگی مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر خدمات


5،913


15425


2،272


کل درآمد خالص


135،580


100،029


14،733










هزینه درآمد


(42377)


(27،926)


(4،113)










سود ناخالص


93،203


72،103


10،620










هزینه های اجرایی:








هزینه های فروش و بازاریابی


(108،801)


(91،628)


(13،495)


مخارج عمومی و اجرایی


(25،049)


(15،944)


(2،348)


هزینه های تحقیق و توسعه


(12،182)


(7،145)


(1،052)


کل هزینه های عملیاتی


(146،032)


(114،717)


(16،895)


ضرر در ادامه کار


(52،829)


(42،614)


(6،275)


هزینه های دیگر:








درآمد بهره ، خالص


1،240


540


80


سود / (ضرر) مبادله


515


(323)


(48)


درآمد سرمایه گذاری


278


287


42


دیگران ، خالص


3،320


670


99


از دست دادن ادامه کار قبل از مالیات بر درآمد


(47،476)


(41،440)


(6،102)


هزینه مالیات بر درآمد



258


38


ضرر خالص ناشی از ادامه کار


(47،476)


(41،182)


(6،064)


ضرر خالص


(47،476)


(41،182)


(6،064)


ضرر خالص قابل انتساب به سهامداران TuanChe Limited


(46،757)


(41،182)


(6،064)


ضرر خالص قابل انتساب به NCI


(719)




ضرر خالص


(47،476)


(41،182)


(6،064)


سایر درآمد / (ضرر) جامع:








بهینه سازی ترجمه واحد های پولی کشور های خارجی


6،828


(3،776)


(556)


مجموع سایر درآمد / (ضرر) جامع


6،828


(3،776)


(556)


تلفات کلی جامع


(40،648)


(44،958)


(6،620)


ضرر جامع قابل انتساب به:








سهامداران سهام شرکت


(39،929)


(44،958)


(6،620)


علایق غیر قابل کنترل


(719)




ضرر خالص منتسب به عادی TuanChe Limited
سهامداران هر سهم از ادامه فعالیت








پایه ای


(0.16)


(0.13)


(0.02)


رقیق شده


(0.16)


(0.13)


(0.02)


تعداد متوسط ​​سهم سهام عادی








پایه ای


293،839،627


305،552،839


305،552،839


رقیق شده


293،839،627


305،552،839


305،552،839


TUANCHE محدود است
بیانیه های تلفیقی عملکردها

(مبلغ هزاران ، به جز داده های اشتراک و هر سهم)






برای نه ماه منتهی به 30 سپتامبر ،




2019


2020




RMB

حسابرسی نشده


RMB

حسابرسی نشده


دلار امریکا$

حسابرسی نشده


ادامه عملیات

درآمد خالص








خدمات بازاریابی آفلاین:








نمایش خودکار


433،006


121،677


17،921


رویدادهای ویژه تبلیغاتی


12،645


3،775


556


نمایندگی مجازی ، خدمات بازاریابی آنلاین و سایر خدمات


16،311


39،016


5،746


کل درآمد خالص


461،962


164،468


24،223










هزینه درآمد


(135،816)


(43،642)


(6،428)










سود ناخالص


326146


120826


17،795










هزینه های اجرایی:








هزینه های فروش و بازاریابی


(412،444)


(171،942)


(25،324)


مخارج عمومی و اجرایی


(76،051)


(68،267)


(10،055)


هزینه های تحقیق و توسعه


(29،554)


(24،033)


(3،540)


کل هزینه های عملیاتی


(518،049)


(264،242)


(38،919)


ضرر در ادامه کار


(191،903)


(143،416)


(21،124)


Other expenses:








Interest income, net


5,953


1,991


293


Exchange (loss)/ gain


(424)


267


39


Investment (loss)/gain


(797)


339


50


Impairment of investment


(1,000)




Others, net


4,425


2,256


332


Loss from continuing operations before income taxes


(183,746)


(138,563)


(20,410)


Income tax expense



774


114


Net loss from continuing operations


(183,746)


(137,789)


(20,296)


ضرر خالص


(183,746)


(137,789)


(20,296)


Net loss attributable to TuanChe Limited’s shareholders


(182,946)


(137,667)


(20,278)


Net loss attributable to NCI


(800)


(122)


(18)


ضرر خالص


(183,746)


(137,789)


(20,296)


Other comprehensive income/(loss):








Foreign currency translation adjustments


8,244


(2,900)


(427)


Total other comprehensive income/(loss)


8,244


(2,900)


(427)


Total comprehensive loss


(175,502)


(140,689)


(20,723)


Comprehensive loss attributable to:








Equity shareholders of the company


(174,702)


(140,567)


(20,705)


Non-controlling interests


(800)


(122)


(18)


Net loss attributable to TuanChe Limited’s ordinary
shareholders per share from continuing operations








پایه ای


(0.62)


(0.45)


(0.07)


رقیق شده


(0.62)


(0.45)


(0.07)


Weighted average number of ordinary shares








پایه ای


295,182,891


304,004,138


304,004,138


رقیق شده


295,182,891


304,004,138


304,004,138



TUANCHE LIMITED
RECONCILIATION OF NON-GAAP AND GAAP RESULTS

(Amount in thousands, except share and per share data)




For the three months ended September 30,



2019


2020



RMB

Unaudited


RMB

Unaudited


US$

Unaudited

ضرر خالص


(47,476)


(41,182)


(6,064)

Add :







استهلاک و استهلاک


944


1,788


263

Subtract:







Interest income, net


1,240


540


80

EBITDA


(47,772)


(39,934)


(5,881)

Add :







Share-based compensation expenses


9,891


2,918


430

EBITDA تنظیم شده است


(37,881)


(37,016)


(5,451)








ضرر خالص


(47,476)


(41,182)


(6,064)

Add :







Share-based compensation expenses


9,891


2,918


430

Adjusted net loss


(37,585)


(38,264)


(5,634)

Adjusted net loss attributable to the Company’s shareholders


(36,866)


(38,264)


(5,634)

Adjusted net loss attributable to NCI


(719)










Weighted average number of ordinary shares







پایه ای


293,839,627


305,552,839


305,552,839

رقیق شده


293,839,627


305,552,839


305,552,839

Adjusted net loss per share from continuing operations







پایه ای


(0.13)


(0.13)


(0.02)

رقیق شده


(0.13)


(0.13)


(0.02)

















TUANCHE LIMITED
RECONCILIATION OF NON-GAAP AND GAAP RESULTS

(Amount in thousands, except share and per share data)




For the nine months ended September 30,



2019


2020



RMB

Unaudited


RMB

Unaudited


US$

Unaudited

ضرر خالص


(183,746)


(137,789)


(20,296)

Add :







استهلاک و استهلاک


2,342


5,234


771

Subtract:







Interest income, net


5,953


1,991


293

EBITDA


(187,357)


(134,546)


(19,818)

Add :







Share-based compensation expenses


100,300


14,765


2,175

Impairment of investment


1,000



EBITDA تنظیم شده است


(86,057)


(119,781)


(17,643)








ضرر خالص


(183,746)


(137,789)


(20,296)

Add :







Share-based compensation expenses


100,300


14,765


2,175

Impairment of investment


1,000



Adjusted net loss


(82,446)


(123,024)


(18,121)

Adjusted net loss attributable to the Company’s shareholders


(81,646)


(122,902)


(18,103)

Adjusted net loss attributable to NCI


(800)


(122)


(18)








Weighted average number of ordinary
shares







پایه ای


295,182,891


304,004,138


304,004,138

رقیق شده


295,182,891


304,004,138


304,004,138

Adjusted net loss per share from
continuing operations







پایه ای


(0.28)


(0.40)


(0.06)

رقیق شده


(0.28)


(0.40)


(0.06)

SOURCE TuanChe Limited

لینک های مربوطه

www.tuanche.com