اولین کنفرانس و بازدیدکنندگان از بورلی هیلز دو فیلم کوتاه الهام بخش در مشارکت با Monocle را ارائه دادند

بیورلی هیلز ، کالیفرنیا.، 26 ژانویه 2021 / PRNewswire / – دفتر کنفرانس و بازدید کنندگان بورلی هیلز (BHCVB) با مارک جهانی رسانه Monocle برای تولید دو فیلم اصلی که الهام بخش شهر را از دریچه دو سازنده تماس می گیرد ، همکاری کرده است. بورلی هیلز خانه: Adrien Sauvage، طراح مد و بنیانگذار House A. Sauvage ، و دیوید الحدف، گالریست و بنیانگذار گالری طراحی معاصر The Future Perfect.

از طریق این داستان های قدرتمند ، بورلی هیلز به دنبال الهام بخشیدن به نسل جدیدی از مسافران است که به طور فزاینده ای برای تجربیات غنی فرهنگی در مقاصدی که بازدید می کنند ارزش قائل هستند. “این روایت های جذاب مفهوم سنتی تجمل گرایی را به چالش می کشد و اتفاق جدید و غیر منتظره ای را در آن آشکار می کند بورلی هیلز، “گفت جولی واگنر، مدیر عامل BHCVB. “امیدواریم که هر داستان دلیل جدیدی برای بازدید از شهر ما به کسانی که آرزوی سفر دوباره دارند ارائه دهد.”

اولین فیلم کوتاه ، اکنون برای پخش در وب سایت BHCVB ، پروفایل ها موجود است لندن-بدنیا آمدن Adrien Sauvage، بنیانگذار و ذهن خلاق در پشت خانه A. Sauvage ، که مجموعه های مبتکرانه او تحت تأثیر ریشه های غنا و نیجریه با مد منحصر به فرد و هنوز پوشیدنی ، جواهرات سفارشی و کالاهای خانگی منحصر به فرد تحت تأثیر قرار گرفته است. با پاسگاه دوم در بورلی هیلز، آقای ساوج نشان می دهد که چگونه میراث و فرهنگ موجود در DNA شهر به عنوان موزه مستمر وی عمل می کند.

“من از آنجا نقل مکان کردم لندن به بورلی هیلز، و من فکر می کنم این به من امکان خواب دیدن را داد ، “آقای ساوج در فیلم منعکس می کند.” اینقدر فضا و بافت وجود دارد. این یک دیگ ذوب برای خلاقیت است. “

فیلم دوم ، اولین نمایش آن است سه شنبه ، 2 فوریه، نورافکن ها دیوید الحدف، بنیانگذار گالری طراحی معاصر The Future Perfect. آقای الحدف که دوباره به آنجا نقل مکان کرد بورلی هیلز از جانب نیویورک، نشان می دهد که چگونه این شهر به الهام بخش Casa Perfect کمک کرده است ، یک گالری هنری واقع در یک عمارت بورلی هیلز در سال 1971 طراحی شده توسط معمار محلی رائول اف. گاردونو.

آقای الحدف در این فیلم سه دقیقه ای اظهار داشت: “هنر برای فرهنگ ها قدردانی می کند و فرصتی برای گفتگو در جامعه است.”

هر سال، بورلی هیلز میلیون ها مسافر جهانی را به هتل ها ، ویترین فروشگاه ها ، رستوران ها ، باغ ها و گالری های هنری خود می کشاند. در حالی که هیچ نشانه ای از بهبودی فوری از بیماری همه گیر وجود ندارد ، مقصد همچنان با مخاطبان لوکس همیشه در حال تکامل و متنوع گفتگو می کند تا اطمینان حاصل شود که نسل آینده مسافران با الهام از حس جدید کشف ، در ذهن باقی مانده است.

تماس با رسانه
[email protected]

در باره بورلی هیلز
بورلی هیلز، یک مقصد سفر برتر ، در مرکز واقع در بزرگتر است لس آنجلس با آب و هوای زیبا در طول سال ، اقامتگاه های 5 ستاره در هتل ، غذاخوری عالی از بزرگترین نام های آشپزی در جهان و خریدهای بی نظیر. این شهر همچنین به دلیل عمارت های بزرگ ، هنرهای مختلف و معماری ، آبگرم و سالن های زیبایی و قابلیت پیاده روی استثنایی در سراسر جهان شناخته شده است. در LoveBeverlyHills.com بیشتر بیاموزید.

درباره مونوکل
Monocle به عنوان یک مجله ماهانه برتر از سال 2007 توسط Tyler Brûlé راه اندازی شد ، یک مارک تجاری جهانی است که فیلم و کتاب می سازد ، پروژه های چاپی را بصورت سفارشی انجام می دهد و ایستگاه رادیویی دیجیتال 24 ساعته خود ، Monocle 24 را پخش می کند. همچنین فروشگاه ها ، کافه ها و رویدادها را اداره می کند. و روزنامه های روزانه ایجاد می کند ، با استفاده از دفتر در زوریخ ، لندن، لس آنجلس، تورنتو، توکیو و هنگ کنگ، و همچنین شبکه بین المللی آن از خبرنگاران.

فیلم های Monocle دید تازه ای از داستان هایی دارند که برای مخاطبان و شرکای آن مهم است. این تولیدات با روزنامه نگاران برجسته و ویرایش شده داخلی ، با تولیدات غنی و پر زرق و برق به آنچه در چاپ و صوت تولید می شود ، زیبایی می بخشد ، در حالی که برداشت جدیدی را از دید غیر منتظره اضافه می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت monocle.com مراجعه کنید

SOURCE دفتر کنفرانس و بازدید کنندگان بورلی هیلز

لینک های مربوطه

https://www.lovebeverlyhills.com