بینش در مورد بازارهای پیشرفته موشکی و پیشرانه موشکی تا سال 2025

DUBLIN، 7 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار پیشرفته موشک و سیستم های پیشران موشکی – یک بازار جهانی و تحلیل منطقه ای: تمرکز بر نوع پیشرانه ، کاربرد و اجزای آن ، تجزیه و تحلیل زنجیره تأمین و تحلیل کشور – تحلیل و پیش بینی ، 2020-2025” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

گزارش جهانی پیشرفته موشک و سیستم های پیشرانه موشکی رشد چشمگیری در بازار نشان می دهد. پیش بینی می شود بازار پیشرفته موشکی و پیشرانه موشکی با CAGR 9.65٪ بر اساس ارزش بازار طی دوره پیش بینی 2020-2025 رشد کند.

با این حال انتظار می رود با توجه به افزایش تعداد پرتاب های ماهواره و افزایش فعالیت های تحقیق و توسعه برای توسعه فناوری های پیشرانه مقرون به صرفه ، تقاضا برای سیستم های پیشرفته موشکی و پیشرانه موشکی از نظر ارزش افزایش یابد. علاوه بر این ، تقاضای روزافزون برای سیستم های دفاع موشکی و موشکی بالستیک ، تقاضا برای سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی را پیش می برد.

گزارش بازار پیشرفته موشک ها و سیستم های پیشرانه موشکی جهانی اطلاعات دقیق بازار را برای تقسیم بندی مانند کاربرد ، نوع پیشرانه ، جز region و منطقه ارائه می دهد. هدف از این تجزیه و تحلیل بازار بررسی سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی از نظر عوامل محرک بازار ، روندها ، پیشرفت های فن آوری و معیارهای رقابتی است.

این گزارش علاوه بر این به پویایی بازار و فضای رقابتی ، همراه با مشارکت دقیق مالی و محصول بازیگران اصلی در بازار توجه می کند. این گزارش ضمن برجسته کردن نیروهای محرکه و مهارکننده اصلی برای این بازار ، همچنین یک مطالعه دقیق از این صنعت را ارائه می دهد که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

بازار پیشرفته موشک و پیشرانه موشکی به تفکیک مناطق تحت چهار منطقه اصلی ، یعنی تفکیک شده است آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، اروپا، و خاورمیانه.

شرکت های اصلی در بازار سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی پیشرفته

بازیگران اصلی بازار در بازار پیشرفته موشک و پیشرانه موشکی شامل Aerojet Rocketdyne ، Airbus SAS ، Ariane Group ، Avio SpA ، Blue Origin ، IHI Corporation ، Mitsubishi Heavy Industries ، NPO Energomash ، Northrop Grumman Corporation ، OHB SE ، Safran ، SpaceX ، گروه تالس ، شرکت لاکهید مارتین و شرکت موگ

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • روند بازارهای پیشرفته موشکی و پیشرانه موشکی جهانی در مناطق مختلف چه روندهایی دارد؟
  • نیروهای محرکه اصلی که تمایل به افزایش تقاضا برای پیشرانه های پیشرفته موشکی و موشکی دارند در دوره پیش بینی 2020-2025 کدامند؟
  • عمده ترین محدودیت های مهار رشد بازار پیشرفته موشکی و سیستم های پیشرانه موشکی چیست؟
  • درآمد کل تولید شده در بازارهای پیشرفته موشکی و موشکی جهانی با کاربردهای مختلف در سال 2019 چقدر بوده است و برآورد درآمد برای دوره پیش بینی چقدر است؟
  • درآمد کل تولید شده در بازار سیستم های پیشرانه موشکی و موشکی پیشرفته جهانی (بر اساس نوع پیشرانه) در سال 2019 چقدر بوده است و برآورد درآمد برای دوره پیش بینی چقدر است؟
  • درآمد کل تولید شده در بازارهای پیشرفته موشکی و موشکی جهانی در سال 2019 (بر اساس م byلفه ها) در سال 2019 چقدر بوده است و برآورد درآمد برای دوره پیش بینی چقدر است؟
  • کل درآمد حاصل از بازار پیشرفته موشکی و سیستم های پیشرانه موشکی در مناطق مختلف چقدر بود (آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و خاورمیانه) در سال 2019 ، و برآوردها برای سال 2025 چیست؟
  • چه کسی بازیگران اصلی بازار پیشرفته موشکی و پیشرانه موشکی جهان است و استراتژی های جدیدی که آنها برای اثرگذاری در این صنعت اتخاذ کرده اند چیست؟
  • شرکت های سیستم های پیشران موشکی و موشکی چه فرصت های عمده ای را در پنج سال آینده پیش بینی می کنند؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 بازار
1.1 چشم انداز صنعت
1.1.1 پیشرفته پیشرانه موشکی و موشکی: بررسی اجمالی
1.1.1.1 مقدمه
1.1.2 روندهای آینده نگرانه
1.1.2.1 ظهور موتورهای تنفس هوایی هایپرسونیک
1.1.2.2 توانایی مهمات غیر حساس
1.1.2.3 اهمیت رو به رشد موشک های قابل استفاده مجدد
1.1.3 تجزیه و تحلیل زنجیره تامین
1.1.4 تجزیه و تحلیل هزینه
1.2 پویایی تجاری
1.2.1 رانندگان تجاری
1.2.1.1 افزایش در پرتاب ماهواره
1.2.1.2 افزایش فعالیت های تحقیق و توسعه برای توسعه فن آوری های پیشرانه مقرون به صرفه
1.2.2 چالش های تجاری
1.2.2.1 فقدان سیستم های ریز پیشرانه کارآمد و قابل اطمینان
1.2.2.2 هزینه بالا در ارتباط با پیشرفت سیستم های پیشرانه موشکی و موشکی
1.2.3 استراتژی های تجاری
1.2.3.1 توسعه و نوآوری محصول
1.2.3.2 تحولات بازار
1.2.4 استراتژی های شرکت
1.2.4.1 مشارکت ها ، همکاری ها ، ادغام ها و ادغام ها و مشارکت های مشترک
1.2.5 فرصت های تجاری
1.2.5.1 تحولات در حال اجرا برای سیستم های پیشران موشکی و موشکی نانو مواد
1.2.5.2 پیشرفت در فناوری چاپ سه بعدی برای توسعه اجزای سیستم پیشرانه موشکی و موشکی

2 برنامه
2.1 برنامه
2.2 تجزیه و تحلیل تقاضا برای سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی (با استفاده از برنامه)
2.2.1 وسیله پرتاب فضایی
2.2.2 موشک
2.2.3 موشک

3 محصول
3.1 بازار پیشرفته موشکی و پیشرانه موشکی جهانی (توسط محصول)
3.2 تجزیه و تحلیل تقاضای پیشرفته موشک و سیستم های پیشران موشکی (بر اساس نوع پیشرانه)
3.2.1 موتور راکت محرک جامد
3.2.2 موتور پیشرانه مایع
3.2.3 موتور پیشرانه هیبریدی
3.2.4 موتور پیشرانه تنفس هوا
3.3 تجزیه و تحلیل تقاضا در بازار پیشرفته موشکی و سیستم های پیشران موشکی (توسط کامپوننت)
3.3.1 پیشرانه
3.3.2 توربوپمپ
3.3.3 اتاق احتراق
3.3.4 سوپاپ
3.3.5 پوشش موتور
نازل 3.3.6
3.3.7 اشتعال
3.3.8 دیگران

4 منطقه
4.1 آمریکای شمالی
4.2 اروپا
4.3 آسیا و اقیانوسیه
4.4 خاورمیانه

5 بازار – معیارهای رقابتی و مشخصات شرکت
5.1 Aerojet Rocketdyne
5.1.1 بررسی اجمالی شرکت
5.1.1.1 نقش Aerojet Rocketdyne در بازار سیستم های پیشران موشک و موشک
5.1.1.2 سبد محصولات
5.1.1.3 سایت های تولید
5.1.2 استراتژی های شرکت
5.1.2.1 ادغام و ادغام
5.1.2.2 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.1.3 قدرت و ضعف Aerojet Rocketdyne
5.2 ایرباس S.A.S.
5.2.1 بررسی اجمالی شرکت
5.2.1.1 نقش Airbus S.A.S. در بازار سیستمهای پیشرفته موشکی و موشکی
5.2.1.2 سبد محصولات
5.2.1.3 سایت های تولید
5.2.2 استراتژی های تجاری
5.2.2.1 تحولات بازار
5.2.3 استراتژی های شرکت
5.2.3.1 ادغام و ادغام
5.2.3.2 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.2.4 قدرت و ضعف ایرباس S.A.S.
5.3 گروه آریان
5.3.1 بررسی اجمالی شرکت
5.3.1.1 نقش گروه آریان در بازار سیستم های پیشران موشک و موشک
5.3.1.2 سبد محصولات
5.3.1.3 سایت های تولید
5.3.2 استراتژی های شرکت
5.3.2.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.3.3 قدرت و ضعف گروه آریان
5.4 Avio S.p.A
5.4.1 بررسی اجمالی شرکت
5.4.1.1 نقش Avio S.p.A در بازار سیستم های پیشران موشک و موشک
5.4.1.2 سبد محصولات
5.4.1.3 سایت های تولید
5.4.2 استراتژی های شرکت
5.4.2.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.4.3 قدرت و ضعف Avio SpA
5.5 منبع آبی
5.5.1 بررسی اجمالی شرکت
5.5.1.1 نقش منشا Blue آبی در بازار سیستم های پیشران موشک و موشک
5.5.1.2 سبد محصولات
5.5.1.3 سایت های تولید
5.5.2 استراتژی های تجاری
5.5.2.1 توسعه محصول
5.5.3 استراتژی های شرکت
5.5.3.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.5.4 قدرت و ضعف منشا Blue آبی
5.6 شرکت IHI
5.6.1 بررسی اجمالی شرکت
5.6.1.1 نقش شرکت IHI در بازار سیستم های پیشران موشک و موشک
5.6.1.2 سبد محصولات
5.6.1.3 سایت های تولید
5.6.2 استراتژی های تجاری
5.6.2.1 توسعه محصول
5.6.3 قدرت و ضعف شرکت IHI
5.7 صنایع سنگین میتسوبیشی
5.7.1 بررسی اجمالی شرکت
5.7.1.1 نقش صنایع سنگین میتسوبیشی در بازار سامانه های پیشرانه موشکی و موشکی
5.7.1.2 سبد محصولات
5.7.1.3 سایت های تولید
5.7.2 قدرت و ضعف صنایع سنگین میتسوبیشی
5.8 NPO Energomash
5.8.1 بررسی اجمالی شرکت
5.8.1.1 نقش NPO Energomash در بازار سیستم های پیشرانه موشکی و موشکی پیشرفته
5.8.1.2 سبد محصولات
5.8.1.3 سایت های تولید
5.8.2 قدرت و ضعف NPO Energomash
5.9 شرکت Northrop Grumman
5.9.1 بررسی اجمالی شرکت
5.9.1.1 نقش شرکت Northrop Grumman در بازار سامانه های پیشرانه موشک و موشک پیشرفته
5.9.1.2 سبد محصولات
5.9.1.3 سایت های تولید
5.9.2 استراتژی های تجاری
5.9.2.1 توسعه محصول
5.9.3 استراتژی های شرکت
5.9.3.1 ادغام و ادغام
5.9.3.2 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.9.4 قدرت و ضعف شرکت نورثروپ گرومن
5.10 OHB SE
5.10.1 بررسی اجمالی شرکت
5.10.1.1 نقش OHB SE در بازار سامانه های پیشرانه موشکی و موشکی پیشرفته
5.10.1.2 سبد محصولات
5.10.1.3 سایت های تولید
5.10.2 استراتژی های تجاری
5.10.2.1 توسعه محصول
5.10.3 استراتژی های شرکت
5.10.3.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.10.4 قدرت و ضعف OHB SE
5.11 سفران
5.11.1 بررسی اجمالی شرکت
5.11.1.1 نقش Safran در بازار سیستمهای پیشرفته موشکی و موشکی
5.11.1.2 سبد محصولات
5.11.1.3 سایت های تولید
5.11.2 استراتژی های تجاری
5.11.2.1 توسعه محصول
5.11.3 استراتژی های شرکت
5.11.3.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.11.4 قدرت و ضعف Safran
5.12 SpaceX
5.12.1 بررسی اجمالی شرکت
5.12.1.1 نقش SpaceX در بازار سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی
5.12.1.2 سبد محصولات
5.12.1.3 سایت های تولید
5.12.2 استراتژی های تجاری
5.12.2.1 توسعه محصول
5.12.3 استراتژی های شرکت
5.12.3.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.12.4 قدرت و ضعف SpaceX
5.13 گروه تالس
5.13.1 بررسی اجمالی شرکت
5.13.1.1 نقش گروه تالس در بازار سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی
5.13.1.2 سبد محصولات
5.13.1.3 سایت های تولید
5.13.2 استراتژی های شرکت
5.13.2.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.13.3 قدرت و ضعف گروه تالس
5.14 شرکت لاکهید مارتین
5.14.1 بررسی اجمالی شرکت
5.14.1.1 نقش شرکت لاکهید مارتین در سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی
5.14.1.2 سبد محصولات
5.14.1.3 سایت های تولید
5.14.2 استراتژی های شرکت
5.14.2.1 مشارکت ها ، قراردادها و مشارکت های مشترک
5.14.3 قدرت و ضعف شرکت لاکهید مارتین
5.15 شرکت Moog
5.15.1 بررسی اجمالی شرکت
5.15.1.1 نقش Moog Inc. در سیستم های پیشرفته موشکی و موشکی
5.15.1.2 سبد محصولات
5.15.1.3 سایت های تولید
5.15.2 استراتژی های شرکت
5.15.2.1 ادغام و ادغام
5.15.3 قدرت و ضعف شرکت Moog Inc.

6 روش تحقیق
6.1 منابع داده
6.1.1 منابع اولیه داده
6.1.2 منابع داده ثانویه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/fhzr3q مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com