بینش در مورد بازار سوخت وسایل نقلیه سوخت هیدروژنی تا سال 2025

DUBLIN، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – “گزارش تحقیقات بازار وسایل نقلیه سوختی با سوخت هیدروژن توسط فناوری (سلول سوخت قلیایی ، سلول سوختی غشای پروتون و سلول سوخت اکسید جامد) ، توسط خودرو (خودروهای تجاری و مسافرتی) – پیش بینی جهانی تا سال 2025 – تجمعی تأثیر گزارش COVID-19 “به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار جهانی خودروهای سوختی هیدروژنی از سال 2008 رشد کند 15579.68 میلیون دلار/13،660.56 میلیون یورو در سال 2020 تا 26529.69 میلیون دلار/23،261.74 یورو تا پایان سال 2025 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 11.23٪.

نمایه های قابلیت استفاده شرکت:

این گزارش تحولات چشمگیر اخیر فروشندگان پیشرو و مشخصات نوآوری در بازار جهانی خودروهای سوخت هیدروژنی را شامل عمیق BMW ، Daimler AG ، شرکت جنرال موتورز ، Groupe Renault ، Hydrogenics ، شرکت Kia Motors ، شرکت Mazda Motor ، Tata Motors Limited ، شرکت هیوندای موتور و تویوتا موتور.

ماتریس موقعیت یابی FPNV:

ماتریس موقعیت یابی FPNV بر اساس استراتژی کسب و کار (رشد تجارت ، پوشش صنعت ، قابلیت مالی و پشتیبانی کانال) و رضایت محصول (ارزش پول ، سهولت استفاده ، ویژگی های محصول) فروشندگان را در بازار وسایل نقلیه سوختی سوخت هیدروژنی ارزیابی و دسته بندی می کند. و پشتیبانی مشتری) که به کسب و کارها در تصمیم گیری بهتر و درک فضای رقابتی کمک می کند.

پنجره استراتژیک رقابتی:

پنجره استراتژیک رقابتی فضای رقابتی را از نظر بازار ، برنامه ها و جغرافیاها تجزیه و تحلیل می کند. پنجره استراتژیک رقابتی به فروشنده کمک می کند تا بین قابلیت ها و فرصت های خود برای چشم انداز رشد آینده ، همسویی یا تناسب داشته باشد. در طی یک دوره پیش بینی ، مناسب یا مطلوب برای فروشندگان برای اتخاذ استراتژی های ادغام و ادغام متوالی ، گسترش جغرافیا ، تحقیق و توسعه و استراتژی های جدید معرفی محصول برای اجرای گسترش و رشد بیشتر کسب و کار ، تعریف می شود.

تأثیر تجمعی COVID-19:

COVID-19 یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی در جهان است که قابل مقایسه نیست و تاکنون تقریباً همه صنایع را تحت تأثیر قرار داده است و اثرات بلند مدت پیش بینی شده بر رشد صنعت در دوره پیش بینی تأثیر دارد. تحقیقات در حال انجام ، چارچوب تحقیق را برای اطمینان از درج موضوعات زیر پوشش COVID-19 و مسیرهای بالقوه پیش رو تقویت می کند. این گزارش با توجه به تغییر در رفتار و تقاضای مصرف کننده ، الگوی خرید ، تغییر مسیر زنجیره تأمین ، پویایی نیروهای فعلی بازار و مداخلات قابل توجه دولت ها ، بینش هایی در مورد COVID-19 ارائه می دهد. مطالعه به روز شده ، با توجه به تأثیر COVID-19 بر بازار ، بینش ، تحلیل ، برآورد و پیش بینی ارائه می دهد.

تقسیم و پوشش بازار:

این گزارش تحقیق ، وسیله نقلیه سوختی هیدروژنی را برای پیش بینی درآمد و تجزیه و تحلیل روند در هر یک از زیر بازارهای زیر دسته بندی می کند:

  • بر اساس فناوری ، بازار وسایل نقلیه سوختی سوخت هیدروژنی در سراسر سلول سوختی قلیایی ، سلول سوختی غشایی تبادل پروتون و سلول سوختی اکسید جامد بررسی می شود.
  • بر اساس خودرو ، بازار وسایل نقلیه سوختی سوخت هیدروژنی در بین خودروهای تجاری و اتومبیل بررسی می شود.
  • بر اساس جغرافیا ، بازار وسایل نقلیه سوختی سوخت هیدروژنی در سراسر بررسی شده است ، آسیا و اقیانوسیه، و اروپا، خاورمیانه & آفریقا. منطقه آمریكا در سراسر كشور مورد بررسی قرار گرفت آرژانتین، برزیل، کانادا، مکزیک، و ایالات متحده. آسیا و اقیانوسیه منطقه مورد بررسی در سراسر استرالیا، چین، هند، اندونزی، ژاپن، مالزی، فیلیپین، کره جنوبی، و تایلند. اروپا، خاورمیانه & آفریقا منطقه مورد بررسی در سراسر فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، قطر، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، امارات متحده عربی، و انگلستان.

این گزارش بینش در مورد اشاره گرهای زیر را ارائه می دهد:
1. نفوذ در بازار: اطلاعات جامعی را در مورد بازار ارائه شده توسط بازیگران اصلی ارائه می دهد
2. توسعه بازار: اطلاعات عمیقی در مورد بازارهای سودآور نوظهور ارائه می دهد و بازارها را تجزیه و تحلیل می کند
3. تنوع در بازار: اطلاعات دقیق در مورد راه اندازی محصولات جدید ، جغرافیای بکر ، تحولات اخیر و سرمایه گذاری ها را ارائه می دهد
4. ارزیابی و هوش رقابتی: ارزیابی جامعی از سهام بازار ، استراتژی ها ، محصولات و قابلیت های تولید بازیکنان برجسته را ارائه می دهد.
5. توسعه و نوآوری محصول: بینش هوشمندانه ای در مورد فناوری های آینده ، فعالیت های تحقیق و توسعه و تحولات محصول جدید ارائه می دهد

این گزارش به س questionsالاتی از جمله پاسخ می دهد:
1. اندازه بازار و پیش بینی بازار جهانی خودروهای سوختی با هیدروژن چقدر است؟
2. عوامل مهار کننده و تأثیر COVID-19 در شکل گیری بازار جهانی خودروهای سوختی هیدروژنی در طی دوره پیش بینی چیست؟
3. کدام محصولات / بخشها / برنامه ها / مناطق برای سرمایه گذاری در طول دوره پیش بینی در بازار جهانی خودروهای سوخت هیدروژنی کدامند؟
4- پنجره استراتژیک رقابتی فرصت ها در بازار جهانی خودروهای سوختی با هیدروژن چیست؟
5- روند فناوری و چارچوب های نظارتی در بازار جهانی خودروهای سوختی با هیدروژن چیست؟
6. حالت ها و حرکات استراتژیک مناسب برای ورود به بازار جهانی سوخت سلول های هیدروژنی کدامند؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه
1.1 هدف از مطالعه
1.2 تقسیم و پوشش بازار
1.3 سالهای در نظر گرفته شده برای مطالعه
1.4. ارز و قیمت گذاری
1.5 زبان
1.6 محدودیت ها
1.7 سهامداران

2. روش تحقیق
2.1 فرایند تحقیق
2.1.1 تعریف: هدف تحقیق
2.1.2. تعیین کنید: طراحی تحقیق
2.1.3. آماده سازی: ابزار تحقیق
2.1.4. جمع آوری: منبع داده
2.1.5. تجزیه و تحلیل: تفسیر داده ها
2.1.6. فرمول بندی: تأیید داده ها
2.1.7. انتشار: گزارش تحقیق
2.1.8. تکرار: گزارش بروزرسانی
2.2. اعدام تحقيق
2.2.1 شروع: فرآیند تحقیق
2.2.2. برنامه ریزی: تدوین برنامه تحقیق
2.2.3. اعدام: انجام تحقیقات
2.2.4. تأیید صحت: یافتن و تحلیل
2.2.5. انتشار: گزارش تحقیق
2.3 نتیجه تحقیق

3. خلاصه اجرایی
3.1 مقدمه
3.2 چشم انداز بازار
3.3 چشم انداز خودرو
3.4 چشم انداز فناوری
3.5 چشم انداز جغرافیا
3.6 چشم انداز رقبا

4. بررسی اجمالی بازار
4.1 مقدمه
4.2 تأثیر تجمعی COVID-19
4.3 فرصت های رشد جغرافیایی

5. بینش بازار
5.1 پویایی بازار
5.1.1 رانندگان
5.1.2. محدودیت ها
5.1.3. فرصت ها
5.1.4. چالش ها
5.2 باربران تجزیه و تحلیل پنج نیرو
5.2.1. تهدید تازه واردها
5.2.2. تهدید جایگزین ها
5.2.3. قدرت چانه زنی مشتریان
5.2.4. قدرت چانه زنی تامین کنندگان
5.2.5. رقابت صنعت

6. بازار جهانی خودروهای سوختی با هیدروژن ، توسط فناوری
6.1 مقدمه
6.2 سلول سوختی قلیایی
6.3 سلول سوختی غشایی تبادل پروتون
6.4 سلول سوختی اکسید جامد

7. بازار جهانی خودروهای سوخت هیدروژنی ، توسط وسیله نقلیه
7.1 مقدمه
7.2 وسیله نقلیه تجاری
7.3 اتومبیل های مسافری

8. بازار وسایل نقلیه سوختی هیدروژنی آمریکا
8.1 مقدمه
8.2 آرژانتین
8.3 برزیل
8.4 کانادا
8.5 مکزیک
8.6 ایالات متحده

9. بازار وسایل نقلیه سوختی هیدروژنی آسیا و اقیانوسیه
9.1 مقدمه
9.2 استرالیا
9.3 چین
9.4 هند
9.5 اندونزی
9.6 ژاپن
9.7 مالزی
9.8 فیلیپین
9.9 کره جنوبی
9.10 تایلند

10 اروپا، خاورمیانه و بازار خودروهای سوخت هیدروژنی آفریقا
10.1 مقدمه
10.2 فرانسه
10.3 آلمان
10.4 ایتالیا
10.5 هلند
10.6 قطر
10.7 روسیه
10.8 عربستان سعودی
10.9 آفریقای جنوبی
10.10 اسپانیا
10.11 امارات متحده عربی
10.12 انگلستان

11. منظره رقابتی
11.1 ماتریس موقعیت یابی FPNV
11.1.1 ربع
11.1.2. استراتژی کسب و کار
11.1.3. رضایت محصول
11.2 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار
11.3 تجزیه و تحلیل سهم بازار
11.4 سناریوی رقابتی
11.4.1. ادغام و ادغام
11.4.2. توافق نامه ، همکاری و مشارکت
11.4.3. راه اندازی و پیشرفت محصول جدید
11.4.4. سرمایه گذاری و بودجه
11.4.5. جایزه ، تقدیر ، و گسترش

12. مشخصات کاربری شرکت
12.1 بی ام و
12.2 دایملر AG
12.3 شرکت جنرال موتورز
12.4 گروپ رنو
12.5 هیدروژنیک
12.6 شرکت کیا موتورز
12.7 شرکت مزدا موتور
12.8 تاتا موتور محدود
12.9 شرکت هیوندای موتور
12.10 تویوتا موتور

13. پیوست

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/yal4rx مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com