“جنبشی که الهام می گیرد” – کیا هدف نام تجاری جدید و استراتژی آینده خود را ارائه می دهد

کیا با جدا کردن نام تجاری از مدل تجاری سنتی تولیدی خود ، نام شرکت جدیدی را اعلام کرد. با حذف “Motors” از نام خود (قبلی “Kia Motors Corporation”) ، کیا با ایجاد محصولات و خدمات نوآورانه تحرک برای بهبود زندگی روزمره مشتریان ، در زمینه های تجاری جدید و نوظهور گسترش می یابد.

آهنگ هو سونگ، رئیس و مدیرعامل شرکت کیا ، اظهار داشت: “در کیا ، ما معتقدیم که حمل و نقل ، تحرک و حرکت یک حق انسانی است. چشم انداز ما ایجاد راه حل های پایدار برای تحرک برای مصرف کنندگان ، جوامع و جوامع در سطح جهان است. امروز ما شروع به قرار دادن این می کنیم با راه اندازی هدف و استراتژی نام تجاری جدید ما برای آینده ، عملی می شود. “

‘نمایشگاه جدید برند کیا’ را می توان از ساعت 09:00 به وقت استاندارد کره در کانال YouTube جهانی کیا مشاهده کرد جمعه 15 ژانویه 2021 (01:00 CET، 15 ژانویه / 16:00 PST، 14 ژانویه): https://youtu.be/U67RlX9ibfo

معرفی هدف و شعار جدید کیا: “حرکتی که الهام می گیرد”

شعار نام تجاری جدید کیا ، “جنبشی که الهام می گیرد” ، امروز در قلب یک مانیفست تجاری معرفی شده است که نشان دهنده هدف جدید کیا از الهام بخشیدن به مصرف کنندگان از طریق محصولات و خدمات و تجربیات آنها با نام تجاری است.

هدف تجاری جدید کیا تأکید می کند که حرکت در پیدایش رشد انسان است. حرکت مردم را قادر می سازد مکان های جدید را ببینند ، با افراد جدیدی ملاقات کنند و تجربیات جدیدی داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مارک جدید کیا ، لطفاً به مرکز رسانه ای کیا مراجعه کنید: https://www.kianewscenter.com/

منبع شرکت کیا

لینک های مربوطه

https://www.kianewscenter.com