“جنبشی که الهام می گیرد” – کیا هدف نام تجاری جدید و استراتژی آینده خود را ارائه می دهد

کیا با جدا کردن نام تجاری از مدل تجاری سنتی تولیدی خود ، نام شرکت جدیدی را اعلام کرد. با حذف “Motors” از نام خود (قبلی “Kia Motors Corporation”) ، کیا با ایجاد محصولات و خدمات نوآورانه تحرک برای بهبود زندگی روزمره مشتریان ، در زمینه های تجاری جدید و نوظهور گسترش می یابد.

آهنگ هو سونگ، رئیس و مدیرعامل شرکت کیا ، اظهار داشت: “در کیا ، ما معتقدیم که حمل و نقل ، تحرک و حرکت یک حق انسانی است. چشم انداز ما ایجاد راه حل های پایدار برای تحرک برای مصرف کنندگان ، جوامع و جوامع در سطح جهان است. امروز ما شروع به قرار دادن این می کنیم با راه اندازی هدف و استراتژی نام تجاری جدید ما برای آینده ، عملی می شود. “

‘نمایشگاه جدید برند کیا’ را می توان از ساعت 09:00 به وقت استاندارد کره در کانال YouTube جهانی کیا مشاهده کرد جمعه 15 ژانویه 2021 (01:00 CET، 15 ژانویه / 16:00 PST، 14 ژانویه): https://youtu.be/U67RlX9ibfo

معرفی هدف و شعار جدید کیا: “حرکتی که الهام می گیرد”
شعار نام تجاری جدید کیا ، “جنبشی که الهام می گیرد” ، امروز در قلب یک مانیفست تجاری معرفی شده است که نشان دهنده هدف جدید کیا از الهام بخشیدن به مصرف کنندگان از طریق محصولات و خدمات و تجربیات آنها با نام تجاری است.

هدف تجاری جدید کیا تأکید می کند که حرکت در پیدایش رشد انسان است. حرکت مردم را قادر می سازد مکان های جدید را ببینند ، با افراد جدیدی ملاقات کنند و تجربیات جدیدی داشته باشند. این اتصال ذات مارک جدید کیا است – برای فراهم کردن پیشرفت انسان با ارائه فضاهای نوآورانه در اتومبیل ، محصولات جدید مهیج و خدمات مناسب و معنی دار که به مشتریان القا می کند و برای فعالیت هایی که بیشترین لذت را می برند ، وقت آزاد می کند.

آرتور مارتینز، معاون ارشد رئیس جمهور ، رئیس برند جهانی و تجربه مشتری در کیا ، گفت: “جنبش همیشه در قلب مارک ما بوده و مردم را در هسته اصلی تجارت ما جابجا می کند. جنبش به بشر کمک می کند تا به طور مداوم پیشرفت ، پیشرفت و تکامل یابد. این به همین دلیل است که در کیا معتقدیم که این جنبش ایده ها را برمی انگیزد. “

کیا بیش از 75 سال در صنعت “جنبش” فعالیت داشته است و این شرکت برای ایجاد اولین دوچرخه های داخلی کره و تولید موتورسیکلت و کامیون های تحویل فعالیت کرد. امروز ، کیا یکی از بزرگترین خودروسازان در سطح جهان است که وسایل نقلیه مسافربری با ارزش بالا را به میلیون ها نفر در سراسر جهان ارائه می دهد.

تحت هدف نام تجاری جدید خود ، کیا انتظارات مشتری را در مورد نحوه حرکت آنها و تأثیر حرکت آنها بر جهان اطراف برآورده می کند. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال حمل و نقل انعطاف پذیر ، آگاه از محیط زیست و یکپارچه هستند.

استراتژی نام تجاری جدید کیا این است که با توسعه طیف وسیعی از محصولات و خدمات برای تأمین نیازهای مشتریان در بازارهای سراسر جهان ، به این انتظارات تغییر یافته پاسخ دهد و آنها را شکل دهد. این امکان دسترسی بیشتر به طیف وسیعی از محصولات و خدمات حرکتی آگاهانه از نظر محیط زیست را فراهم می کند تا تقاضای روزافزون مشتریان در سراسر جهان را برای راه حل های تحرک انعطاف پذیر ، قابل تنظیم و شخصی ، که توسط داده ها و فناوری های جدید امکان پذیر است ، تأمین کند.

شرکت کیادید گسترده تر برای تحرک پایدار
کیا با انعکاس چشم انداز وسیع تری از نام تجاری برای تحرک ، امروز نام تجاری جدید خود را به عنوان توسعه در زمینه های تجاری جدید برای ارتقا تحرک پایدار ، اعلام کرد. نام جدید شرکت کیا با حذف ‘Motors’ از نام خود ، تعهد خود را نسبت به استراتژی تجاری بلند مدت ‘Plan S’ نشان می دهد. این در سال 2020 اعلام شد و این برند می تواند جایگاهی رهبری در صنعت تحرک آینده ایجاد کند ، تجارت خود را گسترش دهد تا EVS ، راه حل ها و خدمات تحرک ، وسایل نقلیه هدفمند و غیره را در بر بگیرد. در کنار این تلاش ها ، کیا به طور همزمان از طریق استفاده از انرژی پاک و مواد قابل بازیافت ، تولید پایدارتر را ارتقا خواهد داد.

کیا بر روی محبوب سازی وسایل نقلیه الکتریکی باتری (BEV) متمرکز شده است و قصد دارد با معرفی هفت BEV اختصاصی جدید تا سال 2027 مجموعه محصولات جهانی خود را تقویت کند. این مدل های جدید شامل طیف وسیعی از وسایل نقلیه مسافری ، SUV و MPV در چندین بخش است. ، هر یک از فناوری های پیشرو در صنعت برای رانندگی دوربرد و شارژ سریع سریع از سیستم عامل جدید الکتریکی-جهانی مدولار (E-GMP) گروه هیوندای استفاده می کنند.

کیا همچنین در حال توسعه طیف وسیعی از وسایل نقلیه هدفمند (PBV) برای مشتریان شرکتی است. این وسایل نقلیه تخصصی مبتنی بر سیستم عامل های انعطاف پذیر “اسکیت بورد” ، با بدنه های مدولار طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای ویژه تحرک طیف گسترده ای از مشتریان شرکت های بزرگ و ناوگان هستند. مشارکت با Canoo و Arrival به این معنی است که PBV های Kia می توانند بدنه های مختلفی را که در بالای یک پلت فرم یکپارچه “اسکیت بورد” نصب شده اند ، متناسب با نیازهای عملکردی کاربران ارائه دهند.

انتظار می رود تقاضا برای PBV به دلیل رشد سریع و مداوم در تجارت الکترونیکی و خدمات اشتراک خودرو ، تا سال 2030 پنج برابر شود. PBV های سفارشی کیا متناسب با نیازهای مشتریان شرکت ها و ناوگان طراحی می شوند. به عنوان مثال ، این می تواند شامل وسایل نقلیه مشترک خودرو ، وسایل نقلیه لجستیکی طبقه پایین و وسایل حمل و نقل باشد.

تغییر نام شرکت سازمانی همچنین به معنای تغییر فرهنگ کار سازمان است. پرزیدنت سونگ توضیح می دهد: “تغییر نام و نشان شرکت ما نه تنها یک پیشرفت آرایشی است بلکه نمایانگر گسترش افق دید و ایجاد مشاغل جدید و نوظهوری است که نیازهای متنوع مشتریان ما را در سراسر جهان برآورده و از آن فراتر می رود. مهمتر از همه ، این بدان معنی است که فرهنگ کار ، ایجاد توانایی در خلاقیت همه کارمندان ما و ایجاد یک فضای کاری الهام بخش. “

توسعه خدمات تحرک سازگار با محیط زیست
هدف استراتژیک دیگر تحت برنامه S تعهد کیا برای ایجاد تنوع در تجارت خود برای ارائه خدمات تحرک سازگار با محیط زیست ، با محوریت رانندگی برقی و خودمختار در شهرهای بزرگ جهانی است.

علاوه بر این ، کیا همکاری و مشارکت با مشاغل راه حل های جهانی تحرک را گسترش می دهد و خدمات تحرک را در مناطق استراتژیک جهانی متنوع می کند. در سال 2018 ، این شرکت در Grab سرمایه گذاری کرد ، جنوب شرقی آسیا بزرگترین شرکت راه حل خدمات سواری ، تحویل غذا و پرداخت غذا ؛ و در اولا در مارس 2019، یک شرکت هندی ارائه دهنده اشتراک گذاری همتا به همتا ، استقبال از خدمات سواری ، تاکسی ، تحویل غذا و سایر خدمات تحرک.

کیا همچنین در حال ایجاد سایر خدمات تحرک ، از جمله WiBLE ، یک سرمایه گذاری مشترک با Repsol ، اسپانیا شرکت بزرگ انرژی ، در مادرید. راه اندازی شد سپتامبر 2018، WiBLE از طریق یک روش شناور آزاد 500 کیا نیرو پلاگین هیبریدی EV (PHEV) را اداره می کند که به کاربران امکان می دهد وسایل نقلیه را آزادانه در منطقه خدمات اجاره کرده و بازگردانند. WiBLE یکی از موارد باقی مانده است اروپا موفق ترین طرح های تحرک مشترک ، با بیش از 130،000 عضو از زمان افتتاح آن ثبت نام کرده اند. سرویس جدیدی به نام KiaMobility نیز در نقاط دیگر راه اندازی شد ایتالیا و روسیه که در سپتامبر 2020، تسریع در تبدیل شرکت به تبدیل شدن به یک ارائه دهنده راه حل های تحرک. KiaMobility در سال های آینده به چندین بازار جدید معرفی خواهد شد.

به زودی: اولین BEV اختصاصی کیا و فلسفه طراحی جدید
اولین نمونه از نسل بعدی BEV های کیا در سه ماهه اول سال 2021 آشکار خواهد شد که متمرکز کننده تغییر جهت کیا به سمت برق است. بر اساس فناوری جدید E-GMP ، این BEV اختصاصی دارای طراحی الهام گرفته از کراس اوور است ، در حالی که برد رانندگی الکتریکی بیش از 500 کیلومتر و شارژ سریع زیر 20 دقیقه را ارائه می دهد. این همچنین اولین مدل جهانی خواهد بود که نشان جدید کیا را به همراه دارد.

کیا با دامنه رو به رشد خود از BEV سهم 6.6٪ از بازار جهانی BEV را تا سال 2025 و فروش جهانی سالانه 500،000 BEV را تا سال 2026 هدف قرار داده است.

کیا همچنین با فلسفه طراحی جدیدی که تحول برند را منعکس می کند ، در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد جهت طراحی جدید محصولات و خدمات آینده خود نشان خواهد داد.

کریم حبیب، معاون ارشد رئیس جمهور ، رئیس مرکز طراحی جهانی کیا ، توضیح می دهد: “ما می خواهیم محصولات ما یک تجربه غریزی و طبیعی را ارائه دهند که می تواند زندگی روزمره مشتریان را بهبود بخشد. هدف ما طراحی تجربه فیزیکی مارک ما و ایجاد وسایل نقلیه الکتریکی اصیل ، مبتکر و مهیج. ایده های طراحان ما و هدف از این برند بیشتر از هر زمان دیگری متصل هستند و مشتریان ما در مرکز کاری قرار می گیرند.

کیا شرکت – درباره ما
کیا (www.kia.com) یک مارک تجاری تحرک جهانی است و چشم انداز ایجاد راه حل های پایداری را برای مصرف کنندگان ، جوامع و جوامع در سراسر جهان دارد. کیا در سال 1944 تاسیس شد و بیش از 75 سال است که راه حل های تحرک ارائه می دهد. این شرکت با 52000 کارمند در سراسر جهان ، حضور در بیش از 190 بازار و امکانات تولیدی در شش کشور ، امروز حدود سه میلیون وسیله نقلیه در سال به فروش می رساند. کیا پیشگام محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی برقی و باتری شده و طیف فزاینده ای از خدمات حرکتی را توسعه می دهد و میلیون ها نفر را در سراسر جهان ترغیب می کند تا بهترین راه های رفت و آمد را کشف کنند. شعار برند این شرکت – “جنبشی که الهام می گیرد” – نشان دهنده تعهد کیا برای الهام بخشیدن به مصرف کنندگان از طریق محصولات و خدمات خود است.

برای اطلاعات بیشتر ، به مرکز رسانه های جهانی کیا به آدرس www.kianewscenter.com مراجعه کنید

منبع Kia Motors America

لینک های مربوطه

www.kia.com