مارک نمادین سدان چین “Hongqi Journey” را با توافق نامه همکاری با آکادمی Dunhuang در گانسو منعقد کرد

در هنگام برگزاری جشن برای تکمیل سفر ، Hongqi توافق نامه همکاری استراتژیک را با آکادمی Dunhuang ، یک موسسه پیشرو در زمینه آثار فرهنگی در منعقد کرد چین و مسئول حفاظت ، مدیریت و تحقیقات هزاره قدیمی و میراث جهانی یونسکو Mogao Grottoes است. بر اساس این توافق نامه ، دو طرف ضمن توسعه مشترک محصولات فرهنگی و خلاقانه ، باید با تولید IP فرهنگ ملی همکاری کنند و ضمن تولید فرم های جدید برای ادای احترام به کلاسیک ها ، اتومبیل های با مارک مشترک را نیز تولید کنند.

شروع بلافاصله پس از اولین حضور رسمی خود در انجمن Boao 2020 برای کارآفرینان در اوایل سال دسامبر 2020، این سفر “ادای احترام به.” چین“و فرار کرد شنژن، گویانگ، ووهان، شیانو Dunhuang – پنج شهر مشخص شده برای سرعت بخشیدن به توسعه کشور ، خرد اکولوژیکی ، اعتماد به نفس و اتحاد ، ریشه زیبایی شناسی و میراث فرهنگی.

E-HS9 جدید به عنوان یک عضو جدید خانواده و اولین مدل لوکس e-SUV الکترونیکی Hongqi ، داستان خود را در زمینه رشد سریع و همچنین فلسفه توسعه نوآوری جسورانه بر اساس ارث ارائه می دهد. این سبک مانند آرم مدل کلاسیک CA72 و چراغ های عقب به سبک فانوس کاخ ، که به طور طبیعی با طرح های مدرن و هوشمند مانند صفحه نمایش یک قطعه ، ناوبری صحنه واقعی AR ، فرمان سنسور هوشمند ، سیستم خلبان اتوماتیک ، و پارکینگ اتوماتیک L3 +.

گروه FAW چین گفت ، این سفر نه تنها آنچه “Hongqi” به معنای مخفف آن است را غنی می کند ، بلکه پیامی را که این برند با مشتریان خود در ارتباط است تقویت می کند.

فروش Hongqi ، مارک نمادین از چین گروه خودروساز برجسته چین FAW ، با تعداد وسایل نقلیه تولید شده و فروخته شده بیش از 200000 دستگاه از سال 25 دسامبر.

Hongqi ، به معنی “پرچم سرخ” است چین مارک نمادین سدان. این تاسیس در سال 1958 تاسیس شده است ، در رژه ها در جشن های بزرگ ملی مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین دارای اهمیت نمادین در چین صنعت خودرو

در سال 1953 در تاسیس شد چانگچون، پایتخت استان جیلین در شمال شرقی چین، گروه FAW چین به عنوان مهد چین صنعت خودرو

به پیوند اصلی مراجعه کنید: https://fa.imsilkroad.com/p/318715.html

SOURCE جاده ابریشم شین هوا