Delta Air Lines نتایج سه ماهه دسامبر و سال کامل 2020 را اعلام می کند

آتلانتا، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Delta Air Lines (NYSE: DAL) امروز نتایج مالی سه ماهه دسامبر و سال کامل 2020 را گزارش داد و چشم انداز سه ماهه مارس 2021 را ارائه داد. نکات برجسته نتایج سه ماهه دسامبر و سال کامل 2020 ، از جمله GAAP و معیارهای تنظیم شده ، در صفحه پنج هستند و در اینجا گنجانده شده اند.

وی گفت: “نتایج سه ماهه دسامبر ما سخت ترین سال در تاریخ دلتا را رقم زد. من می خواهم از مردم دلتا که به این مناسبت برخاسته اند تشکر کنم و با ارائه نتایج برای همه ذینفعان ما با قرار دادن مشتریان در مرکز بهبود خود تمرکز می کنند.” اد باستین، مدیر اجرایی دلتا. “در حالی که چالش های ما در سال 2021 ادامه دارد ، من خوش بین هستم که این سال بهبودی و نقطه عطفی خواهد بود که منجر به بازگشت دوباره دلتا به رشد درآمد ، سودآوری و تولید پول نقد رایگان می شود.”

نتایج مالی سه ماه دسامبر

  • ضرر قبل از مالیات تنظیم شده است 2.1 میلیارد دلار تقریباً استثنا می کند 1 میلیارد دلار مواردی که مستقیماً به تأثیر COVID-19 و پاسخ ما مربوط می شود ، شامل اتهامات مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان ، که با استفاده از کمک هزینه برنامه CARES قانون حمایت از حقوق و دستمزد (PSP) در سه ماهه جبران شد
  • درآمد عملیاتی تنظیم شده از 3.5 میلیارد دلار با 62 درصد ظرفیت قابل فروش پایین تر (نسبت به دوره A مراجعه کنید) در مقایسه با دوره سال قبل 69 درصد کاهش یافت
  • کل هزینه عملیاتی ، که شامل می شود 930 میلیون دلار از موارد توضیح داده شده در بالا ، کاهش یافته است 5.2 میلیارد دلار بیش از دوره سال قبل برای آن موارد و فروش پالایشگاه شخص ثالث تنظیم شده است ، کل هزینه عملیاتی کاهش یافته است 4.6 میلیارد دلار یا 47 درصد در سه ماهه دسامبر نسبت به دوره سال قبل ، ناشی از هزینه های پایین تر مربوط به درآمد و درآمد و مدیریت قوی هزینه در سراسر کسب و کار
  • طی سه ماه دسامبر ، میزان سوخت نقدی به طور متوسط ​​(نگاه کنید به یادداشت B) 12 میلیون دلار در روز ، کاهش تقریبی 90 درصدی در سوخت سودی از اواخر مارس
  • در پایان سال 2020 ، این شرکت 16.7 میلیارد دلار در نقدینگی ، از جمله پول نقد و معادل آن ، سرمایه گذاری های کوتاه مدت و تسهیلات اعتباری گردان نشده

نتایج مالی سال 2020 کامل

  • ضرر قبل از مالیات تنظیم شده است 9.0 میلیارد دلار یک شبکه از را حذف می کند 6.6 میلیارد دلار موارد در درجه اول مربوط به تأثیر COVID-19 و پاسخ ما به آن است
  • درآمد عملیاتی تنظیم شده از 15.9 میلیارد دلار با 61 درصد ظرفیت قابل فروش پایین تر نسبت به سال قبل ، 66 درصد کاهش یافت
  • کل هزینه عملیاتی ، که شامل می شود 4.3 میلیارد دلار از موارد مرتبط با COVID و سایر موارد ، کاهش یافته است 10.8 میلیارد دلار بیش از سال گذشته برای آن موارد و فروش پالایشگاه شخص ثالث تنظیم شده است ، کل هزینه عملیاتی کاهش یافته است 16.0 میلیارد دلار یا 40 درصد در سال 2020 در مقایسه با سال قبل

چشم انداز سه ماهه مارس 2021


پیش بینی 1Q21

ظرفیت برنامه ریزی شده 1

پایین 35 ~

ظرفیت قابل فروش 1

پایین 55 ~

درآمد کل 1 ، 2

پایین 60٪ – 65٪

هزینه عملیاتی کل 1 ، 2

پایین 35٪ – 40٪

CASM تلفیقی 1 ، 2

پایین 5٪ – 10٪

هزینه های سرمایه ای

350 میلیون پوند

متوسط ​​سوزاندن نقدی روزانه 2

10-15 میلیون دلار

نقدینگی 3

18-19 میلیارد دلار

بدهی خالص تنظیم شده است 2 ، 3

18 میلیارد پوند



1 در مقایسه با سه ماهه مارس 2019

2 اندازه گیری غیر GAAP

3 وجوه PSP تخمینی 3.0 میلیارد دلار را شامل می شود

محیط درآمد

درآمد عملیاتی دلتا از 3.5 میلیارد دلار سه ماهه دسامبر در مقایسه با دوره قبل 69 درصد کاهش یافته است ، که نسبت به سه ماهه سپتامبر سال 2020 10 واحد بهبود یافته است. درآمد مسافران با 62 درصد ظرفیت قابل فروش پایین تر ، 74 درصد کاهش یافته است. درآمدهای غیر بلیطی نسبت به درآمد مسافران 10 درصد در مقایسه با دوره سال قبل و کل درآمد وفاداری 54 درصد کاهش یافته است.

برای کل سال ، درآمد عملیاتی تعدیل شده به کاهش یافت 15.9 میلیارد دلار، در مقایسه با سال 2019 ، 66 درصد کاهش یافته است ، زیرا همه گیری جهانی به شدت بر سفرهای هوایی تأثیر می گذارد. درآمد مسافران با 61 درصد ظرفیت قابل فروش کمتر ، 70 درصد کاهش یافت. کل درآمد وفاداری 51 درصد کاهش یافته و پاداش American Express نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است 2.9 میلیارد دلار.

“ما در سال 2021 شاهد سه مرحله متمایز هستیم. در اوایل سال با بهبود تقاضای ناچیز و منحنی رزرو که همچنان فشرده می شود و به دنبال آن یک نقطه انعطاف پذیری مشخص می شود ، و در نهایت با افزایش اعتماد به نفس مشتری ، واکسیناسیون بهبود می یابد. گسترده و دفاتر دوباره باز می شوند ” گلن هاونشتاین، رئیس دلتا “برای هر فاز ، دلتا اهرمهایی را برای دستیابی به موفقیت در واکنش به شرایط تقاضای در حال ظهور دارد ، از جمله تطبیق شدید ظرفیت قابل فروش ما با تقاضای انتظار

عملکرد هزینه

کل هزینه عملیاتی تعدیل شده برای سه ماهه دسامبر کاهش یافت 4.6 میلیارد دلار یا 47 درصد در مقایسه با دوره سال قبل به استثنای موارد مربوط به پاسخ این شرکت به COVID-19 و 1.4 میلیارد دلار مزایای CARES Act ، منجر به CASM تلفیقی Delta می شود که 4.5 درصد کمتر از دوره سال قبل است. این عملکرد توسط a 1.3 میلیارد دلار، یا 64 درصد کاهش در مصرف سوخت در مقایسه با دوره قبل ، 51 درصد کاهش در هزینه نگهداری و کاهش هزینه های مربوط به حجم و درآمد. حقوق و هزینه های مربوط به آن در مقایسه با دوره سال قبل 34 درصد کاهش یافته است ، در نتیجه تقریباً 20 درصد از نیروی کار ما ، یا تقریباً 18000 کارمند ، که داوطلبانه شرکت را ترک می کنند ، علاوه بر تأثیر برگهای داوطلبانه بدون حقوق ، کاهش ساعت کار و سایر طرح های صرفه جویی در هزینه

هزینه غیر عملیاتی سه ماهه دسامبر افزایش یافت 248 میلیون دلار در مقابل دوره سال قبل ، عمدتاً ناشی از هزینه بیشتر سود ناشی از افزایش بدهی شرکت در طول بیماری همه گیر COVID-19 بوده است.

“ما متوسط ​​سوزاندن پول نقد روزانه خود را به 12 میلیون دلار در سه ماهه دسامبر ، تقریباً 90 درصد کاهش نسبت به روزهای ابتدایی شیوع بیماری در ماه مارس ، زیرا ما در رسیدن به سقوط پول نقد در بهار پیشرفت می کنیم ، ” گری چیس، مدیر مالی موقت دلتا. “چابک و منظم بودن در ساختار هزینه های ما کلید موفقیت ما خواهد بود ، و در صورت ترکیب با یک فضای تقاضای بهبود یافته ، به ما امکان می دهد که به تولید جریان نقدی رایگان مورد نیاز برای کاهش بدهی برگردیم.”

ترازنامه ، وجه نقد و نقدینگی

دلتا سه ماهه دسامبر را با پایان داد 16.7 میلیارد دلار در نقدینگی. وجه نقدی که در طی سه ماهه گذشته در عملیات استفاده شده است 1.3 میلیارد دلار. سوخت روزانه به طور متوسط 12 میلیون دلار برای سه ماهه ، پایین تر از 24 میلیون دلار در روز در سه ماهه سپتامبر.

این شرکت پیش بینی می کند تقریباً دریافت کند 3 میلیارد دلار از خزانه داری ایالات متحده تحت تمدید PSP در سه ماهه مارس. با این بودجه و تخمین زده شده 10 دلار به 15 میلیون دلار در متوسط ​​سوزاندن وجه نقد روزانه برای سه ماهه مارس ، این شرکت انتظار دارد که سه ماهه مارس تقریباً به پایان برسد 18 دلار به 19 میلیارد دلار در نقدینگی.

در پایان سه ماهه دسامبر ، این شرکت دارای کل بدهی و اجاره مالی بود 29.2 میلیارد دلار با بدهی خالص تنظیم شده از 18.8 میلیارد دلار، 8.3 میلیارد دلار سال بالاتر از سال کل بدهی شرکت در پایان سال با نرخ بهره متوسط ​​وزنی معادل 4.6 درصد بوده است. در طول سه ماهه ، شرکت بازپرداخت کرد 2.6 میلیارد دلار تحت تسهیلات اعتباری گردان آن در سال مارس 2020، 3 میلیارد دلار مرتبط با وام مدت دار 364 روزه مارس 2020 و یک 450 میلیون دلار سررسید بدهی ناامن این شرکت در حال حاضر 9 دلار به 10 میلیارد دلار در دارایی های بدون سنگین ، در درجه اول متشکل از هواپیما ، موتور و قطعات یدکی است.

در پایان سه ماهه دسامبر ، مسئولیت ترافیک هوایی این شرکت در حد بالا بود 4.5 میلیارد دلار، از جمله یک بدهی جاری از 4.0 میلیارد دلار و یک مسئولیت غیر جاری از 0.5 میلیارد دلار. اعتبار مسافرتی تقریباً 65 درصد از مسئولیت ترافیک هوایی در پایان سه ماهه دسامبر را نشان می دهد. بازپرداخت این شرکت بیش از 3 میلیارد دلار در سال 2020 به مشتریان و استفاده از برخی از اعتبارات سفر را از طریق دسامبر 2022 برای ایجاد انعطاف پذیری بیشتر به مشتریان.

نکات برجسته از سال 2020

در سال 2020 ، دلتا اقدامات زیادی راجع به فرهنگ و مردم ما ، تجربه و وفاداری مشتریان و سایر اقدامات برای محافظت و بازیابی تجارت و خدمت به جوامع ما انجام داد.

فرهنگ و مردم: اولویت اول دلتا در طی همه گیری ، مراقبت از مردم ما بوده است. اقدامات زیر برای حفظ فرهنگ ما ، ایجاد یک محیط فراگیرتر و محافظت از سلامتی و ایمنی مردم ما انجام شده است

  • جلوگیری از مشاغل غیر ارادی کارمندان ایالات متحده با ارائه برنامه های جدایی داوطلبانه و بازنشستگی پیش از موعد ، مرخصی های بدون حقوق داوطلبانه ، تقسیم شغل و سایر اقدامات
  • کاهش برنامه COVID-19 با یک برنامه آزمایش گسترده کارمندان ، در حالی که با ارائه عکس های رایگان آنفولانزا برای همه کارمندان ایالات متحده به کاهش فشار روی سیستم بهداشتی کمک می کند
  • محافظت از کارمندان با برنامه های محافظت از حقوق برای افرادی که مبتلا به COVID-19 هستند ، در معرض خطر قرار دارند یا در معرض خطر بالایی هستند
  • رفع نابرابری نژادی سیستمی با تعهد دو برابر کردن هزینه هایمان در مشاغل متعلق به سیاه پوستان و دو برابر درصد افسران و مدیران سیاهان تا سال 2025 ؛ تعهد برای افزایش نمایندگی سیاهان در هیئت مدیره ما ؛ آموزش افزایش کارکنان و پیوستن نیروها به سازمان ها و ائتلاف هایی که عدالت و عدالت را پیش می برند ، از جمله OneTen ، Operation HOPE و دیگران
  • که توسط Glassdoor به عنوان یکی از بهترین مکانهای کار برای سال پنجم شناخته شده است ، رتبه 7 در لیست 100 شرکت بزرگ 2021 ، بالاترین رتبه ای که دلتا تاکنون دریافت کرده است

تجربه مشتری و وفاداری: رویکرد نوآورانه و مشتری مدار دلتا بر سلامت و ایمنی مشتری و بهبود تجربه سفر در طول چالش های همه گیر متمرکز شده است.

  • مسدود کردن صندلی های میانی حداقل از طریق 30 مارس 2021 – تنها شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات متحده که چنین تعهدی را پذیرفته است
  • اولین پروازهای آزمایشی COVID این صنعت از آتلانتا به رم و آتلانتا به آمستردام بدون ورود به قرنطینه
  • یک سازمان پاکی جهانی ایجاد کرده و Delta CareStandard ، تعهد مداوم و کل سازمان ما در زمینه پاکیزگی و ایمنی را شامل نیازهای ماسک ، ضد عفونی منظم سطوح ، استفاده از فیلترهای HEPA درجه صنعتی و بیش از 100 اقدام دیگر برای اطمینان از ایمنی تجربه سفر
  • هزینه های تغییر برای مشتریان ایالات متحده را حذف کرد و هزینه های بازپرداخت / صدور مجدد برای اعضای SkyMiles را متوقف کرد. مزایای اعضای مدالیون را از طریق افزایش می دهد ژانویه 2022
  • از فاز جدید جدید رونمایی شد شهر “سالت لیک فرودگاه ، با سرمایه گذاری سریع در لس آنجلس و فرودگاه های نیویورک-لاگاردیا برای ارائه امکانات هنری در سراسر شبکه داخلی ما به مشتریان

اقدامات انجام شده برای محافظت و بازیابی تجارت: Delta با كاهش خطر نقدینگی در آغاز همه گیر جهانی اقدام سریع و قاطعی انجام داد. ابتکارات مالی و ابتکارات ، ساختار هزینه های رقابتی بلند مدت را ایجاد کرده است که به بهبود خطوط هوایی کمک می کند

  • تکمیل شده بیشتر از 25 میلیارد دلار در معاملات مالی در سال 2020 ، از جمله معاملات دلتا 9 میلیارد دلار تأمین مالی SkyMiles ، بزرگترین تأمین اعتبار بدهی در تاریخ هواپیمایی
  • اخذ شده 5.6 میلیارد دلار در PSP از طریق قانون CARES به تصویب رسیده است مارس 2020، با 4.0 میلیارد دلار در بودجه اعطا ، 1.6 میلیارد دلار در وام های با نرخ بهره پایین و صدور ضمانت نامه برای بیش از 6.7 میلیون سهم – کاهش 1 درصدی سهامداران دلتا در سال 2020 بیشتر مربوط به ضمانت نامه هایی است که تحت قانون CARES صادر شده است.
  • دفترچه سفارشات هواپیمای ما را تغییر ساختار داد ، و تعهدات خرید هواپیما را کاهش داد 2 میلیارد دلار در سال 2020 و 5 میلیارد دلار تا سال 2022
  • استراتژی ساده سازی ناوگان خود را با 227 بازنشستگی هواپیما در سال 2020 تسریع کرد ، تعداد خانواده های ناوگان را از 13 به 11 کاهش داد. دلتا بازنشستگی تجمعی نزدیک به 400 هواپیما را تا سال 2025 پیش بینی کرد ، و خانواده های ناوگان را تا 9 نفر ساده تر کرد.
  • در کل سال 2020 با 40 درصد کاهش کل هزینه عملیاتی تنظیم شده ، با کاهش تقریباً 50 درصدی یا بیشتر در هر یک از سه ماهه ژوئن ، سپتامبر و دسامبر

خدمت به انجمن های ما: به نمایش گذاشتن ارزشهای دلتا برای خدمت به جوامع ما و بازگرداندن نیازمندان

  • با ساخت 70،000 محافظ صورت برای افزایش عمر ماسک تنفسی ضروری N95 ، اهدای 800000 پوند تنقلات و نوشیدنی به بیمارستانهای 20 کشور مختلف و همچنین بیش از 350 پرواز رایگان برای متخصصان پزشکی که برای کمک به ایالتهایی که به شدت تحت تأثیر قرار داشتند توسط همه گیر
  • بیش از یک میلیون پوند غذا در سراسر جهان و میلیون ها کیت راحتی ، پتو و ظروف ظرف غذا به آژانس های خدمات اجتماعی اهدا کرد
  • با همکاری با KABOOM تعهد خود را برای خدمت به جوامع خود حفظ کردیم! برای ساختن پنج زمین بازی ، ساخت 750 دوچرخه و کمک به 1300 اسباب بازی و 735،000 دلار در اهدا به اسباب بازی برای Tots
  • بیش از 10 هزار پینت خون به صلیب سرخ آمریکا اهدا کرد و به عنوان اهدا کننده خون شرکتی شماره 1 صلیب سرخ آمریکا برای سومین سال متوالی خدمت کرد
  • افراد دلتا را که داوطلبانه وقت و استعدادهای خود را به خیریه ها و سازمان های متعددی می رساندند ، حمایت و تشویق می کرد

CARES حسابداری و سایر موارد مربوط به COVID-19 را انجام می دهد

در سه ماهه دسامبر ، باقیمانده 1.4 میلیارد دلار کمک هزینه CARES PSP به عنوان یک پیش پرداخت هزینه شناخته شده است ، که به عنوان “قانون شناسایی CARES” در بیانیه های تلفیق عملیات منعکس شده است.

در سه ماهه دسامبر ، این شرکت ثبت کرد 421 میلیون دلار در هزینه های بازسازی که در درجه اول مربوط به مزایای کارکنان و سایر موارد هزینه عملیاتی است.

نتایج سه ماه دسامبر و سال کامل 2020

نتایج سه ماهه دسامبر و سال کامل در درجه اول برای قانون اعطای کمک هزینه CARES ، هزینه های بازسازی و هزینه های کاهش ارزش توصیف شده در این نسخه تنظیم شده است.


GAAP

تنظیم شده

GAAP

تنظیم شده

(میلیون دلار به جز هر سهم و هزینه واحد)

4Q20

4Q19

4Q20

4Q19

FY20

سال مالی 19

FY20

سال مالی 19

پیش از مالیات (ضرر) / درآمد

(1،108)


1،397


(2،121)


1،417


(15،587)


6،198


(8،996)


6،214


خالص (ضرر) / درآمد

(755)


1099


(1،604)


1098


(12385)


4،767


(6،839)


4776


کاهش (ضرر) / سود هر سهم

(1.19)


1.71


(2.53)


1.70


(19.49)


7.30


(10.76)


7.32


درآمد عملیاتی

3،973


11،439


3،532


11384


17،095


47،007


15945


46،718


هزینه عملیاتی

4831


10،040


5314


9،961


29،564


40،389


24130


40،082


هزینه کل هر مایل صندلی موجود (CASM)

21/13


15.34


14.53


21/15


22.01


14.67


96/17


14.56


CASM-Ex



12.57


11.59




15.61


10.88


هزینه سوخت

723


2،012


717


1،983


3،176


8519


3،166


8،477


تعهدات اجاره بدهی و مالی کل

29،157


11،160


18،823


10،489


29،157


11،160


18،823


10،489


درآمد کل به ازای هر مایل صندلی موجود (TRASM)

10.86


17.47


9.66


39/17


73/12


17.07


11.87


97/16


متوسط ​​قیمت سوخت در هر گالن

1.45


2.01


1.44


1.99


64/1


2.02


64/1


2.01


درباره خطوط هوایی دلتا Delta Air Lines (NYSE: DAL) رهبر هواپیمایی جهانی ایالات متحده در زمینه ایمنی ، نوآوری ، قابلیت اطمینان و تجربه مشتری است. با پشتیبانی کارمندان ما در سراسر جهان ، دلتا برای مدت یک دهه صنعت هواپیمایی را در تعالی عملیاتی هدایت کرده و در عین حال شهرت ما را برای خدمات مشتری برنده جایزه حفظ کرده است.

امروز و همیشه ، هیچ چیز مهمتر از سلامتی و ایمنی مشتریان و کارمندان ما نیست. از زمان بروز همه گیر COVID-19 ، دلتا به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد صنعت پاکیزه است و در عین حال فضای بیشتری را در طول سفر به مشتریان ارائه می دهد. این و سایر لایه های محافظتی ، تجربه سفر ایمن و راحت را برای مشتریان و کارمندان ما تضمین می کند.

Delta با مأموریت ما در ارتباط دادن مردم و فرهنگهای جهان تلاش می کند تا تفاهم را در سراسر جهان متنوع پرورش دهد و به عنوان نیرویی برای منافع اجتماعی خدمت کند.

اظهارات رو به جلو

بیانیه های این بیانیه مطبوعاتی که واقعیت های تاریخی نیستند ، از جمله بیانیه هایی در مورد تخمین ها ، انتظارات ، اعتقادات ، اهداف ، پیش بینی ها یا استراتژی های آینده ، ممکن است “اظهارات آینده نگرانه” باشد که در قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی 1995 تعریف شده است. تمام گزاره های آینده نگر شامل تعدادی از خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود نتایج واقعی از تخمین ها ، انتظارات ، باورها ، اهداف ، پیش بینی ها و استراتژی های منعکس شده یا ارائه شده توسط بیانیه های آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد. خطرات و عدم اطمینان هایی که می توانند بین نتایج واقعی و گزاره های آینده نگر تفاوت ایجاد کنند ، شامل تأثیرات سوverse و م materialثر بر همه گیر COVID-19 در تجارت ما هستند ، اما محدود به آنها نیستند. عدم اطمینان در مورد زمان توزیع واکسن و واکسیناسیون گسترده. تأثیر متحمل شدن بدهی قابل توجه در پاسخ به بیماری همه گیر ؛ اثرات احتمالی تصادفات هواپیمای ما. نقض یا انفجار امنیتی در سیستم های فناوری اطلاعات ما ؛ اختلالات در زیرساخت فناوری اطلاعات ما. وابستگی ما به فناوری در عملیات ما ؛ عملکرد سرمایه گذاری قابل توجه ما در و روابط تجاری با شرکت های هواپیمایی در سایر نقاط جهان ؛ عدم رعایت میثاق های مالی و سایر قراردادهای مالی ما. مسائل کارگری تأثیرات آب و هوا ، بلایای طبیعی و فصلی بر تجارت ما. اثرات اختلال گسترده در خدمات ارائه شده توسط اشخاص ثالث ؛ هزینه سوخت هواپیما در دسترس بودن سوخت هواپیما ؛ عدم موفقیت یا عدم توانایی بیمه در پوشش یک مسئولیت قابل توجه در مونرو پالایشگاه مربیان تأثیر مقررات زیست محیطی در پالایشگاه مربی ، از جمله هزینه های مربوط به مقررات استاندارد سوخت های تجدید پذیر. توانایی ما در حفظ مدیریت ارشد و کارمندان اصلی و فرهنگ ما. اگر در معرض تبلیغات نامطلوب قابل توجهی قرار بگیریم ، به اعتبار و مارک تجاری ما آسیب برسانیم. اثرات حملات تروریستی یا درگیری های ژئوپلیتیکی ؛ شرایط رقابتی در صنعت هواپیمایی ؛ وقفه یا اختلال در خدمات در فرودگاههای اصلی که در آن کار می کنیم. تأثیر مقررات گسترده دولت بر تجارت ما. تأثیر مقررات زیست محیطی بر تجارت ما. و حساسیت صنعت هواپیمایی به مدت طولانی در شرایط راکد یا ضعیف اقتصادی.

اطلاعات اضافی در مورد خطرات و عدم اطمینان که می تواند باعث اختلاف بین نتایج واقعی و اظهارات آینده نگر شود ، در پرونده های کمیسیون اوراق بهادار و بورس ما وجود دارد ، از جمله گزارش سالانه ما در فرم 10-K برای سال مالی پایان یافته 31 دسامبر 2019 و گزارش سه ماهه ما در مورد فرم 10-Q برای دوره سه ماهه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020. باید احتیاط کرد که به بیانیه های آینده نگرانه ما ، که نمایانگر دیدگاه های ما هستند ، اعتماد بیش از حد نداشته باشیم 14 ژانویه 2021، و فعلاً قصد نداریم آنها را به روز کنیم ، مگر در حد مورد نیاز قانون.

خطوط هوایی DELTA، INC.

بیانیه های تلفیقی عملیات

(بدون حسابرسی)












سه ماه به پایان رسید




سال به پایان رسید




31 دسامبر ،




31 دسامبر ،



(در میلیون ها ، به جز داده های هر سهم)

2020

2019

$ تغییر

٪ تغییر دادن


2020

2019

$ تغییر

٪ تغییر دادن

درآمد عملیاتی:










مسافر

$

2698


$

10،245


$

(7،547)


(74)

٪


$

12883


$

42277


$

(29،394)


(70)

٪

بار

204


187


17


10

٪


608


753


(145)


(19)

٪

دیگر

1071


1،007


64


6

٪


3،604


3،977


(373)


(9)

٪

کل درآمد عملیاتی

3،973


11،439


(7،466)


(65)

٪


17،095


47،007


(29،912)


(64)

٪











هزینه عملیاتی:










حقوق و دستمزد و هزینه های مربوطه

1،940


2،949


(1،009)


(34)

٪


8،754


11،225


(2،471)


(22)

٪

سوخت هواپیما و مالیات های مربوط به آن

723


2،012


(1،289)


(64)

٪


3،176


8519


(5343)


(63)

٪

هزینه حمل و نقل منطقه ای ، به استثنای سوخت

591


885


(294)


(33)

٪


2،479


3،584


(1،105)


(31)

٪

استهلاک و استهلاک

499


622


(123)


(20)

٪


2312


2581


(269)


(10)

٪

مشاغل جانبی و پالایشگاه

604


299


305


NM



1،785


1،245


540


43

٪

خدمات قراردادی

381


668


(287)


(43)

٪


1،778


2،641


(863)


(33)

٪

هزینه های فرود و سایر اجاره ها

323


440


(117)


(27)

٪


1،518


1،762


(244)


(14)

٪

مواد نگهدارنده هواپیما و تعمیرات خارجی

204


417


(213)


(51)

٪


822


1،751


(929)


(53)

٪

پورسانت مسافر و سایر هزینه های فروش

84


488


(404)


(83)

٪


582


1،993


(1،411)


(71)

٪

سرویس مسافر

90


313


(223)


(71)

٪


523


1،251


(728)


(58)

٪

اجاره هواپیما

104


105


(1)


(1)

٪


399


423


(24)


(6)

٪

هزینه های بازسازی

421



421


NM



8،219



8،219


NM


CARES قانون اعطای کمک هزینه

(1،351)



(1،351)


NM



(3،946)



(3،946)


NM


تقسیم سود


387


(387)


(100)

٪



1،643


(1،643)


(100)

٪

دیگر

218


455


(237)


(52)

٪


1،163


1،771


(608)


(34)

٪

کل هزینه عملیاتی

4831


10،040


(5،209)


(52)

٪


29،564


40،389


(10،825)


(27)

٪











عامل (ضرر) / درآمد

(858)


1،399


(2،257)


NM



(12،469)


6،618


(19،087)


NM












هزینه غیر عملیاتی:










هزینه بهره ، خالص

(365)


(72)


(293)


NM



(929)


(301)


(628)


NM


کاهش ارزش و روش سهام (ضرر) / سود


18


(18)


(100)

٪


(2،432)


(62)


(2،370)


NM


سود / (ضرر) سرمایه گذاری ها ، خالص

94


136


(42)


(31)

٪


(105)


119


(224)


NM


متفرقه ، خالص

21


(84)


105


NM



348


(176)


524


NM


کل هزینه غیر عملیاتی ، خالص

(250)


(2)


(248)


NM



(3،118)


(420)


(2،698)


NM












(ضرر) / درآمد قبل از مالیات بر درآمد

(1،108)


1،397


(2،505)


NM



(15،587)


6،198


(21،785)


NM












سود مالیات بر درآمد / (پیش بینی)

353


(298)


651


NM



3،202


(1،431)


4،633


NM












خالص (ضرر) / درآمد

$

(755)


$

1099


$

(1،854)


NM



$

(12385)


$

4،767


$

(17،152)


NM












پایه (ضرر) / سود هر سهم

$

(1.19)


$

1.71





$

(19.49)


$

7.32




کاهش یافته (ضرر) / سود هر سهم

$

(1.19)


$

1.71





$

(19.49)


$

7.30














سهام متوسط ​​وزنی پایه برجسته

635


642





636


651




سهام متوسط ​​وزن رقیق برجسته

635


644





636


653




















خطوط هوایی DELTA، INC.

درآمد مسافر

(بدون حسابرسی)











سه ماه به پایان رسید




سال به پایان رسید




31 دسامبر ،




31 دسامبر ،



(به میلیون ها نفر)

2020

2019

$ تغییر

٪ تغییر دادن


2020

2019

$ تغییر

٪ تغییر دادن

بلیط – کابین اصلی

$

1،447


$

5238


$

(3،791)


(72)

٪


$

6،676


$

21919


$

(15،243)


(70)

٪

بلیط – کابین تجاری و محصولات برتر

810


3،684


(2،874)


(78)

٪


4،294


14989


(10،695)


(71)

٪

جوایز سفر وفاداری

204


726


(522)


(72)

٪


935


2900


(1،965)


(68)

٪

خدمات مربوط به سفر

237


597


(360)


(60)

٪


978


2،469


(1،491)


(60)

٪

کل درآمد مسافر

$

2698


$

10،245


$

(7،547)


(74)

٪


$

12883


$

42277


$

(29،394)


(70)

٪































خطوط هوایی DELTA، INC.

درآمد دیگر

(بدون حسابرسی)











سه ماه به پایان رسید




سال به پایان رسید




31 دسامبر ،




31 دسامبر ،



(به میلیون ها نفر)

2020

2019

$ تغییر

٪ تغییر دادن


2020

2019

$ تغییر

٪ تغییر دادن

مشاغل جانبی و پالایشگاه

$

614


$

307


$

307


100

٪


$

1،798


$

1،297


$

501


39

٪

برنامه وفاداری

372


519


(147)


(28)

٪


1،458


1،962


(504)


(26)

٪

متفرقه

85


181


(96)


(53)

٪


348


718


(370)


(52)

٪

کل درآمد دیگر

$

1071


$

1،007


$

64


6

٪


$

3،604


$

3،977


$

(373)


(9)

٪











خطوط هوایی DELTA، INC.
درآمد کل
(بدون حسابرسی)






افزایش کاهش)





4Q20 در مقابل 4Q19

درآمد


4Q20 ($ M)


تغییر دادن
بله

واحد
درآمد

بازده

ظرفیت

داخلی

$

2229



(71)٪

(55)٪

(11)٪

(36)٪

اقیانوس اطلس


157



(88)٪

(62)٪

(69)٪

آمریکای لاتین


234



(67)٪

(52)٪

(9)٪

(31)٪

صلح جو


78



(87)٪

(55)٪

97٪

(70)٪

مسافر کل

$

2698



(74)٪

(53)٪

(3)٪

(44)٪

درآمد باری


204



10٪




درآمد دیگر


1071






درآمد کل

$

3،973



(65)٪

(38)٪



فروش پالایشگاه شخص ثالث


(441)







درآمد کل ، تعدیل شده

$

3،532



(69)٪

(44)٪



خطوط هوایی DELTA، INC.
خلاصه آماری
(بدون حسابرسی)



سه ماه به پایان رسید




سال به پایان رسید




31 دسامبر ،




31 دسامبر ،




2020

2019

تغییر دادن


2020

2019

تغییر دادن

مایل مسافر درآمد (میلیون ها)

15،183


56،028


(73)


٪


73،412


237،680


(69)


٪

مایل های صندلی موجود (میلیون ها)

36،569


65،468


(44)


٪


134،339


275،379


(51)


٪

بازده مایل مسافر (سنت)

17.77


29/18


(3)


٪


17.55


79/17


(1)


٪

درآمد مسافر برای هر مایل صندلی موجود (سنت)

7.38


15.65


(53)


٪


9.59


35/15


(38)


٪

درآمد کل به ازای هر مایل صندلی موجود (سنت)

10.86


17.47


(38)


٪


73/12


17.07


(25)


٪

TRASM ، تنظیم شده – به یادداشت B (سنت) مراجعه کنید

9.66


39/17


(44)


٪


11.87


97/16


(30)


٪

هزینه کل هر مایل صندلی موجود (سنت)

21/13


15.34


(14)


٪


22.01


14.67


50


٪

CASM تلفیقی ، تعدیل شده – به یادداشت B (سنت) مراجعه کنید

14.53


21/15


(4)


٪


96/17


14.56


23


٪

CASM-Ex – به یادداشت B (سنت) مراجعه کنید

12.57


11.59


8


٪


15.61


10.88


43


٪

ضریب بار مسافر

42

٪

86

٪

(44)


امتیازات


55

٪

86

٪

(32)


امتیازات

گالن سوخت مصرف شده (میلیون ها)

498


999


(50)


٪


1،935


4214


(54)


٪

قیمت متوسط ​​هر گالن سوخت

$

1.45


$

2.01


(28)


٪


$

64/1


$

2.02


(19)


٪

قیمت متوسط ​​هر گالن سوخت ، تنظیم شده – به یادداشت B مراجعه کنید

$

1.44


$

1.99


(28)


٪


$

64/1


$

2.01


(18)


٪

خطوط هوایی DELTA، INC.


صورتهای تلفیقی جریانهای نقدی


(بدون حسابرسی)



سه ماه به پایان رسید



31 دسامبر ،


(به میلیون ها نفر)

2020

2019


جریان های نقدی حاصل از فعالیت های عملیاتی:




درآمد خالص (ضرر)

$

(755)


$

1099



استهلاک و استهلاک

499


622



مالیات بر درآمد معوق

(350)


324



حقوق بازنشستگی ، پس از بازنشستگی و پس از اشتغال بیش از هزینه

(87)


(447)



تغییر در سایر بدهی ها ، درآمد معوق و بدهی های تعهدی

692


(104)



تغییر در مسئولیت ترافیک هوایی

(75)


(647)



قانون مراقبت های موکول به رسمیت شناخته شده است

(1،351)




دیگر ، خالص

141


122



خالص وجه نقد (استفاده شده در) / تهیه شده توسط فعالیتهای عملیاتی

(1،286)


969







جریان های نقدی حاصل از فعالیت های سرمایه گذاری:




اضافات دارایی و تجهیزات:




تجهیزات پرواز ، از جمله بازپرداخت پیش پرداخت / (پرداخت ها)

(302)


(570)



املاک و تجهیزات زمینی ، از جمله فناوری

(246)


(502)



فروش سرمایه های سهام عدالت


278



خرید سرمایه گذاری های کوتاه مدت

(4700)




بازخرید سرمایه گذاری های کوتاه مدت

3،955




درآمد حاصل از وام به دیگران

142




Other, net

103


15



Net cash used in investing activities

(1,048)


(779)







Cash Flows From Financing Activities:




Payments on debt and finance lease obligations

(6,241)


(516)



Repurchase of common stock


(225)



Cash dividends


(259)



Proceeds from long-term obligations

310


1,557



Fuel card obligation


297



Other, net

(26)


(12)



Net cash (used in)/provided by financing activities

(5,957)


842







Net Increase/(Decrease) in Cash, Cash Equivalents and Restricted Cash Equivalents

(8,291)


1,032



Cash, cash equivalents and restricted cash equivalents at beginning of period

18,346


2,698



Cash, cash equivalents and restricted cash equivalents at end of period

$

10,055


$

3,730







The following table provides a reconciliation of cash, cash equivalents and restricted cash reported within the Consolidated Balance Sheets to the total of the same
such amounts shown above:







Current assets:




Cash and cash equivalents

$

8,307


$

2,882



Restricted cash included in prepaid expenses and other

192


212



Other assets:




Cash restricted for airport construction

1,556


636



Total cash, cash equivalents and restricted cash equivalents

$

10,055


$

3,730












DELTA AIR LINES, INC.

Consolidated Balance Sheets

(Unaudited)








December 31,


December 31,

(in millions)

2020


2019

ASSETS

Current Assets:





Cash and cash equivalents

$

8,307



$

2,882



Short-term investments

5,789





Accounts receivable, net

1,396



2,854



Fuel inventory

377



730



Expendable parts and supplies inventories, net

355



521



Prepaid expenses and other

1,180



1,262



Total current assets

17,404



8,249







Property and Equipment, Net:





Property and equipment, net

26,529



31,310







Other Assets:





Operating lease right-of-use assets

5,733



5,627



Goodwill

9,753



9,781



Identifiable intangibles, net

6,011



5,163



Cash restricted for airport construction

1,556



636



Equity investments

1,665



2,568



Deferred income taxes, net

2,043



120



Other noncurrent assets

1,357



1,078



Total other assets

28,118



24,973


Total assets

$

72,051



$

64,532







LIABILITIES AND STOCKHOLDERS’ EQUITY

Current Liabilities:





Current maturities of debt and finance leases

$

1,732



$

2,287



Current maturities of operating leases

678



801



Air traffic liability

4,044



5,116



Accounts payable

2,840



3,266



Accrued salaries and related benefits

2,086



3,701



Loyalty program deferred revenue

1,777



3,219



Fuel card obligation

1,100



736



Other accrued liabilities

1,670



1,078



Total current liabilities

15,927



20,204







Noncurrent Liabilities:





Debt and finance leases

27,425



8,873



Noncurrent air traffic liability

500





Pension, postretirement and related benefits

10,865



8,452



Loyalty program deferred revenue

5,405



3,509



Noncurrent operating leases

5,713



5,294



Deferred income taxes, net



1,456



Other noncurrent liabilities

4,863



1,386



Total noncurrent liabilities

54,771



28,970







Commitments and Contingencies









Stockholders’ Equity:

1,353



15,358


Total liabilities and stockholders’ equity

$

72,051



$

64,532


Note A: Scheduled capacity, also referred to as available seat miles or ASMs and which we have historically presented as a capacity measure, equals the total number of seats available for transporting passengers during a reporting period multiplied by the total number of miles flown during that period. Sellable capacity refers to available seat miles after giving effect to load factor caps and blocked seats. Cost and revenue unit metrics in this release, including all measures presented in the statistical summary and in Note B, are calculated on the basis of scheduled capacity.

Note B: The following tables show reconciliations of non-GAAP financial measures. The reasons Delta uses these measures are described below. Reconciliations may not calculate due to rounding.

Delta sometimes uses information (“non-GAAP financial measures”) that is derived from the Consolidated Financial Statements, but that is not presented in accordance with accounting principles generally accepted in the U.S. (“GAAP”). Under the Securities and Exchange Commission rules, non-GAAP financial measures may be considered in addition to results prepared in accordance with GAAP, but should not be considered a substitute for or superior to GAAP results. The tables below show reconciliations of non-GAAP financial measures used in this release to the most directly comparable GAAP financial measures.

Forward Looking Projections. Delta is not able to reconcile forward looking non-GAAP financial measures because the adjusting items such as those used in the reconciliations below will not be known until the end of the period and could be significant.

Pre-Tax (Loss)/Income, Net (Loss)/Income, and Diluted (Loss)/Earnings per Share, adjusted. In the دسامبر 2020 quarter and full year 2020, pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted exclude the following items directly related to the impact of COVID-19 and our response for comparability with the prior period:

Restructuring charges. We recognized restructuring charges following strategic business decisions in response to the COVID-19 pandemic. For the full year 2020, these charges primarily include impairments and related charges from retirement decisions related to approximately 400 aircraft and the voluntary early retirement and separation programs.

CARES Act grant recognition. We recognized the full grant proceeds from the CARES Act payroll support program as a contra-expense in 2020. We recognized the grant proceeds based on the periods that the funds were intended to benefit.

Impairments and equity method losses. During 2020, we recognized charges and the related income tax impacts from write-downs of our investments in LATAM and Grupo Aeroméxico following their financial losses and separate Chapter 11 bankruptcy filings, and the write-down of our investment in Virgin Atlantic based on our share of its historical and projected losses.

Pension settlement charges. These charges were recognized in connection with the voluntary early retirement and separation programs.

We also regularly adjust pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share for the following items to determine pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted for the reasons described below. We include the income tax effect of adjustments when presenting net (loss)/income, adjusted.

MTM adjustments and settlements on hedges. Mark-to-market (MTM”) adjustments are defined as fair value changes recorded in periods other than the settlement period. Such fair value changes are not necessarily indicative of the actual settlement value of the underlying hedge in the contract settlement period. Settlements represent cash received or paid on hedge contracts settled during the applicable period.

Equity investment MTM adjustments. We previously recorded our proportionate share of losses from our equity investments in Virgin Atlantic, Grupo Aeroméxico and LATAM in non-operating expense. (As a result of Grupo Aeroméxico’s and LATAM’s bankruptcy filings, we no longer have significant influence with Grupo Aeroméxico or LATAM and have discontinued accounting for these investments under the equity method in the ژوئن 2020 quarter.) We adjust for our equity method investees’ hedge portfolio MTM adjustments to allow investors to understand and analyze our core operational performance in the periods shown.

MTM adjustments on investments. Unrealized gains/losses result from our equity investments that are accounted for at fair value in non-operating expense. The gains/losses are driven by changes in stock prices, foreign currency fluctuations and other valuation techniques for investments in companies without publicly-traded shares. Adjusting for these gains/losses allows investors to better understand and analyze our core operational performance in the periods shown.

Delta Private Jets adjustment. Because we combined Delta Private Jets with Wheels Up in ژانویه 2020, we have excluded the impact of Delta Private Jets from 2019 results for comparability.


Three Months Ended


Three Months Ended


31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2020


Pre-Tax

Income

Net


Net Loss

(in millions, except per share data)

Loss

Tax

Loss


Per Diluted Share

GAAP

$

(1,108)


$

353


$

(755)



$

(1.19)


Less: Restructuring charges

421


(99)


322




Less: CARES Act grant recognition

(1,351)


314


(1,037)




Less: Impairments and equity method losses


(47)


(47)




Less: Pension settlement charges

5


(1)


4




Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

6


(2)


4




Equity investment MTM adjustments






MTM adjustments on investments

(94)


(1)


(95)




Non-GAAP

$

(2,121)


$

516


$

(1,604)



$

(2.53)















Three Months Ended


Three Months Ended


December 31, 2019


December 31, 2019


Pre-Tax

Income

Net


Net Income

(in millions, except per share data)

Income

Tax

Income


Per Diluted Share

GAAP

$

1,397


$

(298)


$

1,099



$

1.71


Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

22


(5)


17




Equity investment MTM adjustments

(1)



(1)




MTM adjustments on investments

(3)


(16)


(19)




Delta Private Jets adjustment

2



2




Non-GAAP

$

1,417


$

(319)


$

1,098



$

1.70









Year Ended


Year Ended


31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2020


Pre-Tax

Income

Net


Net Loss

(in millions, except per share data)

Loss

Tax

Loss


Per Diluted Share

GAAP

$

(15,587)


$

3,202


$

(12,385)



$

(19.49)


Less: Restructuring charges

8,219


(1,910)


6,309




Less: CARES Act grant recognition

(3,946)


917


(3,029)




Less: Impairments and equity method losses

2,172


(70)


2,102




Less: Pension settlement charges

36


(8)


28




Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

10


(2)


8




Equity investment MTM adjustments

(19)


4


(15)




MTM adjustments on investments

119


24


143




Non-GAAP

$

(8,996)


$

2,156


$

(6,839)



$

(10.76)















Year Ended


Year Ended


December 31, 2019


December 31, 2019


Pre-Tax

Income

Net


Net Income

(in millions, except per share data)

Income

Tax

Income


Per Diluted Share

GAAP

$

6,198


$

(1,431)


$

4,767



$

7.30


Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

14


(3)


11




Equity investment MTM adjustments

(14)


3


(11)




MTM adjustments on investments

13


(7)


6




Delta Private Jets adjustment

3



3




Non-GAAP

$

6,214


$

(1,438)


$

4,776



$

7.32


Operating Revenue, adjusted and Total Revenue Per Available Seat Mile (“TRASM”), adjusted. We adjust operating revenue and TRASM for third party refinery sales for the reasons described below. We make an adjustment related to Delta Private Jets for the same reason described above under the heading pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted.

Third-party refinery sales. We adjust operating revenue and TRASM for refinery sales to third parties to determine operating revenue, adjusted and TRASM, adjusted because these revenues are not related to our airline segment. Operating revenue, adjusted and TRASM, adjusted therefore provides a more meaningful comparison of revenue from our airline operations to the rest of the airline industry.




Three Months Ended



(in millions)


31 دسامبر 2020


December 31, 2019


Change

Operating revenue

$

3,973



$

11,439




Adjusted for:






Third-party refinery sales

(441)



(2)




Delta Private Jets adjustment



(53)




Operating revenue, adjusted

$

3,532



$

11,384



(69)

%












Year Ended



(in millions)


31 دسامبر 2020


December 31, 2019


Change

Operating revenue

$

17,095



$

47,007




Adjusted for:






Third-party refinery sales

(1,150)



(97)




Delta Private Jets adjustment



(192)




Operating revenue, adjusted

$

15,945



$

46,718



(66)

%












Three Months Ended





31 دسامبر 2020


December 31, 2019


Change

TRASM (cents)

10.86



17.47




Adjusted for:






Third-party refinery sales

(1.21)






Delta Private Jets adjustment



(0.08)




TRASM, adjusted

9.66



17.39



(44)

%












Year Ended





31 دسامبر 2020


December 31, 2019


Change

TRASM (cents)

12.73



17.07




Adjusted for:






Third-party refinery sales

(0.86)



(0.04)




Delta Private Jets adjustment



(0.07)




TRASM, adjusted

11.87



16.97



(30)

%

Operating Expense, adjusted and Consolidated CASM, adjusted. In the دسامبر 2020 quarter and full year 2020, operating expense, adjusted and consolidated CASM, adjusted exclude the following items directly related to the impact of COVID-19 and our response: restructuring charges and CARES Act grant recognition, as discussed above under the heading pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted. We also adjust operating expense and CASM for MTM adjustments and settlements on hedges, third-party refinery sales and the Delta Private Jets adjustment for the same reasons described above under the headings pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted, and operating revenue, adjusted and TRASM, adjusted to determine operating expense, adjusted and consolidated CASM, adjusted.



Operating Expense


Consolidated CASM



Three Months Ended


Three Months Ended

(operating expense in millions, CASM in cents)

31 دسامبر 2020

December 31, 2019


31 دسامبر 2020

December 31, 2019

GAAP

$

4,831


$

10,040



13.21


15.34


Less: Restructuring charges

(421)




(1.15)



Less: CARES Act grant recognition

1,351




3.69



Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

(6)


(22)



(0.02)


(0.03)


Third-party refinery sales

(441)


(2)



(1.21)


(0.01)


Delta Private Jets adjustment


(55)




(0.08)


Non-GAAP

$

5,314


$

9,961



14.53


15.21


















Operating Expense


Consolidated CASM



Year Ended


Year Ended

(operating expense in millions, CASM in cents)

31 دسامبر 2020

December 31, 2019


31 دسامبر 2020

December 31, 2019

GAAP

$

29,564


$

40,389



22.01


14.67


Less: Restructuring charges

(8,219)




(6.12)



Less: CARES Act grant recognition

3,946




2.94



Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

(10)


(14)



(0.01)


(0.01)


Third-party refinery sales

(1,150)


(97)



(0.86)


(0.04)


Delta Private Jets adjustment


(196)




(0.07)


Non-GAAP

$

24,130


$

40,082



17.96


14.56

















Operating Expense


Consolidated CASM



Three Months Ended


Three Months Ended

(operating expense in millions, CASM in cents)

September 30, 2020

September 30, 2019


September 30, 2020

September 30, 2019

GAAP

$

9,448


$

10,489



33.40


13.85


Less: Restructuring charges

(5,345)




(18.89)



Less: CARES Act grant recognition

1,315




4.65



Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

3


25



0.01


0.03


Third-party refinery sales

(417)


(6)



(1.47)


(0.01)


Delta Private Jets adjustment


(49)




(0.06)


Non-GAAP

$

5,004


$

10,460



17.69


13.81


















Operating Expense


Consolidated CASM



Three Months Ended


Three Months Ended

(operating expense in millions, CASM in cents)

June 30, 2020

June 30, 2019


June 30, 2020

June 30, 2019

GAAP

$

6,283


$

10,408



59.30


14.51


Less: Restructuring charges

(2,454)




(23.15)



Less: CARES Act grant recognition

1,280




12.08



Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

(14)


(10)



(0.14)


(0.01)


Third-party refinery sales

(292)


(40)



(2.76)


(0.06)


Delta Private Jets adjustment


(50)




(0.07)


Non-GAAP

$

4,803


$

10,308



45.33


14.37




Operating Expense


Consolidated CASM



Three Months Ended


Three Months Ended

(operating expense in millions, CASM in cents)

March 31, 2019


March 31, 2019

GAAP


$

9,452



15.14


Adjusted for:






MTM adjustments and settlements on hedges

(8)


(0.01)


Third-party refinery sales

(49)



(0.08)


Delta Private Jets adjustment

(42)



(0.07)


Non-GAAP


$

9,354



14.99


Cash Burn. We present cash burn because management believes this metric is helpful to investors to evaluate the company’s ability to maintain liquidity and return to cash generation. The company defines cash burn as net cash from operating activities and net cash used in investing activities, adjusted for (i) net purchases of short-term investments, (ii) strategic investments and related, (iii) net cash flows related to certain airport construction projects, (iv) aircraft financing arrangements, (v) CARES Act grant proceeds, and (vi) other charges that are not representative of our core operations, such as charges associated with our voluntary separation and early retirement programs. Adjustments include:

Net purchases of short-term investments. Net purchases of short-term investments represent the net purchase and sale activity of investments and marketable securities in the period, including gains and losses. We adjust for this activity to provide investors a better understanding of the company’s free cash flow generated by our operations.

Strategic investments and related. Cash flows related to our investments in and related transactions with other airlines are included in our GAAP investing activities. We adjust for this activity because it provides a more meaningful comparison to our airline industry peers.

Net cash flows related to certain airport construction projects and other. Cash flows related to certain airport construction projects are included in our GAAP operating activities and capital expenditures. We have adjusted for these items, which were primarily funded by cash restricted for airport construction, to provide investors a better understanding of the company’s free cash flow and capital expenditures that are core to our operations in the periods shown.

Aircraft financing arrangements. Cash flows from payments reported within investing activities related to the purchase of aircraft that are fully financed in the period are removed from free cash flow in calculating daily cash burn to better illustrate the cash generated from our core operations.

CARES Act grant proceeds. Cash flows related to the CARES act payroll support program grant proceeds, reported within operating activities in GAAP results. We adjust free cash flow for this item in calculating daily cash burn to better illustrate the cash from our core operations.

Voluntary programs. Cash flows from the voluntary separation and early retirement programs offered to employees during the September quarter, reported within operating activities in GAAP results. We adjust free cash flow for this item in calculating daily cash burn to better illustrate the cash from our core operations.





Three Months Ended

Three Months Ended

(in millions)



31 دسامبر 2020

September 30, 2020

Net cash used in operating activities


$

(1,286)


$

(2,575)


Net cash used in investing activities


(1,048)


(1,144)


Adjustments:




Net purchases of short-term investments


745


745


Strategic investments and related


(142)


235


Net cash flows related to certain airport construction projects and other


116


208


Total free cash flow


$

(1,615)


$

(2,531)


Aircraft financing arrangements


310


37


CARES Act grant proceeds



(491)


Voluntary programs


206


813


Adjusted free cash flow


$

(1,099)


$

(2,173)


Days in period


92


92


Average daily cash burn


$

(12)


$

(24)














Non-Fuel Unit Cost or Cost per Available Seat Mile, (“CASM-Ex”). In the دسامبر 2020 quarter and full year 2020, CASM-Ex exclude the following items directly related to the impact of COVID-19 and our response: restructuring charges and CARES Act grant recognition, as discussed above under the heading pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted. We adjust for refinery sales to third parties for the same reason described above under the heading operating revenue, adjusted and TRASM, adjusted. We adjust for Delta Private Jets for the same reason described above under the heading pre-tax (loss)/income, net (loss)/income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted. We also adjust CASM for the following items to determine CASM-Ex for the reasons described below.

Aircraft fuel and related taxes. The volatility in fuel prices impacts the comparability of year-over-year financial performance. The adjustment for aircraft fuel and related taxes allows investors to understand and analyze our non-fuel costs and year-over-year financial performance.

Profit sharing. We adjust for profit sharing because this adjustment allows investors to better understand and analyze our recurring cost performance and provides a more meaningful comparison of our core operating costs to the airline industry.





Three Months Ended







31 دسامبر 2020


December 31, 2019


Change

CASM (cents)

13.21



15.34




Less: Restructuring charges

(1.15)






Less: CARES Act grant recognition

3.69






Adjusted for:






Aircraft fuel and related taxes

(1.98)



(3.08)




Third-party refinery sales

(1.21)






Profit sharing



(0.59)




Delta Private Jets adjustment



(0.07)




CASM-Ex

12.57



11.59



8

%




























Year Ended







31 دسامبر 2020


December 31, 2019


Change

CASM (cents)

22.01



14.67




Less: Restructuring charges

(6.12)






Less: CARES Act grant recognition

2.94






Adjusted for:






Aircraft fuel and related taxes

(2.36)



(3.10)




Third-party refinery sales

(0.86)



(0.04)




Profit sharing



(0.60)




Delta Private Jets adjustment



(0.06)




CASM-Ex

15.61



10.88



43

%
















Fuel expense, adjusted and Average fuel price per gallon, adjusted. The tables below show the components of fuel expense, including the impact of hedging and the refinery on fuel expense and average price per gallon. We then adjust for MTM adjustments and settlements on hedges and Delta Private Jets for the same reasons described under the heading pre-tax (loss)/income, net (loss)/ income, and diluted (loss)/earnings per share, adjusted.







Average Price Per Gallon



Three Months Ended



Three Months Ended



December 31,



December 31,

(in millions, except per gallon data)

2020

2019



2020

2019

Fuel purchase cost

$

615


$

2,013




$

1.23


$

2.02


Fuel hedge impact

6


23




0.01


0.02


Refinery segment impact

102


(24)




0.21


(0.03)


Total fuel expense

$

723


$

2,012




$

1.45


$

2.01


MTM adjustments and settlements on hedges

(6)


(23)




(0.01)


(0.02)


Delta Private Jets adjustment


(6)





(0.01)


Total fuel expense, adjusted

$

717


$

1,983




$

1.44


$

1.99






















Average Price Per Gallon



Year Ended



Year Ended



December 31,



December 31,

(in millions, except per gallon data)

2020

2019



2020

2019

Fuel purchase cost

$

2,938


$

8,581




$

1.52


$

2.04


Fuel hedge impact

22


14




0.01



Refinery segment impact

216


(76)




0.11


(0.02)


Total fuel expense

$

3,176


$

8,519




$

1.64


$

2.02


MTM adjustments and settlements on hedges

(10)


(14)




(0.01)



Delta Private Jets adjustment


(28)





(0.01)


Total fuel expense, adjusted

$

3,166


$

8,477




$

1.64


$

2.01

















Percent change year-over-year

(63)

%






Adjusted Net Debt. Delta uses adjusted total debt, including aircraft rent, in addition to adjusted debt and finance leases, to present estimated financial obligations. Delta reduces adjusted total debt by cash, cash equivalents and short-term investments, and LGA restricted cash, resulting in adjusted net debt, to present the amount of assets needed to satisfy the debt. Management believes this metric is helpful to investors in assessing the company’s overall debt profile.





(in millions)


31 دسامبر 2020

Debt and finance lease obligations


$

29,157


Plus: sale-leaseback financing liabilities



2,283


Plus: unamortized discount/(premium) and debt issue cost, net and other


240


Adjusted debt and finance lease obligations


$

31,680


Plus: 7x last twelve months’ aircraft rent


2,794


Adjusted total debt


$

34,475


Less: cash, cash equivalents and short-term investments


(14,096)


Less: LGA restricted cash


(1,556)


Adjusted net debt


$

18,823










(in millions)


December 31, 2019

Debt and finance lease obligations


$

11,160


Plus: sale-leaseback financing liabilities




Plus: unamortized discount/(premium) and debt issue cost, net and other


(115)


Adjusted debt and finance lease obligations


$

11,044


Plus: 7x last twelve months’ aircraft rent


2,963


Adjusted total debt


$

14,007


Less: cash, cash equivalents and short-term investments


(2,882)


Less: LGA restricted cash


(636)


Adjusted net debt


$

10,489


















SOURCE Delta Air Lines

لینک های مربوطه

www.delta.com