IBM به آئودی UK کمک می کند تا تجربه مشتری دیجیتال را دوباره تصور کنید

ARMONK ، نیویورک و لندن، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – IBM[NYSE:[NYSE:IBM]و آئودی انگلیس ، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا ، برای طراحی مجدد وب سایت آئودی همکاری کردند تا تجربه مشتری دیجیتال بسیار جذاب تری را ارائه دهند. در طی سال 2020 ، آئودی با وجود کاهش تقریبا 30 درصدی صنعت در فروش خودروهای جدید انگلیس در طی همه گیر ، 59٪ افزایش در سوالات فروش آنلاین انگلیس را تجربه کرده است.

با شروع 90٪ خرید اتومبیل خود به صورت آنلاین ، آئودی بریتانیا به IBM iX ، بازوی طراحی تجاری IBM Global Business Services ، روی آورد تا به آن کمک کند تا سفر دیجیتالی مشتریان خود را از تحقیق اولیه تا مالکیت دوباره تصور کند. COVID-19 تجربه آنلاین “بدون تماس” را از اهمیت بالاتری برخوردار کرده است زیرا نمایندگی های فروش خودرو مجبور به تعطیل یا محدود کردن فعالیت های حضوری بودند.

تحول دیجیتال آئودی انگلیس تجارب خرید موبایل و دسک تاپ خود را متحد ساخته است ، که توسط یک پلتفرم ابری فعال شده و توسط آخرین اطلاعات بینش بازاریابی از Adobe Analytics و شیوه های توسعه نرم افزار چابک پشتیبانی می شود.

آئودی بریتانیا تجربه آنلاین مشتریان را متناسب با انگیزه های اصلی آنها برای خرید اتومبیل – قیمت ، تجربه رانندگی ، فناوری یا ایمنی – تنظیم می کند. اکنون از بازدیدکنندگان س questionsالات کمتری پرسیده می شود ، می توانند با سرعت بیشتری به اطلاعات مربوطه برسند و گزینه های تماس بیشتری به آنها ارائه می شود تا درخواست خود را بیش از آنچه در گذشته بودند انجام دهند. آئودی انگلیس رکورد سوالات فروش آنلاین خود را سه بار در سال شکست ژوئن 2020 تنها.

آنتونی رابرتز، رئیس دیجیتال در آئودی انگلستان ، می گوید: “در طی 12 ماه ، بازدهی ما رشد چشمگیری داشته و تبدیل فروش ما بهبود یافته است. ما از نظر تجزیه و تحلیل داده ها از فقیر به فوق العاده غنی تبدیل شده ایم. با همکاری ما با IBM ، آئودی انگلیس در حال حاضر موثرترین پلت فرم آنلاین مبتنی بر ابر را در کل گروه VW دارد و تجربه هوشمندانه تری را برای مشتریانی که با نام تجاری ما تعامل دارند ایجاد می کند. “

مانند اکثر سازمان ها ، معماری فناوری اطلاعات آئودی طی سالهای متمادی ساخته شده و حفظ آن چالش برانگیز شده است. تیم آئودی و IBM iX با استفاده از روش تحریک چابک و متمرکز IBM گاراژ ، یک نقشه راه استراتژیک برای تحول دیجیتالی خود ایجاد کردند و در نتیجه ابزارهای مشتری مداری جدیدی ایجاد کردند که برای افزایش تجربه کاربر طراحی شده اند. IBM Adobe Experience Manager را به همراه Adobe Analytics برای تسهیل تجارب سریعتر مبتنی بر محتوا در وب سایت خود پیاده سازی کرد که به آئودی امکان تصمیم گیری در زمینه تجارت و تجربه مشتری را بر اساس داده ها و نه فرضیات با دید کامل نحوه تعامل مصرف کنندگان با سایت جدید فراهم کرد. :

  • IBM با استفاده از Adobe Analytics پلتفرم تجزیه و تحلیل آئودی را ایجاد کرده است که به ارائه بینش عملی بازاریابی کمک کرده و فرصت های بهبود عملکرد سایت را مشخص می کند ، در نتیجه آئودی 90٪ خطاهای ارسال مشتری را کاهش می دهد.
  • ویرایشگران محتوای آئودی اکنون می توانند تغییرات روزمره را خود انجام دهند و توسعه دهندگان را برای تمرکز بر کارهای پیچیده تر آزاد کند. آئودی کتابخانه هایی از اجزای قابل استفاده مجدد ایجاد کرده است که زمان نصب اولیه ویژگی های جدید را از هفته به دقیقه کاهش داده است.
  • با استفاده از شیوه های چابک تر ، توسعه دهندگان اکنون قادر به ارائه عملکرد تا 75٪ سریعتر از قبل هستند. راه حل های جدید ساخته شده در سال جاری شامل یک برنامه رزرو درایو تست ، یک برنامه ریز تعمیر و نگهداری خودرو و یک ماشین حساب مبادله جزئی است.

دبی واوانگاس ، رهبر IBM Global Garage ، IBM iX ، گفت: “آئودی به تعهد خود مبنی بر استفاده از طراحی هوشمند در سراسر کسب و کار خود افتخار کرده است. آئودی انگلستان با استقبال از فناوری های ابری و تجزیه و تحلیل داده ها ، به سرعت در تحول دیجیتال خود با یک پلت فرم آنلاین که یک تجربه هوشمندانه و جذاب تر را ایجاد می کند و مشتریان را در صندلی راننده قرار می دهد ، کمک می کند.

یادداشت برای سردبیران

انجمن تولیدکنندگان و بازرگانان موتور (SMMT) در انگلستان اعلام کرد ژانویه 2021 گزارش ، سقوط 29 درصدی ثبت نام خودروهای جدید در سال 2020: https://www.smmt.co.uk/2021/01/uk-automotive-looks-to-green-covery-strategy-after-29-4- سقوط -در-ثبت-ثبت-خودرو-در-سال -2020 /

افزایش 59 درصدی ذکر شده در بالا نشان دهنده رشد سوالات فروش کاملاً واجد شرایط تولید شده در تاریخ است www.audi.co.uk در طی سال 2020 نسبت به سال قبل ، که به فروش آئودی یا شرکای تجاری آن منتقل شده است.

درباره آئودی UK
دفتر مرکزی آن در میلتون کینز ، انگلیس، آئودی انگلیس ، تولید کننده برتر خودرو ، 115 مرکز آئودی را در انگلستان اداره می کند. آئودی در سال 1885 تاسیس شد و در حال حاضر تقریباً به 2 میلیون مشتری خدمات ارائه می دهد و بیش از 90،000 نفر را در سراسر جهان استخدام می کند. تقریباً 175،000 مشتری و 10،000 کارمند در انگلستان مستقر هستند. آئودی انگلیس تحت شرکت اصلی Volkswagen Group فعالیت می کند.

درباره IBM
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات IBM iX به این آدرس مراجعه کنید: https://www.ibm.com/services/ibmix/
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IBM Garage به این آدرس مراجعه کنید: https://www.ibm.com/garage

مخاطبین رسانه
ماریسا کانوی
روابط خارجی IBM
[email protected]

جان گالوز
روابط خارجی IBM UK
[email protected]

منبع IBM

لینک های مربوطه

www.ibm.com