JDDJ گروه Dada با انتشار مقاله سفید بحث در مورد مصرف تلفن های همراه

پکن، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گروه دادا (نزدک: DADA) (“دادا” یا “شرکت”) ، چین پیشرو تحویل درخواستی و بستر خرده فروشی محلی ، خوشحال است که اعلام کند موسسه تحقیقات داده JDDJ امروز مقاله سفید خود را در سال 2020 منتشر کرد ، مصرف درخواستی تلفن های همراه در كتاب سفید آمده است كه همانطور كه ​​تحول دیجیتال موتورهای فروش جدیدی را برای فروشگاههای لوازم الکترونیك ایجاد می كند و استانداردهای خدمات آنلاین را ایجاد می كند ، تلفن های همراه در خارج از غذاهای تازه و مواد غذایی به رده ای با بیشترین پتانسیل در زمینه خرده فروشی درخواستی تبدیل شده اند.

JD Daojia (“JDDJ”) ، پلت فرم خرده فروشی محلی Dada Group ، با همکاری فروشگاه های الکترونیکی خریدهای آنلاین تلفن های همراه را در سراسر کشور انجام می دهد. JDDJ با بیش از 6000 فروشگاه الکترونیکی آنلاین و 150 فروشنده شریک در این سیستم عامل ، در پایان سال 2020 به یک نقطه عطف جدید دست یافت. در نتیجه ، دسته تلفن های همراه سریعترین رشد برای JDDJ در سال 2020 بود.

Huijian He ، معاون رئیس گروه دادا ، گفت: “تلفن های همراه امیدوار کننده ترین فرصت ها را برای رشد در عصر خرده فروشی درخواستی ارائه می دهند. با چشم انداز” آوردن همه چیز به تقاضای مردم “، JDDJ حضور خود را در پایین شهرهای خنک تر و در تلاش است تا با فروشگاه های الکترونیکی بیشتری همکاری کند و خدمات تحویل یک ساعته خود را به یک مشتری در حال رشد برساند. ”

وایت پیپر یادآور می شود که بیش از 90٪ مشتریانی که JDDJ را انتخاب می کنند ، جذب سرویس تحویل یک ساعته آن می شوند. مصرف کنندگان تحویل یک ساعته JDDJ را به جای گزینه های حمل و نقل استاندارد یک شبه یا روز بعد ترجیح می دهند. برای اطمینان از ایمنی سفارشات با ارزش بالا ، دادا نو ، پلت فرم محلی تحویل درخواستی گروه دادا ، سوارکاران واجد شرایطی را که از طریق سیستم تدارکات هوشمند Dada Now آموزش دیده اند ، انتخاب می کند.

علاوه بر این ، متوسط ​​زمان تحویل تلفن های همراه در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 با 17 درصد کاهش ، در 10 دقیقه سریعترین سفارش تحویل داده شد. ترکیبی از سرعت ، امنیت و کارآیی مداوم بهبود یافته موجب رضایتمندی بالای مشتری شده است و 84٪ از مصرف کنندگان از خدمات یک ساعته تحویل رضایت دارند. White Paper همچنین اشاره می کند که JDDJ تجارت تلفن همراه خود را به این بخش گسترش داده است هاربین، استان هیلونگ جیانگ در شمال ؛ به هایکو، استان هاینان در جنوب؛ و به لینكانگ ، یوننان پرووانس در غرب.

JDDJ و JD.com همکاری عمیق خود را برای ایجاد یک برنامه تحقق همه کانال در سال 2020 آغاز کردند ، ساخت یک اکوسیستم خرده فروشی آنلاین و آفلاین گسترده برای تحویل یک ساعته. این مشارکت باعث می شود کاربرانی که در JD.com سفارش می دهند محصول را از فروشگاه های اطراف در بستر JDDJ دریافت کنند و از خدمات تحویل در خانه Dada Now بهره مند شوند. این مشارکت تاکنون موفقیت آمیز بوده است و بر اساس داده های JDDJ ، فروش از طریق برنامه تحقق کانال های JD در همه رویداد 12.12 دو برابر فروش 11.11 در سال 2020 بوده است.

گفت: “گروه دادا یک شریک مهم در استراتژی کانال همه جانبه JD است.” دانیل تن، رئیس واحد تجارت سیار JD Retail. “JD Mobile و JDDJ یک اکوسیستم خرید تجارت الکترونیکی خرد ایجاد کرده اند که نه تنها به خرده فروشان کمک می کند کارایی خود را بهبود ببخشند ، بلکه به تدریج عادات مصرف آنلاین مصرف کنندگان را نیز تغییر می دهد. با هم می توانیم از مزایای استفاده از فن آوری های لجستیکی و دانش ترکیبی زنجیره تامین خود استفاده کنیم تا به مهمترین مورد در تجارت الکترونیکی برگردید: تماس مستقیم با مصرف کنندگان. “

درباره گروه دادا

گروه دادا یک پلت فرم پیشرو در خرده فروشی محلی و تحویل در سفارش است چین. این JDDJ ، یکی از چین بزرگترین سیستم عامل های خرده فروشی محلی درخواستی برای خرده فروشان و صاحبان نام های تجاری و Dada Now ، یک پلت فرم محلی تحویل درخواستی محلی که برای بازرگانان و ارسال کنندگان فردی از طریق صنایع مختلف و دسته های محصول باز است. دو سیستم عامل شرکت بهم پیوسته و سودمند هستند. پلتفرم Dada Now از طریق راه حل های دستیابی آسان برای دستیابی و زیرساخت های تحویل درخواستی ، تجربه تحویل بهتر را برای شرکت کنندگان در بستر JDDJ فراهم می کند. در همین حال ، حجم گسترده سفارشات تحویل درخواستی از بستر JDDJ باعث افزایش حجم و تراکم سفارشات برای پلتفرم Dada Now می شود. که در ژوئن 2020، گروه دادا معاملات خود را در بازار جهانی Nasdaq و با نماد “DADA” آغاز کرد.

SOURCE گروه دادا

لینک های مربوطه

imdada.cn