سرپرست تحقیقات پیشین Google Automotive برای تقویت تصمیمات مبتنی بر داده توسط مصرف کننده مستقیماً به بنیاد می پیوندد

“پیش از روند صنعت با حفظ درک عمیق از تغییر رفتار خریداران خودرو – به ویژه با توجه به آخرین سال تغییر – برای موفقیت ما به عنوان یک شرکت و موفقیت فروشندگان آنلاین در مشتریان بسیار مهم است. مایک تخصص گسترده ای را به ارمغان می آورد و فکر رهبری بر روی روند خودرو و رفتارهای مصرف کننده ، “می گوید: یکی از بنیانگذاران اندرو دیفندفر. “او داده های سفر مصرف کننده صدها هزار خریدار اتومبیل را از طریق صدها نقطه تماس دیجیتالی و سنتی تجزیه و تحلیل کرده است. درک او از خریدار اتومبیل امروز و استفاده آنها از دیجیتال برای خرید وسیله نقلیه بی نظیر است. ما هیجان زده ایم که از این بینش ها استفاده کنیم و روند ادامه نتایج نوآوری و رانندگی برای نمایندگی ها. ”

مدیر عامل بنیاد مستقیم ، پیتر لتو همچنین اشاره کرد ، “مایک توانایی منحصر به فردی در یافتن بینش برجسته در میان حجم گسترده ای از داده ها دارد. او سابقه اثبات شده ای در مورد تحقیق در مورد رفتارهای مصرف کننده و استفاده از آنها برای هدایت تصمیمات استراتژیک تجاری دارد. گرچه ممکن است نام او را تشخیص ندهید ، کارهای او – در مراحل اصلی در رویدادهایی مانند نمایندگی دیجیتال ، NADA ، JD Power Auto Revolution و موارد دیگر نشان داده می شود. ما با ادامه پیشرفت فن آوری و استراتژی های رسانه ای خود که برای اتصال فروشندگان به خریداران استفاده می کنیم ، هیجان زده هستیم که او را به تیم خود اضافه کنیم. “

مایک به راهنمایی مطالعه سالانه Path To Purple Research Google از سال 2013 کمک کرد ، جایی که صدها هزار پاسخ نظرسنجی خریداران خودرو ، رفتارهای کلیک کلیک و مصاحبه های کیفی را در طول سال تجزیه و تحلیل کرد. وی به طور قابل توجهی تجزیه و تحلیل و ایجاد “5 خرید کوچک خودروی کوچک” را در Google ایجاد کرد. قبل از گوگل ، او به راه اندازی و تولید محتوا برای وب سایت های منطقه ای FOX Sports کمک کرد و برای فعال سازی با تیم های فروش تلویزیون همکاری کرد.

“بینش ها و روندها علاقه من است و من خوش شانس بودم که شاهد تغییر رفتارهای خریداران خودرو در چند سال گذشته بوده ام – از رشد استفاده از تلفن همراه در بسیاری از فروشندگان ، تا چگونگی کشف وسایل نقلیه توسط افراد برای جستجو ، درک نقش ویدئو در روند تحقیق. من خوشحالم که به بنیاد مستقیم در سفر آنها برای ایجاد اخلال در بازار با ارائه بهترین راه حل های کلاس مطابق با انتظارات فروشنده و خرید وسایل نقلیه ، می پیوندم. ” مایکل هیدنر، معاون جدید استراتژی بنیاد مستقیم.

مایک لیسانس اقتصاد و فوق لیسانس دارد – تجزیه و تحلیل تجارت از دانشگاه میشیگان. مایک همچنین به کسانی که شغل خود را در زمینه تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها ، جایی که به عنوان استاد در آنجا تدریس می کرد ، قدرت می بخشد دانشگاه ایالتی وین در رشته علوم داده و رهبری ، برای دانشجویان فارغ التحصیل در سراسر کشور.

مایک در مترو دیترویت متولد و بزرگ شد و در آنجا به زندگی خود ادامه می دهد. او یقه های آبی عمیقی با صنعت خودرو دارد و مادرش در خط مونتاژ در کارخانه فورد موستانگ و در راه آهن که پدرش به حمل و نقل وسایل نقلیه از طریق آن کمک می کرد ، کار کرده است. آمریکای شمالی. مایک هنگام جستجوی اطلاعات یا تجزیه و تحلیل رفتار خرید مصرف کنندگان ، از مسافرت با همسرش کاساندرا لذت می برد.

درباره بنیاد مستقیم

بنیاد مستقیم ایجاد شده است تا به OEM ها ، انجمن های منطقه ای ، گروه های خودروسازی و نمایندگی ها این امکان را بدهد که دلارهای تبلیغاتی خود را مستقیماً به Google ، YouTube ، Facebook و Microsoft برسانند ، به این ترتیب آنها می توانند هزینه کمتری در حاشیه ، سرمایه گذاری بیشتر در رسانه ها و رانندگی بهتر داشته باشند. نتایج تجاری

برای اطلاعات بیشتر به https://foundationdirect.com/ مراجعه کنید.

SOURCE Foundation مستقیم

لینک های مربوطه

https://foundationdirect.com/