Dorian LPG Ltd. سه ماهه سوم سال مالی 2021 نتایج مالی و 100 میلیون دلار پیشنهاد مناقصه را اعلام کرد

استمفورد ، اتصال، 2 فوریه 2021 / PRNewswire / – Dorian LPG Ltd. (NYSE: LPG) (“شرکت” ، “Dorian LPG” ، “ما” و “خود”) ، صاحب پیشرو و مجری حامل های گاز بسیار بزرگ مدرن (“VLGC”) ) ، امروز نتایج مالی خود را برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر سال 2020 گزارش کرد.

توسعه کلیدی

  • اعلام کرد که ما یک پیشنهاد مناقصه برای خرید حداکثر 7.4 میلیون ، یا حدود 14.8، از سهام مشترک خود را با قیمت 13.50 در هر سهم

نکات برجسته برای سه ماهه سوم سال مالی 2021

  • درآمد حاصل از 88.5 میلیون دلار و معادل زمان منشور (“TCE”)(1) برای ناوگان ما از 42،298 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، در مقایسه با درآمد 85.4 میلیون دلار و نرخ TCE برای ناوگان ما از 43،410 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019.
  • درآمد خالص از 35.8 میلیون دلار، یا 0.71 دلار سود هر سهم کسر شده (“EPS”) و درآمد خالص تعدیل شده(1) از 35.3 میلیون دلار، یا 0.70 دلار سود تعدیل شده در هر سهم کاهش یافته (“EPS تعدیل شده”) ،(1) برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020.
  • EBITDA تنظیم شده است(1) از 60.1 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020.

(1)

TCE ، درآمد خالص تعدیل شده ، EPS تنظیم شده و EBITDA تعدیل شده اقدامات غیر GAAP غیرآمریکایی است. به آشتی درآمد با TCE ، درآمد خالص با درآمد خالص تعدیل شده ، EPS به EPS تعدیل شده و درآمد خالص با EBITDA تعدیل شده در این بیانیه مطبوعاتی تحت عنوان “اطلاعات مالی” مراجعه کنید.

جان سی هاجی پاتراس، رئیس ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت ، اظهار داشت ، “من خوشحال و ممنون هستم که گزارش می کنم دریانوردان و کارکنان ساحل در این اوقات خطرناک همچنان در امنیت هستند. همچنین ، به لطف بازار حمل و نقل قوی ، شرکت تولید بسیار خوبی کرد نتایج خوب در سه ماهه آخر. با داشتن ناوگان ECO مدرن ، متخصصان متعهد پشتیبانی از مشتریان خود ، ترازنامه سالم و مبانی مطلوب بازار ، ما بر بازگشت سرمایه به سرمایه گذاران خود متمرکز هستیم. با در نظر گرفتن گزینه های مختلف ، هیئت مدیره ما نتیجه گرفت که پیشنهاد مناقصه اختیاری را فراهم می کند و یک روش بسیار جذاب برای بازگرداندن پول نقد است در حالی که ارزش مالی سهامداران ما را به حداکثر می رساند. “

خلاصه نتایج سه ماهه سوم سال مالی 2021

درآمد خالص بالغ بر 35.8 میلیون دلار، یا 0.71 دلار به ازای هر سهم رقیق شده ، برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر 2020 ، در مقایسه با 35.6 میلیون دلار، یا 0.66 دلار به ازای هر سهم رقیق شده ، برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر 2019.

درآمد خالص تعدیل شده به 35.3 میلیون دلار، یا 0.70 دلار به ازای هر سهم رقیق شده ، برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر 2020 ، در مقایسه با 34.2 میلیون دلار، یا 0.63 دلار به ازای هر سهم رقیق شده ، برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر 2019. درآمد خالص سه ماه منتهی به 31 دسامبر 2020 برای حذف سود غیر واقعی در ابزارهای مشتق از 0.5 میلیون دلار. لطفاً به آشتی درآمد خالص با درآمد خالص تعدیل شده مراجعه کنید که بعداً در این بیانیه مطبوعاتی آمده است.

1.1 میلیون دلار افزایش درآمد خالص تعدیل شده برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر 2020 ، در مقایسه با سه ماه منتهی به 31 دسامبر 2019 ، در درجه اول مربوط به افزایش است 3.1 میلیون دلار در درآمد و کاهش از 2.7 میلیون دلار در بهره و هزینه های مالی و 0.4 میلیون دلار در هزینه های سفر ، تا حدی با افزایش جبران می شود 2.3 میلیون دلار در هزینه های اجاره منشور ، 0.6 میلیون دلار در استهلاک و استهلاک ، و 0.5 میلیون دلار به طور کلی هزینه های اداری و 1.2 میلیون دلار تغییر نامطلوب در سود / (زیان) تحقق یافته در مشتقات.

نرخ TCE برای ناوگان ما بود 42،298 دلار برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر سال 2020 ، 2.6٪ کاهش از نرخ TCE 43،410 دلار برای مدت مشابه در سال قبل ، در درجه اول ناشی از تخصیص مجدد سود استخر دوره قبل براساس بررسی دوره ای عملکرد واقعی کشتی مطابق با توافق نامه های مشارکت استخر. لطفاً برای اطلاعات مربوط به نحوه محاسبه TCE ، پاورقی 7 جدول را در “اطلاعات مالی” در زیر مشاهده کنید. میزان کل استفاده از ناوگان (شامل استفاده از کشتی های مستقر در استخر هلیوس) از 98.4٪ در سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2019 به 96.2٪ در سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2020 کاهش یافته است.

هزینه های عملیاتی کشتی در هر روز به 9،487 دلار برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر سال 2020 در مقایسه با 9452 دلار در همان دوره سال قبل لطفا برای اطلاعات بیشتر به “هزینه های عملیاتی کشتی” در زیر مراجعه کنید.

درآمد

درآمد ، که نشان دهنده درآمد خالص استخر است – شخص وابسته ، منشور زمانی و سایر درآمدها ، خالص ، بود 88.5 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، افزایش از 3.1 میلیون دلار، یا 3.6٪ ، از 85.4 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019 در درجه اول به دلیل افزایش در دسترس بودن ناوگان علی رغم کاهش جزئی در میانگین نرخ TCE و استفاده از ناوگان. روزهای عملیاتی ناوگان در طی سه ماه پایان یافته از 1،941 روز افزایش یافته است 31 دسامبر 2019 به 2،074 برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020. میانگین نرخ TCE با کاهش یافت 1112 دلار از جانب 43،410 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019 به 42،298 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020. در طول سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، ما تخصیص مجدد سود استخر دوره قبل را براساس یک بررسی دوره ای از عملکرد واقعی کشتی مطابق با توافق نامه های مشارکت در استخر ، تشخیص دادیم. این تخصیص مجدد منجر به 1،979 دلار کاهش در نرخ کلی TCE ناوگان ما برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020 به دلیل تنظیمات مربوط به سرعت و عملکرد مصرف شناورهای فعال در استخر هلیوس. به استثنای این تخصیص مجدد ، نرخ TCE افزایش یافت 867 دلار وقتی مقایسه سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020 و 2019 ، در درجه اول با افزایش جزئی نرخ بازار در بازار. شاخص گاز مایع بورس بالتیک ، شاخصی که روزانه توسط بورس بالتیک برای نرخ بازار لحظه ای برای معیار مسیر Ras Tanura-Chiba (به عنوان دلار آمریکا به ازای هر تن بیان می شود) منتشر می شود ، به طور متوسط 75.797 دلار در طول سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020 در مقایسه با میانگین 73.300 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019. استفاده از ناوگان ما از 98.4٪ در طی سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019 در طی سه ماه به 96.2٪ رسیده است 31 دسامبر 2020.

هزینه های استخدام چارتر

هزینه های اجاره منشور برای کشتی هایی که از اشخاص ثالث اجاره شده است 4.4 میلیون دلار و 2.1 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020 و به ترتیب 2019. افزایش 2.3 میلیون دلار، یا 112.1٪ ، ناشی از افزایش زمان ثبت شده در روزها بود که از 92 برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019 تا 184 برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020.

مخارج عملیاتی کشتی

هزینه های عملیاتی کشتی بود 19.2 میلیون دلار در طول سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، یا 9،487 دلار به ازای هر کشتی در هر روز تقویم ، که با تقسیم هزینه های عملیاتی کشتی به روزهای تقویم برای مدت زمان مربوط برای شناورهای تحت مدیریت فنی که در ناوگان ما بودند محاسبه می شود. هزینه های عملیاتی کشتی برای هر کشتی در هر روز تقویم اندکی افزایش یافت 35 دلار از جانب 9452 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019 به 9،487 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020. افزایش هزینه های عملیاتی کشتی برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، هنگامی که با مقایسه سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019، در درجه اول نتیجه افزایش دستمزد خدمه و هزینه های مربوط به آن بود 0.5 میلیون دلار، یا 226 دلار به ازای هر کشتی در هر روز تقویم ، تا حدی با کاهش سایر هزینه های عملیاتی کشتی جبران می شود 0.4 میلیون دلار، یا 191 دلار به ازای هر کشتی در هر روز تقویم.

مخارج عمومی و اجرایی

هزینه های عمومی و اداری بود 5.5 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، افزایش از 0.5 میلیون دلار، یا 10.1٪ ، از 5.0 میلیون دلار برای 31 دسامبر 2019. این توسط 0.5 میلیون دلار در حق بیمه بالاتر.

هزینه های بهره و مالی

هزینه های بهره و مالی بالغ بر 6.1 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، کاهش از 2.7 میلیون دلار، یا 30.7٪ ، از 8.8 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019. کاهش 2.7 میلیون دلار در این دوره به دلیل کاهش بود 2.8 میلیون دلار با بهره متحمل شده به بدهی بلند مدت ما ، که در درجه اول ناشی از کاهش متوسط ​​بدهی و کاهش حاشیه ناشی از تأمین مالی مجدد بخش تجاری ما است. 758 میلیون دلار تسهیلات تأمین مالی بدهی که وارد آن شدیم مارس 2015 با گروهی از بانک ها و موسسات مالی ، تا حدی با افزایش جبران می شود 0.1 میلیون دلار در استهلاک هزینه های تأخیر تأمین مالی و هزینه های وام. متوسط ​​بدهی ، به استثنای هزینه های تأخیر تأمین مالی ، از کاهش یافت 676.0 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019 به 626.0 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020. از همان زمان 31 دسامبر 2020، مانده بدهی بلند مدت ما ، خالص از هزینه های تأخیر تأمین مالی از 11.1 میلیون دلار، بود 603.9 میلیون دلار.

سود غیر واقعی / (ضرر) در مورد مشتقات

سود غیرقابل تحقق در مورد مشتقات بالغ بر 0.5 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، در مقایسه با 1.4 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019. نامطلوب 0.9 میلیون دلار تفاوت نسبت به کاهش است 0.5 میلیون دلار در تغییرات ارزش منصفانه مطلوب به موقعیت های توافقنامه حمل و نقل حمل و نقل (“FFA”) و کاهش 0.4 میلیون دلار در تغییرات ارزش منصفانه مطلوب مبادله نرخ بهره ما ناشی از تغییر در منحنی های عملکرد LIBOR به جلو.

سود / (ضرر) در مورد مشتقات را تحقق بخشید

ضرر مشتقات واقعی بود 0.8 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2020، در مقایسه با سود تحقق یافته 0.4 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 دسامبر 2019. نامطلوب 1.2 میلیون دلار تغییر در درجه اول مربوط به نوسانات LIBOR شناور است که منجر به یک 1.4 میلیون دلار واریانس نامطلوب زیانهای تحقق یافته در دوره فعلی مبادله نرخ بهره ما ، که تا حدی با تسویه حسابهای مطلوب جبران می شود 0.2 میلیون دلار در موقعیت های FFA ما.

ناوگان

جدول زیر اطلاعات خاصی را در مورد ناوگان ما از همان زمان ارائه می دهد 29 ژانویه 2021.







































ظرفیت




خواهر




اکو


اسکرابر




منشور




(Cbm)


کشتی سازی


کشتی ها


سال ساخت


کشتی (1)


مجهز بودن


استخدام


انقضا (2)


Dorian VLGCs


















کاپیتان مارکوس NL (3)


82000


هیوندای


آ


2006




استخر (4)



کاپیتان جان NP


82000


هیوندای


آ


2007




استخر-TCO (5)


Q1 2022


کاپیتان نیکلاس ام ال (3)


82000


هیوندای


آ


2008




استخر-TCO (5)


Q1 2022


دنباله دار


84000


هیوندای


ب


2014


ایکس


ایکس


استخر (4)



کورسیر (3)


84000


هیوندای


ب


2014


ایکس


ایکس


منشور زمان (6)


Q4 2022


کوروت (3)


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس


ایکس


استخر (4)



گربه وحشی پشمالو


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر-TCO (5)


Q1 2021


کنکورد (3)


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس


ایکس


منشور زمان (7)


Q1 2022


کبرا


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر-TCO (5)


Q1 2021


قاره


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر (4)



قانون اساسي


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس


ایکس


استخر (4)



کمودور


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر-TCO (5)


Q1 2023


کرسک (3)


84000


دوو


ج


2015


ایکس


ایکس


استخر (4)



صورت فلکی


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس


ایکس


استخر (4)



چيان


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس


ایکس


استخر (4)



کلرمونت


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر (4)



کریتیس


84000


دوو


ج


2015


ایکس


ایکس


استخر (4)



چاپارال


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر (4)



کوپرنیکوس


84000


دوو


ج


2015


ایکس


ایکس


استخر (4)



فرمانده


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر (4)



چلنجر


84000


هیوندای


ب


2015


ایکس



استخر-TCO (5)


Q1 2021


کاراول


84000


هیوندای


ب


2016


ایکس



استخر (4)



جمع


1،842،000


































زمان واقعی در VLGC ها


















Future Diamond (8)


80،876


هیوندای




2020


ایکس


ایکس


استخر (4)



Astomos Earth (9)


83،426


میتسوبیشی




2012




استخر (4)



________________________

(1)

شناورهایی را نشان می دهد که دارای دورهای بسیار کم در دقیقه ، موتورهای طولانی مدت ، کنترل شده الکترونیکی ، پروانه های بزرگتر ، طراحی پیشرفته بدنه و رنگ اصطکاک کم هستند.

(2)

سه ماهه سال تقویم را نشان می دهد.

(3)

مطابق با قرارداد اجاره قایق های برهنه فعالیت می کند.

(4)

“استخر” نشان می دهد که کشتی در استخر هلیوس با استفاده از منشور سفر با شخص ثالث فعالیت می کند و ما بخشی از سود استخر را که طبق فرمولی بر اساس عملکرد نسبتا کشتی در استخر محاسبه می شود ، دریافت می کنیم.

(5)

“Pool-TCO” نشان می دهد که کشتی در استخر هلیوس با استفاده از یک منشور زمانی به شخص ثالث کار می کند و ما بخشی از سود استخر را که طبق فرمولی براساس عملکرد نسبتاً شناور در استخر محاسبه می شود ، دریافت می کنیم.

(6)

در حال حاضر با یک منشور زمانی با یک ماژور نفتی که از نوامبر 2019 آغاز شد.

(7)

در حال حاضر منشور به موقع با یک شرکت بزرگ نفتی که در مارس 2019 آغاز شده است.

(8)

در حال حاضر زمان انقضا در ناوگان هواپیمایی ما با انقضا در سه ماهه اول تقویم سال 2023 است.

(9)

در حال حاضر زمان انقضا در ناوگان هواپیمایی ما با انقضا در سه ماهه دوم تقویم سال 2021 است.

چشم انداز بازار و به روز رسانی

بالابرهای جهانی LPG در دریا در طول سه ماهه چهارم تقویم سال 2020 بالغ بر 27.0 میلیون تن بود که در مقایسه با 27.2 میلیون تن در مدت مشابه در سال 2019 ، کمتر از 1.0 درصد کاهش داشت. حجم تقویم 2020 بالغ بر 106.8 میلیون تن بود ، 2.1 درصد کمتر از حجم 2019 از 109.1 میلیون تن.

در حالیکه حجم جهانی سه ماهه نسبت به سال قبل كمی كاهش داشت ، حجم صادرات آمریكا در طول این سه ماهه كل 12.9 میلیون متر تن افزایش یافت كه نسبت به 10.8 میلیون تن در مدت مشابه در سال 2019 ، 12.9 درصد افزایش داشت. برای تقویم سال 2020 ، صادرات آمریكا 16.2 درصد به 46.1 میلیون تن در مقایسه با 39.7 میلیون تن در سال 2019 افزایش یافته است. این سودها با صادرات کمتر از خاورمیانه.

صادرات خاورمیانه در طول سه ماهه بالغ بر 8.4 میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه سال 2019 که در کل 10.3 میلیون تن بود ، 7.8 درصد کاهش داشت. برای سال تقویم ، صادرات بالغ بر 35.7 میلیون متریک تن بوده است که از صادرات 39.7 میلیون متری سال 10.1٪ کاهش یافته است. کاهش میزان صادرات عمدتا به کاهش تولید OPEC + در سال 2020 مربوط می شود.

قیمت LPG آسیا در سه ماهه چهارم تقویم سال 2020 به دلیل هوای سرد زمستان و کمبود موجودی کلی افزایش یافت. در نتیجه ، LPG تقریباً از استخر ترقه به نفع نفتا خارج شد. که در اروپا، نفتا به طور مشابه در بیشتر سه ماهه چهارم تقویم نسبت به پروپان یک مزیت قیمتی داشت.

برای سه ماهه چهارم تقویم سال 2020 ، شاخص بالتیک به طور متوسط ​​است 76 دلار در هر تن متریک ، در مقایسه با میانگین 52 دلار به ازای هر تن در سه ماهه قبل برای سه ماهه اول تقویم سال 2021 ، تاکنون ، شاخص بالتیک به طور متوسط ​​بوده است 93 دلار در هر تن متریک. دفتر سفارش VLGC تقریباً 13٪ از ناوگان جهانی فعلی است. پیش بینی می شود 39 VLGC اضافی معادل تقریباً 3.4 میلیون سی بی در ظرفیت حمل ، تا پایان سال 2023 به ناوگان جهانی اضافه شود. همچنین ، منابع مختلف صنعت تخمین می زنند تا 90 کشتی در طول تقویم سال 2021 برای خشکبار باشد. میانگین سنی ناوگان جهانی اکنون تقریباً 10.5 ساله است.

بازگشت به مناسبات قیمت کالاهای مطلوب تر ، افزایش مداوم تقاضای سکولار برای LPG به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای سایر اشکال انرژی ، و پیش بینی سطح بالایی از صادرات ایالات متحده به عنوان اثبات شده توسط ظرفیت صادرات و سرمایه گذاری های خط لوله فراهم می کند طولانی مدت پشتیبانی مدت برای تقاضای VLGC.

خلاصه فوق براساس داده های به دست آمده از منابع صنعت است و هیچ تضمینی برای ادامه این روند یا تحقق پیش بینی نرخ کرایه ، حجم صادرات ، کتاب سفارش VLGC یا سایر شاخص های بازار وجود نخواهد داشت.

فصلی بودن

گازهای مایع در درجه اول برای گرمایش صنعتی و خانگی ، به عنوان ماده شیمیایی و پالایشگاه ، به عنوان سوخت حمل و نقل و در کشاورزی استفاده می شود. بازار حمل و نقل LPG از نظر تاریخی در ماه های بهار و تابستان با پیش بینی افزایش مصرف پروپان و بوتان برای گرم شدن در ماه های زمستان ، قویتر بوده است. علاوه بر این ، الگوی آب و هوایی غیر قابل پیش بینی در این ماه ها باعث می شود که برنامه ریزی کشتی ها و تأمین کالاهای خاص مختل شود. بنابراین تقاضا برای کشتی های ما ممکن است در سه ماهه منتهی به پایان برسد 30 ژوئن و 30 سپتامبر و نسبتاً ضعیف تر در پایان سه ماهه 31 دسامبر و 31 مارس، اگرچه نرخ های منشور زمانی 12 ماهه تمایل به کاهش این نوسانات کوتاه مدت دارند و فعالیت اخیر بازار حمل و نقل LPG نتایج فصلی مورد انتظار را به همراه نداشته است. به میزانی که هر یک از منشورهای زمانی ما در دوره های مالی معمولاً ضعیف تری پایان یابد ، منقضی می شود 31 دسامبر و 31 مارس، ممکن است امکان بارگیری مجدد کشتی های ما با نرخ مشابه وجود نداشته باشد. در نتیجه ، ممکن است مجبور شویم نرخ های کمتری را بپذیریم یا زمان استخدام را برای کشتی های خود تجربه کنیم ، که ممکن است بر نتایج تجاری ، اقتصادی و اقتصادی ما تأثیر منفی بگذارد.

اطلاعات مالی

جدول زیر داده های مالی انتخاب شده ما و سایر اطلاعات مربوط به دوره های ارائه شده را نشان می دهد:

































سه ماه تمام شد



نه ماه تمام شد


(به دلار آمریکا ، به جز داده های ناوگان)


31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2019



31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2019


بیانیه داده های عملیات















درآمد


$

88،479،024


$

85،437،806



$

216،354،625


$

238،228،227


هزینه ها










.



.


هزینه سفر



752404



1،178،702




2،426،518



2،372،839


هزینه های اجاره منشور



4،392،132



2،071،206




13،626،580



6181206


هزینه های عملیاتی کشتی



19،202،291



19،131،124




58،027،558



52،644،762


استهلاک و استهلاک



17،253،447



16،710،403




51،346،574



49،450،242


مخارج عمومی و اجرایی



5،548،526



5،037،783




22،764،312



17،669،024


مجموع هزینه ها



47،148،800



44،129،218




148،191،542



128،318،073


اشخاص مرتبط با درآمد دیگر



545،311



450،169




1،646،014



1،387،536


درآمد عملیاتی



41،875،535



41،758،757




69،809،097



111،297،690


سایر درآمد / (هزینه ها)















هزینه های بهره و مالی



(6،087،193)



(8،778،905)




(21،839،573)



(27،779،560)


درآمد بهره



53،197



394،876




269381



1،101،831


سود / (ضرر) تحقق نیافته از مشتقات



479،534



1،446،395




3،952،414



(5،291،504)


سود / (ضرر) واقعی مشتقات



(760،991)



449،276




(3،696،915)



2،191،417


سود / (ضرر) دیگر ، خالص



265،182



358،513




36815



895993


کل درآمد / هزینه های دیگر ، خالص



(6،050،271)



(6،129،845)




(21،277،878)



(28،881،823)


درآمد خالص


$

35،825،264


$

35،628،912



$

48،531،219


$

82،415،867


درآمد به ازای هر سهم-پایه



0.71



0.66




0.96



1.52


درآمد به ازای هر سهم مشترک – کاهش یافته است


$

0.71


$

0.66



$

0.96


$

1.51


سایر اطلاعات مالی















EBITDA تنظیم شده است(1)


$

60،131،348


$

59،874،055



$

123،540،888


$

165،593،789


اطلاعات ناوگان















روزهای تقویم(2)



2،024



2،024




6،050



6،050


زمان بصورت روزانه(3)



184



92




560



275


روزهای موجود(4)



2،156



1،972




6،414



6،106


روزهای کاری(5) (8)



2،074



1،941




5898



5897


استفاده از ناوگان(6) (8)



96.2٪



98.4٪




92.0٪



96.6٪


میانگین نتایج روزانه















نرخ معادل منشور زمان(7) (8)


$

42،298


$

43،410



$

36،271


$

39996


هزینه های عملیاتی روزانه کشتی(9)


$

9،487


$

9452



$

9،591


$

8702

























از همان زمان


از همان زمان


(به دلار آمریکا)


31 دسامبر 2020


31 مارس 2020


داده های ترازنامه








پول نقد و معادل


$

133،593،851


$

48،389،688


پول نقد محدود – جاری





3،370،178


وجه نقد محدود – غیرجاری



84،778



35،629،261


کل دارایی



1،665،043،104



1،671،959،843


بدهی کل شامل بخش فعلی – خالص از هزینه های تأخیر تأمین مالی 11.1 میلیون دلار و 11.2 میلیون دلار
از 31 دسامبر 2020 و 31 مارس 2020 به ترتیب.



603،923،327



634،975،219


کل بدهی



649،270،245



694.907.645


حقوق صاحبان سهام کل


$

1،015،772،859


$

977،052،198


____________________

(1)

EBITDA تعدیل شده یک اقدام مالی غیرمستقیم GAAP غیرآمریکایی است و نشان دهنده درآمد خالص / (ضرر) قبل از هزینه های بهره و مالی ، تحقق نیافته (سود) / ضرر مشتقات ، تحقق یافته (سود) / ضرر مبادله نرخ بهره ، سود حاصل از خاموش شدن زودهنگام بدهی ، هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهام ، کاهش ارزش و استهلاک و استهلاک و به عنوان یک اقدام مالی تکمیلی توسط مدیریت برای ارزیابی عملکرد مالی و عملیاتی ما استفاده می شود. ما معتقدیم که EBITDA تنظیم شده با افزایش مقایسه عملکرد ما از دوره به دوره ، به مدیریت و سرمایه گذاران ما کمک می کند. این مقایسه بیشتر با حذف اثرات بالقوه متفاوت بین دوره های مشتقه ، بهره و هزینه های مالی ، سود ناشی از خاموش شدن زودهنگام بدهی ، هزینه غرامت مبتنی بر سهام ، کاهش ارزش و استهلاک و استهلاک حاصل می شود ، که اقلام تحت تأثیر انواع مختلف و احتمالاً تغییر روشهای تأمین مالی ، ساختار سرمایه و مبنای هزینه تاریخی و اینکه چه مواردی ممکن است بر درآمد خالص / (ضرر) بین دوره ها تأثیر بگذارد. ما معتقدیم که گنجاندن EBITDA تنظیم شده به عنوان معیار مالی و عملیاتی ، سرمایه گذاران را در انتخاب بین سرمایه گذاری در ما و سایر گزینه های سرمایه گذاری سود می بخشد.




EBITDA تعدیل شده محدودیت های خاصی در استفاده دارد و نباید آن را جایگزینی برای درآمد خالص / (ضرر) ، درآمد عملیاتی ، جریان وجه نقد ناشی از فعالیت های عملیاتی یا هر اندازه گیری دیگر از عملکرد مالی ارائه شده مطابق با GAAP ایالات متحده دانست. EBITDA تنظیم شده برخی موارد را شامل نمی شود ، اما نه همه مواردی که بر درآمد خالص / (ضرر) تأثیر می گذارد. EBITDA تنظیم شده به شرح زیر ممکن است به طور مداوم با اندازه مشابه سایر شرکت ها محاسبه نشود و بنابراین ممکن است با سایر شرکت ها قابل مقایسه نباشد.

جدول زیر سازگاری درآمد خالص / (ضرر) با EBITDA تعدیل شده (حسابرسی نشده) را برای دوره های ارائه شده ارائه می دهد:

















سه ماه تمام شد


نه ماه تمام شد


(به دلار آمریکا)


31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2019


31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2019


درآمد خالص


$

35،825،264


$

35،628،912


$

48،531،219


$

82،415،867


هزینه های بهره و مالی



6،087،193



8،778،905



21،839،573



27،779،560


تحقق نیافتن (سود) / ضرر در مورد مشتقات



(479،534)



(1،446،395)



(3،952،414)



5،291،504


تحقق یافته (سود) / زیان مبادله نرخ بهره



914،910



(449،276)



2،908،245



(2،191،417)


هزینه غرامت مبتنی بر سهام



530،068



651،506



2،867،691



2،848،033


استهلاک و استهلاک



17،253،447



16،710،403



51،346،574



49،450،242


EBITDA تنظیم شده است


$

60،131،348


$

59،874،055


$

123،540،888


$

165،593،789




(2)

ما روزهای تقویم را به عنوان تعداد کل روزهای یک دوره تعریف می کنیم که طی آن هر کشتی در ناوگان ما طبق یک قول قایق برهنه متعلق به آن بوده یا اداره می شود. روزهای تقویم شاخصی از اندازه ناوگان در یک دوره است و هم بر میزان درآمد و هم بر میزان هزینه های ثبت شده در آن دوره تأثیر می گذارد.



(3)

ما روزهای اجاره ای را به صورت مجموع روزهای دوره ای تعریف می کنیم که طی آن کشتی های اجاره ای را از اشخاص ثالث زمان بندی می کنیم.



(4)

ما روزهای موجود را به عنوان مجموع روزهای تقویم و زمان های اجاره ای (که مجموعاً نمایانگر شناورهای تحت مدیریت تجاری ما هستند) کمتر از مجموع روزهای استخدام مرتبط با تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده ، تعریف می کنیم که شامل تعمیرات اساسی ، جابجایی خشکبار ، به روزرسانی کشتی یا نظرسنجی ویژه یا متوسط ​​است. ما از روزهای موجود برای اندازه گیری تعداد کل روزها در دوره ای استفاده می کنیم که کشتی های ما باید توانایی تولید درآمد داشته باشند.



(5)

ما روزهای کاری را به عنوان روزهای موجود کمتر از تعداد روزهایی که کشتی های تحت مدیریت تجاری در ناوگان ما به هر دلیلی غیر از تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده ، استخدام نمی کنند ، تعریف می کنیم (به عنوان مثال ، تغییر مکان پس از خشک کردن جایگاه ، انتظار تجاری و غیره). ما از روزهای عملیاتی برای اندازه گیری تعداد روزهای دوره ای که کشتی های عملیاتی ما استخدام می کنند استفاده می کنیم (به 8 روز در زیر مراجعه کنید).



(6)

ما استفاده از ناوگان را با تقسیم تعداد روزهای کاری در یک دوره به تعداد روزهای موجود در آن دوره محاسبه می کنیم. افزایش روزهای غیر برنامه ای استخدام غیر برنامه ریزی شده باعث کاهش روزهای کاری و بنابراین استفاده از ناوگان می شود. ما برای سنجش توانایی خود در یافتن کار مناسب برای کشتی های خود از ناوگان استفاده می کنیم.



(7)

نرخ معادل منشور زمان یا نرخ TCE ، معیار GAAP غیر آمریکایی برای عملکرد متوسط ​​درآمد روزانه یک کشتی است. نرخ TCE معیار عملکرد صنعت حمل و نقل است که عمدتاً برای مقایسه تغییرات دوره به دوره عملکرد شرکت حمل و نقل استفاده می شود علی رغم تغییر در ترکیب انواع چارتر (مانند چارترهای زمانی ، منشورهای سفر) که در آن کشتی ها ممکن است بین دوره ها به کار گرفته شوند. . روش ما در محاسبه نرخ TCE تقسیم درآمد خالص هزینه سفر بر روزهای کاری برای دوره زمانی مربوطه است که ممکن است توسط سایر شرکت ها به همین صورت محاسبه نشود. توجه داشته باشید که محاسبه ما در مورد TCE شامل بخشی از سود خالص استخر هلیوس است که همچنین ممکن است باعث شود محاسبه ما با شرکتهایی که به ترتیب ما توافق نامه های استخدام را در نظر نمی گیرند متفاوت باشد.

جدول زیر سازگاری درآمد با نرخ TCE (حسابرسی نشده) برای دوره های ارائه شده را نشان می دهد:


















سه ماه تمام شد



نه ماه تمام شد


(به دلار آمریکا ، به جز روزهای کاری)


31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2019



31 دسامبر 2020


31 دسامبر 2019


صورت کسر:















درآمد


$

88،479،024


$

85،437،806



$

216،354،625


$

238،228،227


هزینه سفر



(752404)



(1،178،702)




(2،426،518)



(2،372،839)


معادل منشور زمان


$

87،726،620


$

84،259،104



$

213،928،107


$

235،855،388

















تنظیم استخر *



4،103،829






5،688،941




معادل منشور زمان به استثنای تنظیم استخر *


$

91،830،449


$

84،259،104



$

219،617،048


$

235،855،388

















مخرج:















روزهای کاری



2،074



1،941




5898



5897


نرخ TCE:















نرخ معادل منشور زمان


$

42،298


$

43،410



$

36،271


$

39996


نرخ TCE به استثنای تنظیم استخر *


$

44،277


$

43،410



$

37،236


$

39996





* برای اثر تخصیص مجدد سود استخر مطابق با موافقت نامه های مشارکت استخر به دلیل تعدیلات مربوط به عملکرد سرعت و مصرف شناورهای فعال در استخر هلیوس ، تنظیم شده است.



(8)

ما روزهای کاری را برای هر کشتی بر اساس استخدام کشتی اصلی ، از جمله کشتی های خود در استخر Helios یا روش شرکت ، تعیین می کنیم. اگر بخواهیم روزهای عملیاتی را برای هر کشتی در استخر هلیوس به عنوان منشور زمان متغیر یا روش متناوب محاسبه کنیم ، روزهای کاری و استفاده از ناوگان با کاهش متناظر با نرخ TCE ما افزایش می یابد. داده های عملیاتی با استفاده از هر دو روش به شرح زیر است:



















سه ماه تمام شد



نه ماه تمام شد




31 دسامبر 2020



31 دسامبر 2019



31 دسامبر 2020



31 دسامبر 2019



روش شرکت:

















روزهای عملیاتی


2،074




1،941




5898




5897



استفاده از ناوگان


96.2٪




98.4٪




92.0٪




96.6٪



نرخ معادل منشور زمان

$

42،298



$

43،410



$

36،271



$

39996




















روش جایگزین:

















روزهای عملیاتی


2،156




1،972




6،414




6106



استفاده از ناوگان


100.0٪




100.0٪




100.0٪




100.0٪



نرخ معادل منشور زمان

$

40،690



$

42،728



$

33،353



$

38،627






ما اعتقاد داریم که روش شرکت با استفاده از استخدام کشتی اصلی ، بینش معناداری را در مورد شرایط بازار و عملکرد کشتی های ما فراهم می کند.



(9)

Daily vessel operating expenses are calculated by dividing vessel operating expenses by calendar days for the relevant time period.

In addition to the results of operations presented in accordance with U.S. GAAP, we provide adjusted net income and adjusted EPS. We believe that adjusted net income and adjusted EPS are useful to investors in understanding our underlying performance and business trends. Adjusted net income and adjusted EPS are not a measurement of financial performance or liquidity under U.S. GAAP; therefore, these non-U.S. GAAP financial measures should not be considered as an alternative or substitute for U.S. GAAP. The following table reconciles net income and EPS to adjusted net income and adjusted EPS, respectively, for the periods presented:


















Three months ended



Nine months ended


(in U.S. dollars, except share data)


December 31, 2020


December 31, 2019



December 31, 2020


December 31, 2019


Net income


$

35,825,264


$

35,628,912



$

48,531,219


$

82,415,867


Unrealized (gain)/loss on derivatives



(479,534)



(1,446,395)




(3,952,414)



5,291,504


Adjusted net income/(loss)


$

35,345,730


$

34,182,517



$

44,578,805


$

87,707,371

















Earnings per common share—diluted


$

0.71


$

0.66



$

0.96


$

1.51


Unrealized (gain)/loss on derivatives



(0.01)



(0.03)




(0.08)



0.10


Adjusted earnings/(loss) per common share—diluted


$

0.70


$

0.63



$

0.88


$

1.61


TCE, adjusted net income, adjusted EPS and adjusted EBITDA are not recognized measures under U.S. GAAP and should not be regarded as substitutes for revenues, net income and earnings per share. Our presentation of TCE, adjusted net income, adjusted EPS and adjusted EBITDA does not imply, and should not be construed as an inference, that its future results will be unaffected by unusual or non-recurring items and should not be considered in isolation or as a substitute for a measure of performance prepared in accordance with U.S. GAAP.

Conference Call

A conference call to discuss the results will be held today, 2 فوریه 2021 در 10:00 a.m. ET. The conference call can be accessed live by dialing 1-877-407-9716, or for international callers, 1-201-493-6779, and requesting to be joined into the Dorian LPG call. A replay will be available at 1:00 p.m. ET the same day and can be accessed by dialing 1-844-512-2921, or for international callers, 1-412-317-6671. The passcode for the replay is 13715100. The replay will be available until February 9, 2021, at 11:59 p.m. ET.

A live webcast of the conference call will also be available under the investor relations section at www.dorianlpg.com.

About Dorian LPG Ltd.

Dorian LPG is a liquefied petroleum gas shipping company and a leading owner and operator of modern VLGCs. Dorian LPG’s fleet currently consists of twenty-four modern VLGCs. Dorian LPG has offices in Stamford, Connecticut, USA; London, United Kingdom؛ Copenhagen, Denmark؛ و Athens, Greece.

Forward-Looking Statements

This press release contains “forward-looking statements.” Statements that are predictive in nature, that depend upon or refer to future events or conditions, or that include words such as “expects,” “anticipates,” “intends,” “plans,” “believes,” “estimates,” “projects,” “forecasts,” “may,” “will,” “should” and similar expressions are forward-looking statements. These statements are not historical facts but instead represent only the Company’s current expectations and observations regarding future results, many of which, by their nature are inherently uncertain and outside of the Company’s control. Where the Company expresses an expectation or belief as to future events or results, such expectation or belief is expressed in good faith and believed to have a reasonable basis. However, the Company’s forward-looking statements are subject to risks, uncertainties, and other factors, which could cause actual results to differ materially from future results expressed, projected, or implied by those forward-looking statements. The Company’s actual results may differ, possibly materially, from those anticipated in these forward-looking statements as a result of certain factors, including changes in the Company’s financial resources and operational capabilities and as a result of certain other factors listed from time to time in the Company’s filings with the U.S. Securities and Exchange Commission. For more information about risks and uncertainties associated with Dorian LPG’s business, please refer to the “Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations” and “Risk Factors” sections of Dorian LPG’s SEC filings, including, but not limited to, its annual report on Form 10-K and quarterly reports on Form 10-Q. The Company does not assume any obligation to update the information contained in this press release.

Contact Information

Ted Young؛ Chief Financial Officer: Tel.: +1 (203) 674-9900 or [email protected]
Source: Dorian LPG Ltd.

SOURCE Dorian LPG Ltd.

لینک های مربوطه

http://www.dorianlpg.com