پیش بینی می شود صنعت موتور کششی در سراسر جهان تا سال 2026 با CAGR 33.7٪ از سال 2021 به 17.3 میلیارد دلار برسد

DUBLIN، 7 آوریل 2021 / PRNewswire / – “بازار جهانی موتور کشش خودرو بر اساس نوع موتور (PMSM ، DC بدون برس ، القایی AC) ، نوع (AC ، DC) ، نوع EV (BEV ، HEV ، PHEV) ، خروجی برق (کمتر از 200 کیلووات ، 200-400 کیلووات ، بالاتر از 400 کیلووات) ، نوع خودرو (PC ، CV) و منطقه – گزارش پیش بینی تا سال 2026 “به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار جهانی موتور کششی خودرو با CAGR 33.7٪ از رشد کند 4.1 میلیارد دلار در سال 2021 تا 17.3 میلیارد دلار تا سال 2026. عواملی مانند حمایت از سیاستهای دولت برای راه اندازی مدلهای جدید EV و طراحی پیشرفته موتور ، بازار موتور چسبندگی خودرو را هدایت می کند.

صنعت وسایل نقلیه الکتریکی با پیشرفت های مداوم در زمینه طراحی ، ویژگی ها ، مهندسی و فناوری های موتور الکتریکی به سرعت پیشرفت کرده است. با سختگیری روزافزون دستورات دولت درمورد انتشارات ناشی از وسایل نقلیه ، صنعت خودرو بر بهره وری ، پیشرانه بدون انتشار و فن آوری های نوآورانه تمرکز کرده است. انتظار می رود رشد بالای پیش بینی شده وسایل نقلیه الکتریکی به دلیل مجوزهای دولت و حضور جهانی OEM های بزرگ و تأمین کنندگان ردیف I ، بازار را هدایت کند.

انتظار می رود بخش وسایل نقلیه تجاری سریعترین بخش پیش بینی شده باشد

به دلیل نیاز به گشتاور راه اندازی زیاد و ظرفیت اضافه بار ، خودروهای تجاری در مقایسه با اتومبیل های سواری به موتورهای کشش قدرت بیشتری نیاز دارند. افزایش تقاضا برای و افزایش متعاقب آن فروش وسایل نقلیه تجاری ، وضع مقررات دقیق آلایندگی با افزایش محدودیت های تعیین شده در مقررات بهینه سازی مصرف سوخت توسط دولت های مختلف ، و مقررات ایمنی با هم باعث تمرکز OEM ها به سمت کاهش انتشار کربن از وسایل نقلیه تجاری شده است. پارامترهای دولت در مورد مقررات مربوط به انتشار کربن بسته به نوع خودرو و منطقه متفاوت است.

آمریکای شمالی پیش بینی شده است که بزرگترین بازار موتور کششی خودرو برای وسایل نقلیه تجاری باشد. دلیل این امر می تواند محبوبیت روزافزون کامیون های وانت در منطقه در میان تولیدکنندگان OEM مانند فورد ، کرایسلر و جنرال موتورز باشد. تولیدکنندگان موتور کششی در منطقه نیز در حال افزایش سرمایه گذاری خود در این بخش برای افزودن ویژگی های کم مصرف تر هستند. به عنوان مثال ، در اکتبر 2019، شرکت ایتون PLC از برنامه راه اندازی سیستم انتقال وسایل نقلیه تجاری سنگین الکتریکی داد. انتقال نیرو 4 سرعته و مبتنی بر معماری کارآمد شافت دراز گیربکس دستی خودکار (AMT) است که مخصوص خودروهای الکتریکی تجاری طراحی شده است. انتظار می رود که همه این عوامل تقاضای موتورهای کششی را افزایش دهند آمریکای شمالی.

پیش بینی می شود 200-400 کیلووات سریعترین بخش خروجی برق در دوره پیش بینی باشد

موتورهای کششی با توان خروجی 400-400 کیلووات به ویژه در خودروهای تجاری متوسط ​​تا سنگین نصب می شوند. این موتورها دارای گشتاور راه اندازی بالا و ظرفیت اضافه بار هستند. از آنجا که این موتورها به طور گسترده ای در وسایل نقلیه تجاری مانند کامیون ، وانت و اتوبوس مورد استفاده قرار می گیرند ، انتظار می رود تقاضای آنها در چندین کشور در سراسر کشور افزایش یابد. خاورمیانه، آمریکای شمالی، و آسیا و اقیانوسیه، که شاهد سرمایه گذاری قابل توجهی در پروژه های EV هستند. طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی با استفاده از این موتورهای کششی یکی از مهمترین عوامل محرک این بخش است. اشکودا و توشیبا از جمله تولید کنندگان موتورهای کششی با توان خروجی 200-400 کیلووات هستند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی
3.1 تأثیر COVID-19 در بازار موتور کشش خودرو ، 2018-2026

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار موتور کشش خودرو
4.2 بازار موتور کشش خودرو ، براساس منطقه
4.3 بازار موتور کشش اتومبیل آسیا و اقیانوسیه ، براساس کشور و نوع خودرو
4.4 بازار موتور کششی خودرو ، براساس نوع خودرو
4.5 بازار موتور کشش خودرو ، براساس نوع EV
4.6 بازار موتور کشش خودرو ، براساس نوع
4.7 بازار موتور کشش خودرو ، توسط خروجی برق
4.8 بازار موتور کشش خودرو ، براساس نوع موتور

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 افزایش تقاضا برای موتورهای با کارایی بالا
5.2.1.2 افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی
5.2.1.3 پیشرفت در پیشرانه های الکتریکی برای سیستم های کششی
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 محدودیت در دسترس بودن و نوسانات قیمت مواد مورد استفاده در تولید
5.2.2.2 زیرساخت شارژ محدود EV
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 اجرای هنجارهای دقیق انتشار و مقررات زیست محیطی
5.2.3.2 قیمت ناپایدار سوخت های فسیلی
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 گرم شدن بیش از حد موتورهای کششی
5.2.4.2 یارانه های کاهش یافته برای خودروهای الکترونیکی
5.2.5 تأثیر پویایی بازار
5.3 بازار کشش خودرو ، سناریوهای بازار (2018-2026)
5.3.1 محتمل ترین سناریو
5.3.2 سناریوی خوش بینانه
5.3.3 سناریوی بدبینانه
5.4 پنج نیروی باربر
5.4.1 تهدید ورود تازه واردان
5.4.1.1 ورود بازیکنان بازار جدید
5.4.1.2 تحولات جدید توسط OEM ها برای ماندن در رقابت
5.4.2 تهدید به جایگزین ها
5.4.2.1 تصویب وسایل نقلیه سوختی پاک
5.4.2.2 ظهور موتورهای جایگزین
5.4.3 قدرت چانه زنی خریداران
5.4.3.1 افزایش تقاضا برای موتورهای کششی خودرو
5.4.3.2 کاهش قیمت EV
5.4.3.3 در دسترس بودن موتورهای جایگزین و تأمین کنندگان
5.4.4 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
5.4.4.1 تقاضا برای مواد اولیه عمده
5.4.4.2 نوسانات قیمت مواد اولیه عمده
5.4.5 شدت رقابت رقابتی
5.4.5.1 بازیکنان بازار از قبل تاسیس شده
5.4.5.2 تحولات جدید مربوط به موتورهای کششی خودرو
5.5 تجزیه و تحلیل قیمت
5.6 تجزیه و تحلیل زنجیره تامین
5.7 اکوسیستم
5.8 تجزیه و تحلیل فناوری
5.8.1 مقدمه
5.8.2 ماژول های درایو هیبریدی و الکتریکی
5.8.3 موتورهای الکتریکی پرقدرت
5.9 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
5.10 مطالعه موردی
5.11 داده های تجارت / فروش
5.12 بررسی اجرایی مقررات
5.13 بازار موتور کشش خودرو: تأثیر COVID-19
5.13.1 تأثیر در تأمین مواد اولیه
5.13.2 تأثیر در تولید موتور کششی
5.13.3 تأثیر ناشی از تقاضای EV

6 بازار موتور کشش خودرو ، براساس نوع موتور
6.1 مقدمه
6.2 داده عملیاتی
6.2.1 فرضیات
6.2.2 روش تحقیق
6.2.3 بینش اولیه اصلی
6.3 PMSM
6.3.1 مناسب برنامه های با کارایی بالا
6.4 موتورهای القایی AC
6.4.1 پیچیدگی محدود و هزینه پایین برای افزایش تقاضا

7 بازار موتور کشش خودرو ، براساس نوع EV
7.1 مقدمه
7.2 داده عملیاتی
7.2.1 فرضیات
7.2.2 روش تحقیق
7.2.3 بینش اولیه اصلی
7.3 وسیله نقلیه الکتریکی باتری (BEV)
7.3.1 هنجارهای انتشار دقیق باعث تقاضای BEV ها می شوند
7.4 وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV)
7.4.1 نیاز کمتر به برق باعث افزایش تقاضا برای HEV می شود
7.5 پلاگین هیبریدی الکتریکی (PHEV)
7.5.1 دامنه بالای الکتریکی PHEV به طور چشمگیری بازار را هدایت می کند

8 بازار موتور کشش خودرو ، توسط خروجی برق
8.1 مقدمه
8.2 داده عملیاتی
8.2.1 فرضیات
8.2.2 روش تحقیق
8.2.3 بینش اولیه اصلی
8.3 کمتر از 200 کیلووات
8.3.1 برقرسانی اتومبیل های مسافری برای هدایت قطعه کمتر از 200 کیلووات
8.4 200-400 کیلووات
8.4.1 انتظار می رود که آرایه وسیعی از برنامه ها مانند اتوبوس های EV و کامیون ها برای راه اندازی این بخش تقاضا کنند.
8.5 بالای 400 کیلووات
8.5.1 انتظار می رود افزایش نرخ شهرنشینی و افزایش جمعیت باعث افزایش تقاضای موتورهای بالای 400 کیلووات شود

9 بازار موتور کشش خودرو ، براساس نوع
9.1 مقدمه
9.2 داده عملیاتی
9.2.1 فرضیات
9.2.2 روش تحقیق
9.2.3 بینش اولیه اصلی
9.3 جریان مستقیم
9.3.1 انتظار می رود که مزایای عملیاتی مانند کم صدا و نگهداری کمتر برای افزایش تقاضا برای موتورهای DC
9.4 AC
9.4.1 انتظار می رود که کارآیی بالا و هزینه ساخت پایین موتورهای کششی AC باعث افزایش تقاضا شود

10 بازار موتور کشش خودرو ، براساس نوع خودرو
10.1 مقدمه
10.2 داده عملیاتی
10.2.1 فرضیات
10.2.2 روش تحقیق
10.2.3 بینش اولیه اصلی
10.3 اتومبیل مسافری
10.3.1 افزایش تعداد هنجارهای انتشار مربوط به اتومبیل های مسافری برای افزایش تقاضا برای موتورهای کششی
10.4 وسایل نقلیه تجاری
10.4.1 افزایش تقاضا در بخش لجستیک برای رشد بخش

11 بازار موتور کشش خودرو ، براساس منطقه
11.1 مقدمه
11.2 آسیا و اقیانوسیه
11.3 اروپا
11.4 آمریکای شمالی

12 منظره رقابتی
12.1 بررسی اجمالی
12.2 چارچوب ارزیابی بازار
12.3 چارچوب ارزیابی بازار: تجزیه و تحلیل درآمد بازیکنان دارای لیست برتر / عمومی
12.4 تجزیه و تحلیل سهم بازار
تأثیر 12.5 COVID-19 بر روی شرکت های موتور کششی خودرو
12.5.1 تأثیر بر تقاضای EV
12.6 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار
12.7 سناریوی رقابتی
12.7.1 بازار موتور کشش خودرو: محصولات راه اندازی می شود
12.7.2 بازار موتور کشش خودرو: معاملات ، 2018-2020
12.7.3 بازار موتور کشش خودرو: دیگران ، 2018-2020
12.8 نقشه برداری رهبری رقابتی برای بازار موتور کشش خودرو
12.8.1 ستاره
12.8.2 رهبران نوظهور
12.8.3 فراگیر
12.8.4 شرکت کننده
12.9 قدرت نمونه کارها محصول
12.10 تعالی استراتژی تجاری
رد پای محصول -11/11 ارزیابی شرکت
12.12 ماتریس ارزیابی راه اندازی / SME ، 2020
12.13 برندگان در مقابل Tail-Enders

13 پروفایل شرکت
13.1 Borgwarner Inc.
13.2 شرکت BYD شرکت آموزشی ویبولیتین
13.3 شرکت تسلا
13.4 گروه شافلر
13.5 ZF Friedrichshafen AG
13.6 Eaton Corporation plc
13.7 Robert Bosch GmbH
13.8 Continental AG
13.9 شرکت Denso
13.10 مگنا بین المللی
13.11 منابع جانسون الکتریک محدود
13.12 Valeo S.A.
13.13 گروه ماهله
13.14 شرکت Nidec
13.15 شرکت میتسوبا
13.16 ژجیانگ موسس موتور شرکت آموزشی ویبولیتین
13.17 Zhongshan Broad-Ocean Motor Company Ltd.
13.18 شنژن Inovance Technology Co. Ltd.
13.19 شنژن Megmeet Electric Co. Ltd.
13.20 بازیکنان دیگر
13.20.1 آسیا و اقیانوسیه
13.20.1.1 Jing-Jin Electric
13.20.1.2 شانگهای Edrive Co. Ltd.
13.20.1.3 United Automotive Electronics Co. Ltd. (UAES)
13.20.1.4 Zhuhai Enpower Electric Co. Ltd.
13.20.1.5 گروه Shuanglin
13.20.1.6 Zhuzhou CRRC Times Electric Co. Ltd.

14 توصیه تحلیلگر
14.1 پیشرفت پیشرانه کششی در وسایل نقلیه الکتریکی و فناوری های قدرتمند موتور
14.2 آسیا و اقیانوسیه برای رانندگی در بازار موتور کشش خودرو
14.3 نتیجه گیری

15 ضمیمه
15.1 راهنمای بحث
15.2 دانش دانش: پورتال اشتراک
15.3 سفارشی سازی موجود

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ark8w1 مراجعه کنید

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com