LFX با بهره گیری از فرصت های جدید دیجیتالی که صنعت خرده فروشی را دگرگون می کند و پایداری زنجیره تأمین را امکان پذیر می کند ، سرمایه گذاری کرد

هنگ کنگ و سانفرانسیسکو، 7 آوریل 2021 / PRNewswire / – با تکامل سریع صنعت خرده فروشی که توسط فناوری های دیجیتال و تقاضاهای پیچیده مصرف کنندگان شکل گرفته ، شرکت مادر Li & Fung Limited ، پیشگام زنجیره تامین پیشرو در جهان ، امروز یک شرکت جدید – LFX – را راه اندازی کرد تا از جدید استفاده کند. فرصت های دیجیتال صنعت خرده فروشی را متحول می کند و پایداری زنجیره تامین را امکان پذیر می کند.

مدل کسب و کار LFX متمرکز بر بسترهای جوجه کشی ، سرمایه گذاری و عملیاتی ارائه دهنده راه حل های دیجیتال و خدمات مجهز به دیجیتال در سراسر زنجیره تأمین کالاهای مصرفی پایان به انتها است. LFX سرمایه گذاری های دیجیتالی را ارائه می دهد که به طور مستقیم به مارک ها ، خرده فروشان ، شرکت های تجارت الکترونیکی ، بازیکنان C2M (مصرف کننده به تولید کننده) و همچنین تولیدکنندگان راه حل ارائه می دهد. هدف راه حل های آن پوشش دادن همه جنبه های زنجیره ارزش ، شامل تجارت ، اطلاعات و جریان وجوه است. فعالیت های اولیه آن بر توسعه محصول دیجیتال سه بعدی و زنجیره تامین fintech متمرکز خواهد بود. علاوه بر این ، یک بخش سرمایه گذاری خطر پذیر برای شناسایی و سرمایه گذاری در فناوری هایی که خرده فروشی جهانی ، زنجیره تأمین و تدارکات را متحول می کند ، تشکیل شده است.

LFX به عنوان شاخه ای از Li & Fung ، دانش ، تجربه عملی بیش از 100 سال و روابط بین زنجیره تأمین جهانی را به ارمغان می آورد. LFX از توانایی و بینش منحصر به فردی برای شناسایی و به بازار آوردن فناوری های دیجیتالی برخوردار است که امروز تأثیر فوری خواهند داشت ، ضمن اینکه می داند برای تحقق زنجیره تأمین پایدار آینده ، در زمانی که صنعت خرده فروشی در حال انجام است ، چه اتفاقی باید در آینده بیفتد. شکل گرفته توسط فن آوری های دیجیتال و نیازهای پیچیده مصرف کننده است.

اسپنسر فونگ، رئیس اجرایی گروه ، Li & Fung و LFX گفتند: “ما LFX را به عنوان یک شرکت جداگانه برای ایجاد دانش زنجیره تأسیس لی و فانگ تاسیس کردیم تا روشهای جدیدی از تفکر را به وجود آورد و در ایجاد ، ساخت و فروش محصولات انقلابی ایجاد کند. مصرف پایدار شروع می شود با دیجیتال سازی زنجیره تامین و LFX در حال تشکیل یک اکوسیستم است که نوآوری ها ، افراد و شرکت های متعهد به سرعت بخشیدن به دیجیتال سازی و تبدیل صنعت خرده فروشی را بهم متصل می کند. “

اد لام، مدیر مالی و عضو کمیته اجرایی Li & Fung ، به عنوان مدیر عامل شرکت LFX انتخاب شده است. وی بیش از 25 سال تجربه استراتژیک ، مالی و تجاری با دانش و بینش عمیق زنجیره تامین برای هدایت شرکت جدید به ارمغان آورده است. Li & Fung در مرحله انتصاب یک رهبر مالی جدید است.

“سالانه تقریباً 40 میلیون تن پسماند نساجی به محل دفن زباله می رود و تخمین زده می شود که فقط 60٪ پوشاک با قیمت کامل فروخته شود[1]. مصرف پایدار نیاز به تغییر رفتار دارد و این کار از زنجیره تأمین آغاز می شود. هدف ما در LFX کاهش تأثیرات زیست محیطی صنعت و ترویج مصرف پایدار است. ما معتقدیم که با ادغام تجربه صنعت دنیای واقعی با ایده های جدیدی که کارآفرینان و فن آوران ارائه می دهند ، به نوآوری های عملی دست خواهیم یافت که این صنعت از آنها استقبال خواهد کرد. ” اد لام، مدیر ارشد اجرایی ، LFX.

[1] تجارت مد – شاخص پایداری BoF ، مارس 2021

درباره LFX

LFX یک بستر جوجه کشی ، سرمایه گذاری و عامل ایجاد سرمایه گذاری های دیجیتالی است که از طریق راه حل ها و خدمات نوآورانه دیجیتال ، زنجیره تامین و صنعت خرده فروشی را متحول می کند. LFX به عنوان شاخه ای از Li & Fung در حال ایجاد یک اکوسیستم از کارآفرینان ، فن آوران و شرکایی است که علاقه زیادی به دیجیتالی کردن زنجیره تأمین و مصرف پایدار دارند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.lfxdigital.com مراجعه کنید.

درباره Li & Fung Limited

لی و فونگ ، هنگ کنگدفتر مرکزی چند ملیتی ، شریک اصلی راه حل های زنجیره تامین در جهان است. این متخصص در مدیریت مسئولانه زنجیره های تأمین کالاهای با حجم زیاد و حساس به زمان برای خرده فروشان و مارک های برجسته در سراسر جهان ، با بیش از 230 دفتر در بازارهای تولید مهم در سراسر جهان ، متخصص است. هدف آن ایجاد زنجیره تأمین آینده برای کمک به مشتریان خود در پیمایش اقتصاد دیجیتال و بهبود زندگی یک میلیارد نفر در زنجیره تأمین است.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.lifung.com مراجعه کنید.

منبع لی فونگ؛ LFX