با وجود افت چشمگیر در مایل های رانده شده ، مرگ و میرهای وسایل نقلیه موتوری در سال 2020 بالاترین میزان در 13 سال گذشته برآورد شده است

ایتاسکا ، بیماری، 4 مارس 2021 / PRNewswire / – برای اولین بار از سال 2007 ، داده های اولیه شورای امنیت ملی نشان می دهد که حدود 42،060 نفر در تصادفات وسایل نقلیه موتوری در سال 2020 جان خود را از دست داده اند. این یک رشد 8 درصدی نسبت به سال 2019 در یک سال است به دلیل همه گیری ، مردم به طور قابل توجهی کمتر رانندگی می کنند. میزان تخمینی مقدماتی مرگ و میر در جاده ها سال گذشته نسبت به دوره 12 ماهه گذشته 24 درصد افزایش داشت ، علی رغم کاهش 13 درصدی مایل ها. افزایش نرخ مرگ بالاترین میزان برآورد سال به سال است که NSC از سال 1924 – 96 سال محاسبه کرده است. این تأکید بر عدم موفقیت مداوم ملت در اولویت قرار دادن ایمنی در جاده ها است که خالی تر اما بسیار کشنده تر می شود.

تخمین زده شده است که 4.8 میلیون کاربر جاده دیگر به شدت مجروح شده باشندمن در تصادفات در سال 2020 ، و برآورد هزینه برای جامعه بوده است 474 میلیارد . با تصویر نگران کننده ای که این داده ها ترسیم کرده اند ، NSC رئیس جمهور را ترغیب می کند جو بایدن و دبیر حمل و نقل پیت بوتیگیگ متعهد به مرگ صفر در جاده ها تا سال 2050 – تماس با NSC و بیش از 1500 سازمان و افراد دیگر در ژانویه در نامه ای به دولت جدید.

وی گفت: “این بسیار غم انگیز است که در ایالات متحده ، ما اتومبیل ها را از جاده ها خارج می کنیم و هیچ گونه ایمنی ایمنی به دست نمی آوریم.” Lorraine M. Martin، رئیس جمهور و مدیر عامل شورای امنیت ملی. “این داده ها فقدان فرهنگ موثر ایمنی راه ها را آشکار می کند. زمان آن است که به طور کلی و م safetyثر به ایمنی راه ها بپردازیم و NSC آماده کمک به همه ذینفعان ، از جمله دولت فدرال است.”

براساس داده های مقدماتی NSC ، ایالت ها همچنین سال به سال تغییرات چشمگیری در مرگ و میرها تجربه کرده اند. برآوردها نشان می دهد که تنها 9 ایالت کاهش مرگ و میر داشته اند: آلاسکا (-3٪) ، دلاور (-11٪) ، هاوایی (-20٪) ، آیداهو (-7٪) ، ماین (-1٪) ، نبراسکا (-9٪) ، نیومکزیکو (-4٪) ، داکوتای شمالی (-1٪) و وایومینگ (-13٪)

هشت ایالت در سال گذشته بیش از 15 درصد افزایش در تعداد تخمینی مرگ داشته اند: آرکانزاس (+ 26٪) ، کانتیکت (+ 22٪) ، منطقه کلمبیا (+ 33٪) ، گرجستان (+ 18٪) ، می سی سی پی (+ 19٪) ، جزیره رود (+ 26٪) ، داکوتای جنوبی (+ 33٪) و ورمونت (+ 32٪)

بر اساس راهنمایی منتشر شده توسط ائتلاف Road to Zero and NSC در سال 2018 ، اولین قدم برای مرگ صفر این است که دو برابر کار کنیم. برخی از اقدامات فوری برای نجات جان که باعث می شود کشور در جاده ای قرار گیرد تا مرگ صفر باشد شامل موارد زیر است:

  • اجرای عادلانه قوانین ایمنی راه ها ، سیاست ها ، رویه ها ، بهبود زیرساخت ها بسیار ضروری است. جوامع رنگی به طور نامتناسبی تحت تأثیر تصادفات وسایل نقلیه موتوری ، سیاست های جاده ای ، عدم دسترسی به حمل و نقل عمومی و زیرساخت های ضعیف قرار می گیرند ، از جمله سایر عناصر حیاتی که یک سیستم ایمن را ایجاد می کنند.
  • جرقه زنی اجباری برای رانندگان مست مجازات ، مستقل ، کاهش سطح BAC به 05/0 و آموزش بهتر در مورد ماهیت اختلال و زمان شروع آن
  • کاهش – افزایش نیاوردن – محدودیت سرعت مطابق با طراحی راه ، با استفاده از رویکرد سیستم ایمن
  • نصب و استفاده از اجرای خودکار برای پشتیبانی از سرعتهای ایمن و رعایت چراغ راهنمایی
  • قوانینی که همه استفاده از تلفن همراه – از جمله هندزفری – را ممنوع می کند ، باید شامل همه رانندگان شود ، نه فقط نوجوانان. کشورهایی که ممنوعیت های موجود دارند باید اجرای قانون را از درجه دوم به ابتدایی ارتقا دهند.
  • قوانین کمربند ایمنی باید از مرحله ثانویه به اجرای اولیه ارتقا یابد و قوانین مهار باید برای هر مسافر در هر موقعیت نشیمن ، در انواع وسایل نقلیه گسترش یابد.
  • تمام رانندگان جدید زیر 21 سال – نه فقط افراد زیر 18 سال – باید به سیستم صدور مجوز سه طبقه برای رانندگان تازه کار پایبند باشند
  • سیستم های کمک راننده خودکار (ADAS) که پتانسیل پس انداز دارند باید استاندارد شده و در ناوگان تسریع شوند
  • قوانین کلاه ایمنی موتور سیکلت باید تصویب یا دوباره به کار گرفته شود
  • جوامع و شهرداری ها باید برنامه های جامعی را برای ایمنی عابر پیاده و دوچرخه سوار اتخاذ کنند

برآورد مرگ و میر وسیله نقلیه موتوری با بالغ شدن داده ها ، جزئی و کم می شود. شورای امنیت ملی از داده های مرکز ملی آمار بهداشت ، بازوی CDC استفاده می کند ، به طوری که مرگ و میرهایی که در طی 100 روز پس از سقوط اتفاق می افتد و در جاده های عمومی و خصوصی – مانند پارکینگ ها و مسیرهای رانندگی – در شورای شورا گنجانده شده است. برآورد

شورای ایمنی ملی تخمین میزان مرگ و میر در ترافیک را از سال 1913 محاسبه کرده است. اطلاعات تخمین تکمیلی ، از جمله برآورد برای هر ایالت ، در اینجا یافت می شود.

درباره شورای امنیت ملی

شورای امنیت ملی طرفدار برجسته ایمنی غیرانتفاعی آمریکا است – و بیش از 100 سال است که فعالیت می کند. ما به عنوان یک سازمان مستقر در مأموریت ، با هدف تمرکز تلاش های خود بر روی محل کار ، جاده و آسیب دیدگی ، عوامل اصلی مرگ و جراحات قابل پیشگیری را از بین می بریم. ما یک فرهنگ ایمنی ایجاد می کنیم تا علاوه بر ایمن نگه داشتن افراد در محل کار ، بلکه فراتر از محل کار افراد را نیز ایمن نگه داریم تا بتوانند کاملترین زندگی خود را داشته باشند.

اتصال با NSC:

فیس بوک

توییتر

LinkedIn

یوتیوب

اینستاگرام

من شورای امنیت ملی “آسیب های جدی” را به عنوان مواردی که نیاز به مراقبت پزشکی دارند تعریف می کند.

منبع شورای امنیت ملی

لینک های مربوطه

www.nsc.org