نگاهی به آینده استراتژی های اسکیت بورد و معماری سکو

DUBLIN، 9 آوریل 2021 / PRNewswire / – گزارش “استراتژی های معماری اسکیت بورد و پلت فرم آینده شرکت های وسایل نقلیه الکتریکی ، گزارش تحقیق 2021” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

همزمان با همگرایی صنعت خودرو به سمت قابلیت های متصل ، خودمختار ، مشترک و الکتریکی (CASE) ، OEM ها در حال کار بر روی مهندسی مجدد سیستم عامل های معمولی خود هستند تا بتواند اجزای خودروی الکتریکی (باتری ها و موتورها) را در خود جای دهد. با این حال ، انتقال صنعت از رویکرد خودرو محور به رویکرد خدمات محور ، توسعه بسترهای دیجیتال جدید (نرم افزار ، اتصال برگشتی و ابر) را ضروری می کند.

سیستم عامل های EV مدولار آینده ، انعطاف پذیر و چند وجهی خواهند بود ، انواع مختلفی از اشکال و اشکال مختلف بر روی یک برنامه ساخته می شوند ، برای OEM ها وقت ، تلاش و هزینه لازم برای راه اندازی مدل های جدید صرفه جویی می شود OEM ها بر اساس استراتژی های خود ، با OEM های سنتی رویكرد تدریجی و توسعه دهندگان جدید (تسلا ، وایمو) شروع به مشاركت می كنند.

از این مطالعه می توان بینش منحصر به فردی بدست آورد. خواننده می تواند:

  • کشف کنید که چگونه شرکت کنندگان در بازار می توانند روند بازار را به رشد مطلوب تبدیل کنند و چگونه می توانند از مدل های جدید کسب و کار اطمینان حاصل کنند
  • کشف کنید که چگونه یک رویکرد مشترک توسعه سیستم عامل نه تنها به فعالیت های سریع توسعه کمک می کند بلکه سرمایه گذاری کلی مورد نیاز تولید کننده را نیز کاهش می دهد
  • تشخیص دهید که چگونه عملکردهای عملیاتی یا افزونگی باید یک ویژگی اصلی در سیستم عامل های آینده EV / AD باشد.
  • بیاموزید که چگونه مدولاراسیون باعث می شود طیف وسیعی از قابلیت های متنوع بدون نیاز به تغییر در ساختارهای اساسی سیستم عامل به یک وسیله نقلیه وارد شود
  • بدانید که چگونه سکوی اسکیت بورد و شاسی نورد به OEM ها انعطاف پذیری ارائه بخش های مختلفی از وسایل نقلیه و سبک های مختلف بدنه را بر اساس همان پلت فرم ارائه می دهند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. امر استراتژیک 8

2. نمای کلی صنعت

  • تغییر چشم انداز – همگرایی CASE
  • تمرکز بر برق
  • رویکرد مبتنی بر سیستم عامل به CASE
  • سه نوع سیستم عامل اصلی
  • سیستم عامل های EV
  • مشتقات موجود سیستم عامل EV
  • کارایی سیستم عامل

3. بررسی اجمالی مدل کسب و کار

  • مدل های کسب و کار
  • خلاصه رویکردهای مدل کسب و کار

4. مطالعات موردی OEM

  • چشم انداز رقابتی – مناطق تمرکز
  • چشم انداز رقابتی – مناطق متمرکز برای نصب های سنتی
  • خودمختاری GM
  • فولاد واگن MEB
  • بستر های نرم افزاری REE

5- عوامل محرک رویکرد بستر های نرم افزاری

  • P / F Momentum – هزینه ، دسترسی به فناوری و زمان ورود به بازار از اهداف استراتژیک است
  • مدل برون سپاری – استراتژی های موقت نصب شده برای دستیابی به دانش به موقع و حیاتی
  • مونه – نمونه ای از یک سیستم عامل کاملاً یکپارچه (P / F + E / E + S / W + وسیله نقلیه + سیستم عامل تحرک)
  • Silver Bullet – P / F که سخت افزار و نرم افزار را بهمراه قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها ادغام می کند
  • OEM ها / انجمن های مهندسی – برای ارتباط با نمونه کارها از P / F به روشی استراتژیک استفاده کنید

6. مزایای رویکرد P / F

  • استراتژی های P / F – تهیه هر دو مدل هزینه و R&D در مقابل مدل تجاری (به عنوان مثال MaaS)
  • محصول نهایی – شاسی نورد دیجیتال (شاسی برقی)
  • هدف اصلی – به OEM ها اجازه دهید بر سیستم های خودران و توسعه عملیات ناوگان تمرکز کنند

7. تأثیر خلل P / F برای شرکت های ردیف اول

  • پیشنهاد اخلال گر – ارائه دهندگان P / F خود را به عنوان فروشگاه های یک مرحله ای تعیین می کنند

8. سد معبرها به تصویب P / F

  • سد معبر – کل بازار آدرس پذیر (TAM) و مقیاس اقتصادی

9. کل بازار آدرس پذیر

10. نقش تأمین کنندگان ردیف اول

  • نقش های متنوع شرکت کنندگان در بازار
  • سطح نامزدی
  • سطح نامزدی (1 تا 7)

11. تأثیر P / F بر سیستم های ترمز

  • تأثیر P / F بر سیستم های ترمز – ماژول مجتمع
  • تأثیر P / F بر سیستم های ترمز

12. تأثیر P / F بر سیستم های فرمان

  • تأثیر P / F بر سیستم های فرمان – ماژول هدایت به سیم
  • تأثیر P / F بر سیستم های فرمان – توسعه هدایت به سیم

13. جهان فرصت رشد

  • فرصت رشد 1 – مدولار بودن ، مقیاس پذیری و قابلیت های عملیاتی داخلی برای ایجاد ویژگی های اصلی سیستم عامل های آینده EV / AD باید
  • فرصت رشد 2 – صدور مجوز برای بستر های نرم افزاری به OEM ها کمک می کند تا سرمایه گذاری بالایی را که در توسعه P / F انجام شده است ، بازیابی کنند

14. قدم های بعدی

15. لیست نمایشگاه ها

شرکت های ذکر شده

  • جنرال موتورز
  • REE
  • تسلا
  • فولکس واگن
  • وایمو

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/et4t1i مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیقات بازار بین المللی و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات مربوط به بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع اصلی ، شرکت های برتر ، محصولات جدید و آخرین روند را به شما ارائه می دهیم.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com