چه کسی در جنگ فناوری باتری قدرت پیروز خواهد شد؟

شانگهای، 18 ژوئن 2021 / PRNewswire / – Cango Inc (NYSE: CANG) (“Cango” یا “شرکت”) با چشم انداز در حال تکامل صنعت جهانی خودرو ، در حال ارائه بینشی از صنعت به صورت ماهیانه به نام “CANGO Auto View” برای ایجاد خوانندگان است. ، رانندگان و مسافران با آنچه در بازار اتومبیل ارائه می شود ، چه روندهایی در حال ظهور هستند و چه سوراخ هایی باید ایجاد شوند ، سرعت بالایی دارند.

در زیر مقاله ای از نسخه 3 شرکت برای فوریه 2021.

در سال 1876 ، نیکولاس آگوست اتو، یک آلمانی ، با دوست خود یک موتور بنزینی چهار زمانه ساخت اوژن لانگن. بازده حرارتی این موتور به 6 درصد ، چهار برابر موتور گازی ساخته شده توسط لنوآیر در همان زمان رسیده است. بنابراین ، موتور احتراق داخلی به وجود آمد و دوران جدیدی را برای وسایل نقلیه مسافری ، کامیون های سنگین ، کشتی ها ، هواپیماها و بسیاری دیگر از وسایل تحرک انسان آغاز کرد. در نتیجه ، انرژی بحرانی تر می شود.

از طرف دیگر بیش از یک قرن از اختراع و استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی (EV) می گذرد. در اوایل سال 1881 ، مهندس فرانسوی گوستاو تروو سه چرخه ای ساخت که از باتری های اسید سرب کار می کند. اما به دلیل فناوری عقب مانده ، باتری ها به اندازه موتورهای احتراق داخلی مقرون به صرفه نبودند و بنابراین در مقیاس وسیع استفاده نمی شدند.

با پیشرفت سریع در سال 2020 ، پیشرفت فن آوری جدید انرژی شرکت های خودروساز را در سراسر جهان ترغیب کرد تا شروع به برنامه ریزی برای خودروهای الکتریکی کنند ، و در نتیجه یک سری راه اندازی خالص EV انجام شود. شرکت های خودروی سواری اروپایی به رهبری فولکس واگن قصد دارند صدها میلیارد یورو در زمینه برق رسانی و معرفی صدها مدل خودرو سرمایه گذاری کنند. فولکس واگن تولید انبوه مدل های مبتنی بر پلت فرم خالص الکتریکی MEB خود را آغاز کرده و ID.3 تاج گذاری شده است اروپا ارائه پیشنهاد خالص EV.

در همین حال در چین، تسلا ، نیو ، لی خودکار، WM Motor و سایر خودروسازان نوظهور نام خود را به دست آورده اند و شرکت های سنتی تولید اتومبیل یکی پس از دیگری مارک های انرژی جدیدی را راه اندازی کرده اند.

در سال 2018 ، BAIC BJEV با مگنا یک سرمایه گذاری مشترک ایجاد کرد و نام تجاری ARCFOX خانه خود را در ژن جیانگ پیدا کرد. DFMC Voyah را انکوبه کرد. SAIC ، Alibaba و Shanghai Pudong New Area با هم سرمایه گذاری کرده و IMMotors را راه اندازی کردند. و سه سال پس از تأسیس ، GAC AIAN رسماً فعالیتهای مستقلی را آغاز كرد. احزاب متعددی به صحنه آمده اند تا به طور مشترک عصر خودروسازان نوظهور را آغاز کنند.

داده های موجود نشان می دهد بازار داخلی NEV رشد مداومی را حفظ کرده است. از همان زمان نوامبر 2020، فروش تجمعی NEV در چین به 1.109 میلیون وسیله نقلیه رسیده است. در سال 2019 ، 1.242 میلیون NEV در سال تولید شد چین، که نسبت به 1.27 میلیون 2018 کاهش 2.25 درصدی را نشان می دهد ، اما 58.37٪ از 517،000 در سال 2016 جهش داشته است. شایان ذکر است که فقط 79،000 NEV در چین در سال 2014

از نظر ساختار زنجیره صنعتی ، NEV ها شبیه خودروهای سنتی مجهز به گاز هستند از این جهت که زنجیره صنعتی آنها شامل چندین صنعت و یک بازیگر نسبتاً پیچیده است. با این وجود زنجیره صنعتی وسایل نقلیه جدید انرژی (NEV) از نظر ساختاری با وسایل نقلیه سنتی متفاوت است ، زیرا بیشترین تفاوت بین این دو نوع وسیله نقلیه این است که موتورها ، باتری ها و قطعات کنترل الکترونیکی در موتورهای وسایل نقلیه سنتی جایگزین شده اند. NEV ها به عبارت دیگر ، بر اساس زنجیره صنعتی سنتی ، صنعت باتری سازی (از جمله توسعه منابع بالادست) ، موتورها و سیستم های کنترل الکترونیکی به زنجیره صنعتی NEV ها اضافه شده است.

ایمنی باتری همچنان مسئله ای است

NEV ها در سراسر جهان رشد تدریجی ، اما مداومی را تجربه می کنند و چین صنعت باطری برق وارد فاز توسعه سریع شده است. در سال 2019 ، مقیاس چین بازار باتری برق بیش از 70 میلیارد یوان و باتری برق خروجی 71 گیگاوات ساعت است. در پشت رشد سریع ، روند آینده فناوری جدید باتری های انرژی و ایمنی فعلی باتری بحث های داغی را در سراسر جامعه برانگیخته است.

در طول سه سال گذشته ، چین هر از گاهی شاهد احتراق خود به خودی NEV ها است. فقط در سال 2020 ، بیش از 20 مورد از این حادثه رخ داده است که شامل چندین مارک تجاری داخلی و مشترک است.

دلیل اصلی آتش سوزی های احتراق احتراق خود به خود ناشی از فرار حرارتی است که به دنبال ضربه خارجی بر روی باتری ها یا کنترل نادرست باتری ها اتفاق می افتد. به عنوان مثال ، بهار و تابستان فصول پرحادثه ای برای آتش سوزی وسایل نقلیه الکتریکی هستند ، عمدتا به این دلیل که عملکرد باتری در نتیجه دوره های طولانی دما ، باران و سایر عوامل محیطی تغییر می کند. علاوه بر این ، استفاده از باتری های با چگالی زیاد انرژی ، شارژ بیش از حد باتری و برخورد فیزیکی منجر به تغییراتی در ساختار داخلی باتری می شود که به نوبه خود منجر به احتراق خود به خودی می شود.

بنیانگذار تسلا الون ماسک اصرار دارد ، با این حال ، احتمال احتراق خود به خودی در بیشتر خودروهای الکتریکی کمتر از وسایل نقلیه مجهز به گاز است. و حق با اوست. طبق نظر م Instituteسسه یادبود باتل در ایالات متحده و چندین مutesسسه دیگر ، از دیدگاه فنی ، خودروهای الکتریکی در مقایسه با وسایل نقلیه سنتی که دارای گازسوز هستند ، خطر احتراق خود به خودی کمتری دارند.

با این حال ، یک واقعیت قابل ذکر است ، پارک اتومبیل های اتومبیل نسبتاً کم است و در مراحل اولیه توسعه صنعتی است اما هنوز مورد استقبال زیاد مصرف کننده قرار نگرفته است ، لازم است موارد ایمنی حتی با دقت بیشتری کنترل شود.

درباره Cango Inc.

Cango Inc. (NYSE: CANG) پیشرو در زمینه خدمات معاملات خودرویی در است چین فروشندگان ، موسسات مالی ، خریداران اتومبیل و سایر شرکت کنندگان در صنعت را بهم متصل کنید. در سال 2010 توسط گروهی از پیشگامان در تاسیس شد چین دفتر مرکزی صنعت مالی خودرو ، دفتر مرکزی شرکت در است شانگهای و خریداران خودرو را از طریق یک شبکه فروشنده در سراسر کشور درگیر می کند. خدمات این شرکت در درجه اول شامل تسهیل تأمین مالی خودرو ، معاملات تجارت خودرو و تسهیل خدمات پس از بازار است. Cango با استفاده از مزایای رقابتی خود در فناوری ، بینش داده ها و زیرساخت های مبتنی بر ابر ، می تواند شرکت کنندگان پلتفرم خود را به هم متصل کند و در عین حال تجربه کاربری بالایی را برای آنها به ارمغان بیاورد. مدل پلت فرم Cango آن را در موقعیت منحصر به فرد قرار می دهد تا به عنوان بازارهای خودرو و تحرک در شرکت های پلتفرم و شرکای تجاری خود ارزش افزوده باشد. چین ادامه رشد و تکامل. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: www.cangoonline.com.

تماس با رسانه:

جولیت یه
شرکت کانگو
تلفن: +86 21 3183 5088 ext.5581
پست الکترونیک: [email protected]
توییتر: https://twitter.com/Cango_Group

SOURCE Cango Inc.