براون + هادسون آزمون ارزش ها و نوع شخصیت مسافر را معرفی می کند

چرا الان خوب ، تقاضای زیادی برای سفر وجود دارد. قابل درک است که همه ما فقط می خواهیم – برای فرار به – هر کجا برویم. ما بیش از یک سال وقت داشتیم که در مورد مکان هایی که می خواهیم برویم ، خواب ببینیم ، اما آیا واقعاً دیگر فکر نکرده ایم؟ آیا ما وقت گذاشته ایم و به این فکر می کنیم که چرا سفر می کنیم ، چگونه می توانیم سفر هوشمندانه تری داشته باشیم و چه کسی مسافر هستیم؟

آزمون شرکت به این س .الات پاسخ می دهد. این شرکت با دو روانشناس برجسته سفر ، دکتر همکاری کرد. خیمه کورتز، استاد روانشناسی در دانشگاه جیمز مدیسون و آندریانا پوجیچ ، متخصص صربستان در روان سنجی و ارزیابی ویژگی های شخصیتی. این یک آزمون قابل تأمل است که شامل 77 سوال در نظر گرفته شده است.

بنیانگذار براون + هادسون می گوید: “متخصصان سفر که در آینده زنده می مانند و رشد می کنند ، تمرکز خود را از کجا ، کی و چند نفر به چه دلیل ، چه کسی و چگونه تغییر می دهند.” فیلیپ براون، که امیدوار است سایر شرکت ها و آژانس های مسافرتی مجوز را بگیرند و از این آزمون استفاده کنند ، که به نوبه خود کل صنعت را به جلو سوق می دهد.

پس از گذراندن 10-15 دقیقه برای تکمیل آزمون ، کاربران گزارش سفارش داده شده ، نمادی از نوع مسافر خود و عصاره ای از کتاب آینده براون ،

“REVISIT: هنر و علم جدید سفرهای لوکس”.

در تحقیقات بتا ، 95٪ از آزمایش کنندگان نتایج را بصیرت و ارزشمند و 89٪ تجربه آزمایش را لذت بخش ارزیابی کردند.

بر اساس لندن و با داشتن یک شبکه جهانی ، براون + هادسون تیمی از متفکران و خلاقان است که داستان های سفر بسیار نفیس و غنی تری را طراحی می کنند. بیش از 26 سال تخصص سفر ، تحقیقات مداوم و بینش علمی مقامات برجسته جهان ، دانشگاهیان و دانشگاه ها پایه و اساس هر تجربه فیزیکی یا مجازی است که آنها طراحی می کنند.

فیلیپ براون
موسس
قهوه ای + هادسون
4444 7985 292 712
[email protected]

منبع قهوه ای + هادسون